همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پودمانی


ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از 27 دی آغاز می شود

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پودمانی از 27 دی ماه آغاز می شود.   

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دکتر رجبعلی برزویی در جمع خبرنگاران افزود: نتایج دوره های کاردانی پودمانی علمی کاربردی تا نیمه دوم بهمن ماه اعلام می شود و پذیرفته شدگان می توانند از اواخر بهمن در دانشگاه به تحصیل بپردازند.

وی افزود : پذیرش دانشجو برای دوره های کارشناسی ناپیوسته پودمانی از طریق آزمون صورت می گیرد که آزمون آن 29 اردیبهشت ماه 91 برگزار خواهد شد و پذیرفته شدگان نیز از مهرماه آینده شروع به تحصیل می نمایند.

دکتر برزویی ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پودمانی علمی کاربردی را مجموعا 215 هزار نفر عنوان کرد و گفت: 146 هزار نفر برای دوره کاردانی پیوسته و 69 هزار نفر برای دوره های کارشناسی ناپیوسته پودمانی ، ظرفیت پذیرش دانشجو پیش بینی شده است.

وی به راه اندازی دوره های کارشناسی ارشد حرفه ای و مهندسی فناوری ارشد در دانشگاه جامع علمی کاربردی از سال جاری اشاره کرد و افزود : پذیرش دانشجو در این دوره ها از امسال اجرایی می شود و ظرفیت پذیرش دانشجو در آنها نیز متناسب با نیاز کشور خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد