همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نهاد کتابخانه های عمومی کشور دعوت به همکاری می نماید


نهاد کتابخانه های عمومی کشور دعوت به همکاری می نماید

نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای تکمیل نیروی متخصص در رشته های شغلی کتابدار، روابط عمومی، امور مشارکت ها، امور انجمن ها، آمار، برنامه ریزی، عمران، فناوری اطلاعات و  اداری و مالی از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه، از بین  افراد واجد شرایط ذیل  دعوت به همکاری می نماید.

الف) شرایط عمومی :

1)      تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.

2)      تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

3)      اعتقاد قلبی و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت مطلقه فقیه.

4)      التزام فکری و عملی به منشور اخلاقی کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مندرج در درگاه (پورتال) نهاد به آدرس «WWW.IRANPL.IR».

5)      دارا بودن حسن شهرت اخلاقی و اجتماعی.

6)      برخورداری از سلامت جسمی و روانی متناسب با شغل.

7)      دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت برای آقایان.

تبصره: کارت پایان خدمت باید حداکثر تا تاریخ 30/8/1390 صادر شده باشد.

8)      نداشتن رابطه استخدامی  با سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در زمان قطعیت پذیرش در نهاد.

تبصره: اولویت جذب با متاهلین می باشد.

ب) شرایط اختصاصی :

1 ) داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و یا سطح دو حوزه ویا مدارک بالاتر در رشته های تحصیلی متناسب با رشته های شغلی مورد نیاز ، صادره از یکی از دانشگاه ها و موسسات مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری / بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مراکز مدیریت حوزه های علمیه.

2) دارا بودن حداکثر سن 30 سال تمام تا تاریخ 29/12/1390

تبصره 1: دارندگان مدارک بالاتر از کارشناسی ، به ازای هر مقطع 2 سال به حداکثر سن آنان اضافه می شود.

تبصره 2: درخصوص برادران ، مدت زمان خدمت وظیفه عمومی به حداکثر سن اضافه می شود.

3) داشتن حداقل معدل 14 در آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات.

تبصره1: افرادی مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود که حداکثر تا تاریخ 30/8/1390 مدرک تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات خود را از مرکز آموزش عالی مربوط اخذ نموده باشد.

تبصره2: ارزشیابی مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات معتبر خارج از کشور ، بر اساس ضوابط وزارت علوم تحقیقات و فناوری / بهداشت درمان و آموزش پزشکی معتبر خواهد بود.

4) ارائه تعهد محضری  مبنی بر اشتغال در شهرستان مورد تقاضا و کتابخانه مورد نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور  پس از پذیرش قطعی حداقل برای مدت پنج سال.

5) بومی بودن در سطح استان محل تقاضا برای داوطلبان مرد و در سطح شهرستان محل تقاضا برای داوطلبان زن الزامی است.

تبصره1 : به داوطلبی بومی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب، با شهرستان مورد تقاضا برای خانم ها و یا استان مورد تقاضا برای آقایان می بایستی یکی باشد.

ب- حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی ( ابتدایی ، راهنمایی ، متوسطه و دانشگاه ) در محل مورد تقاضا طی شده باشد.

ج- سکونت خود یا خانواده در شهرستان یا استان محل خدمت، با رعایت استان برای آقایان و شهرستان برای خانم ها، حداقل در دو سال اخیر.

تبصره2: در صورت عدم وجود متقاضی بومی برخوردار از صلاحیت های لازم ، جذب نیرو از سایر شهرستان های استان مربوط انجام می گیرد.

6). ارائه گواهینامه مهارت های هفتگانه رایانه، از یکی از موسسات  معتبر کشور، مندرج در درگاه (پورتال) نهاد، پس از اتمام مراحل جذب.

7) کسب موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه.

ج) رشته های شغلی مورد پذیرش نهاد :

-  متقاضیان جذب با دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی ذیل ، با در نظر گرفتن  رشته شغلی انتخابی و رعایت سایر شرایط مندرج در این آگهی می توانند در آزمون نهاد کتابخانه های عمومی کشور شرکت نمایند:

v   رشته شغلی کتابدار: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های کتابداری ، علوم کتابداری واطلاع رسانی، ‌الهیات و معارف اسلامی، ادبیات فارسی، تاریخ، امور فرهنگی و مدیریت امور فرهنگی، برنامه ریزی امور فرهنگی و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر علوم حوزوی.

تبصره: در جذب نیروی انسانی برای رشته شغلی کتابدار، دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته کتابداری در اولویت خواهند بود.

v   رشته شغلی کارشناس امور اداری: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های، علوم اداری، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت اجرایی، مدیریت پرسنلی و مدیریت اقتصادی در مقطع کارشناسی ، مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش های منابع انسانی ، مدیریت تحول ، تشکیلات و روشها  و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و رشته های مهندسی صنایع، حقوق.

v   رشته شغلی کارشناس مالی: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های حسابداری، علوم اقتصادی، امور مالی و حسابداری، اقتصاد و مدیریت دولتی با گرایش مالی و مهندسی مالی.

v   رشته شغلی کارشناس عمران: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های مهندسی عمران (کلیه گرایش ها) ، مهندسی راه وساختمان و مهندسی معماری.

v   رشته شغلی کارشناس آمار: دارا بودن دانشنامه کارشناسی  و یا بالاتر در یکی از رشته های آمار و آمار کاربردی.

v   رشته شغلی کارشناس برنامه ریزی: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های مدیریت دولتی، مهندسی صنایع با گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها.

v    رشته شغلی کارشناس انجمن ها: دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های اقتصاد ، مهندسی صنایع ، روابط عمومی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، مدیریت دولتی با گرایش های مدیریت مالی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و رشته های، ارتباطات و آمار و کارشناسی حقوق.

v   رشته شغلی کارشناس مشارکت ها: دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های اقتصاد ، مدیریت دولتی با گرایش های مدیریت مالی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و رشته های  ارتباطات ، روابط عمومی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، و آمار و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر علوم حوزوی.

v   رشته شغلی کارشناس منابع: دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های کتابداری، علوم اجتماعی ، ادبیات ، معارف اسلامی ، الهیات ، علوم ارتباطات ، علوم سیاسی و جامعه شناسی.

v    رشته شغلی کارشناس روابط عمومی: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های روابط عمومی، امور فرهنگی، علوم ارتباطات ، روزنامه نگاری و مدیریت رسانه.

v    رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در رشته مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها).

د) مدارک مورد نیاز جهت ورود به محل برگزاری آزمون:

-         اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ 000/200 ریال به شماره حساب 147279558 نزد بانک تجارت شعبه فلسطین _کشاورز شماره کد 322 به نام نهاد کتابخانه های عمومی کشور قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت به عنوان حق ثبت  نام.

تبصره: وجه پرداخت شده بابت حق ثبت نام،  به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود.

-        کارت ورود به جلسه آزمون.

-        به همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی.

هـ)مراحل جذب :

مرحله اول ) ثبت نام :

-        ثبت نام  متقاضیان از تاریخ 20/7/1390 الی30/7/1390 از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام به آدرس (WWW.IRANPL.IR) انجام می پذیرد. تاریخ مذکور قابل تمدید نمی باشد.

تبصره: چنانچه در هریک از مراحل آزمون، مصاحبه و ورود به خدمت، مشخص گردد که داوطلب مدارکی خلاف واقع ارائه نموده است، از ادامه مراحل جذب محروم خواهد شد.

مرحله دوم ) آزمون کتبی :

1-    زمان و مکان برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

تبصره: کارت ورود به جلسه آزمون ، 48 ساعت قبل از برگزاری آزمون ، از طریق سایت نهاد (صفحه شخصی متقاضیان) ، قابل دریافت می باشد.

2-    سوالات آزمون:

-        سوالات آزمون کتبی به منظور سنجش توانمندی و سطح دانش عمومی متقاضیان رشته های شغلی مورد نیاز  نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، براساس محورهای زیر تعیین می گردد:

الف) ادبیات فارسی

ب) معارف اسلامی

ج) جریان شناسی تاریخی

د- مدیریت عمومی با تاکید بر مباحث مدیریت کتابخانه

ه‍- استعداد سنجی

و- اطلاعات سیاسی- اجتماعی

ز- کتابداری و کتابشناسی

مرحله سوم ) مصاحبه حضوری: پذیرفته شدگان  مراحل فوق ،با توجه به نیاز شهرستانها به میزان سه برابر ظرفیت به مصاحبه عمومی وتخصصی دعوت خواهند شد.

تبصره : زمان و مکان مصاحبه حضوری ،  متعاقباً از طریق سایت نهاد کتابخانه های عمومی به اطلاع افراد ذینفع خواهد رسید.

مرحله چهارم ) گزینش:

-        پذیرفته شدگان  مرحله سوم پس از طی گزینش ، به همکاری دعوت خواهند شد.

تذکر: شرکت در آزمون نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نمی کند و متقاضی با علم به این موضوع در آزمون شرکت می نماید.
جدول وضعیت جذب در استان ها به شرح ذیل است :

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

ایلام

بوشهر

چهارمحال بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کرمان

کهگیلویه

کردستان


کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

برای ثبت نام در آزمون اینجا را کلیک نمایید

ورود به فرم ثبت نام






باسمه تعالی                                                          

شرکت فناوری اطلاعات خادمان راه دانش دعوت به همکاری می نماید

شرکت فناوری اطلاعات خادمان راه دانش برای تکمیل نیروی متخصص در رشته های شغلی کتابدار، امور مشارکت ها، امور انجمن ها، آمار، برنامه ریزی، منابع، فناوری اطلاعات و  اداری از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه، از بین  افراد واجد شرایط ذیل  دعوت به همکاری می نماید.

الف) شرایط عمومی :

1)      تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.

2)      تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

3)      اعتقاد قلبی و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت مطلقه فقیه.

4)      التزام فکری و عملی به منشور اخلاقی کتابداران شرکت فناوری اطلاعات خادمان راه دانش ، مندرج در درگاه (پورتال) شرکت.

5)      دارا بودن حسن شهرت اخلاقی و اجتماعی.

6)      برخورداری از سلامت جسمی و روانی متناسب با شغل.

7)      دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت برای آقایان.

تبصره: کارت پایان خدمت باید حداکثر تا تاریخ 30/8/1390 صادر شده باشد.

8)      نداشتن رابطه استخدامی  با سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در زمان قطعیت پذیرش در شرکت.

تبصره: اولویت جذب با متاهلین می باشد.

ب) شرایط اختصاصی :

1 ) داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و یا سطح دو حوزه ویا مدارک بالاتر در رشته های تحصیلی متناسب با رشته های شغلی مورد نیاز ، صادره از یکی از دانشگاه ها و موسسات مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری / بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مراکز مدیریت حوزه های علمیه.

2) دارا بودن حداکثر سن 30 سال تمام تا تاریخ 29/12/1390

تبصره 1: دارندگان مدارک بالاتر از کارشناسی ، به ازای هر مقطع 2 سال به حداکثر سن آنان اضافه می شود.

تبصره 2: درخصوص برادران ، مدت زمان خدمت وظیفه عمومی به حداکثر سن اضافه می شود.

3) داشتن حداقل معدل 14 در آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات.

تبصره1: افرادی مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود که حداکثر تا تاریخ 30/8/1390 مدرک تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات خود را از مرکز آموزش عالی مربوط اخذ نموده باشد.

تبصره2: ارزشیابی مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات معتبر خارج از کشور ، بر اساس ضوابط وزارت علوم تحقیقات و فناوری / بهداشت درمان و آموزش پزشکی معتبر خواهد بود.

4) ارائه تعهد محضری  مبنی بر اشتغال در شهرستان مورد تقاضا و کتابخانه مورد نظر شرکت فناوری اطلاعات خادمان راه دانش پس از پذیرش قطعی حداقل برای مدت پنج سال.

5) بومی بودن در سطح استان محل تقاضا برای داوطلبان مرد و در سطح شهرستان محل تقاضا برای داوطلبان زن الزامی است.

تبصره1 : به داوطلبی بومی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب، با شهرستان مورد تقاضا برای خانم ها و یا استان مورد تقاضا برای آقایان می بایستی یکی باشد.

ب- حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی ( ابتدایی ، راهنمایی ، متوسطه و دانشگاه ) در محل مورد تقاضا طی شده باشد.

ج- سکونت خود یا خانواده در شهرستان یا استان محل خدمت، با رعایت استان برای آقایان و شهرستان برای خانم ها، حداقل در دو سال اخیر.

تبصره2: در صورت عدم وجود متقاضی بومی برخوردار از صلاحیت های لازم ، جذب نیرو از سایر شهرستان های استان مربوط انجام می گیرد.

6). ارائه گواهینامه مهارت های هفتگانه رایانه، از یکی از موسسات  معتبر کشور، مندرج در درگاه (پورتال) شرکت، پس از اتمام مراحل جذب.

7) کسب موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه.

ج) رشته های شغلی مورد پذیرش شرکت فناوری اطلاعات خادمان راه دانش:

-  متقاضیان جذب با دارا بودن یکی از مدارک تحصیلی ذیل ، با در نظر گرفتن  رشته شغلی انتخابی و رعایت سایر شرایط مندرج در این آگهی می توانند در آزمون شرکت فناوری اطلاعات خادمان راه دانش شرکت نمایند:

v   رشته شغلی کتابدار: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های کتابداری ، علوم کتابداری واطلاع رسانی، ‌الهیات و معارف اسلامی، ادبیات فارسی، تاریخ، امور فرهنگی و مدیریت امور فرهنگی، برنامه ریزی امور فرهنگی و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر علوم حوزوی.

تبصره: در جذب نیروی انسانی برای رشته شغلی کتابدار، دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته کتابدار در اولویت خواهند بود.

v   رشته شغلی کارشناس امور اداری: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های، علوم اداری، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت اجرایی، مدیریت پرسنلی و مدیریت اقتصادی در مقطع کارشناسی ، مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش های منابع انسانی ، مدیریت تحول ، تشکیلات و روشها  و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و رشته های مهندسی صنایع، حقوق.

v   رشته شغلی کارشناس مالی: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های حسابداری، علوم اقتصادی، امور مالی و حسابداری، اقتصاد و مدیریت دولتی با گرایش مالی و مهندسی مالی.

v   رشته شغلی کارشناس برنامه ریزی: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های مدیریت دولتی، مهندسی صنایع با گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها.

v    رشته شغلی کارشناس انجمن ها: دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های اقتصاد ، مهندسی صنایع ، روابط عمومی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، مدیریت دولتی با گرایش های مدیریت مالی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و رشته های، ارتباطات و آمار و کارشناسی حقوق.

v   رشته شغلی کارشناس مشارکت ها: دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های اقتصاد ، مدیریت دولتی با گرایش های مدیریت مالی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و رشته های  ارتباطات ، روابط عمومی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، و آمار و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر علوم حوزوی.

v   رشته شغلی کارشناس منابع: دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های کتابداری، علوم اجتماعی ، ادبیات ، معارف اسلامی ، الهیات ، علوم ارتباطات ، علوم سیاسی و جامعه شناسی.

v    رشته شغلی کارشناس روابط عمومی: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های روابط عمومی، امور فرهنگی، علوم ارتباطات ، روزنامه نگاری و مدیریت رسانه.

v    رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات: دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در رشته مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها).

د) مدارک مورد نیاز جهت ورود به محل برگزاری آزمون:

-         اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ 000/200 ریال به شماره حساب 2100001549005 نزد بانک پارسیان شعبه پارک ساعی شماره کد7/1080  به نام شرکت فناوری اطلاعات خادمان راه دانش قابل پرداخت در کلیه شعب بانک پارسیان  به عنوان حق ثبت  نام.

تبصره: وجه پرداخت شده بابت حق ثبت نام،  به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود.

-        کارت ورود به جلسه آزمون.

-        به همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی.

هـ)مراحل جذب :

مرحله اول ) ثبت نام :

-        ثبت نام  متقاضیان از تاریخ 20/7/1390 الی30/7/1390 از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام به آدرس (WWW.IRANPL.IR) انجام می پذیرد. تاریخ مذکور قابل تمدید نمی باشد.

تبصره: چنانچه در هریک از مراحل آزمون، مصاحبه و ورود به خدمت، مشخص گردد که داوطلب مدارکی خلاف واقع ارائه نموده است، از ادامه مراحل جذب محروم خواهد شد.

مرحله دوم ) آزمون کتبی :

1-    زمان و مکان برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

تبصره: کارت ورود به جلسه آزمون ، 48 ساعت قبل از برگزاری آزمون ، از طریق سایت شرکت (صفحه شخصی متقاضیان) ، قابل دریافت می باشد.

2-    سوالات آزمون:

-        سوالات آزمون کتبی به منظور سنجش توانمندی و سطح دانش عمومی متقاضیان رشته های شغلی مورد نیاز  شرکت فناوری اطلاعات خادمان راه دانش، براساس محورهای زیر تعیین می گردد:

الف) ادبیات فارسی

ب) معارف اسلامی

ج) جریان شناسی تاریخی

د- مدیریت عمومی با تاکید بر مباحث مدیریت کتابخانه

ه‍- استعداد سنجی

و- اطلاعات سیاسی- اجتماعی

ز- کتابداری و کتابشناسی

 

مرحله سوم ) مصاحبه حضوری: پذیرفته شدگان  مراحل فوق ،با توجه به نیاز شهرستانها به میزان سه برابر ظرفیت به مصاحبه عمومی وتخصصی دعوت خواهند شد.

تبصره : زمان و مکان مصاحبه حضوری ،  متعاقباً از طریق سایت شرکت به اطلاع افراد ذینفع خواهد رسید.


 

مرحله چهارم ) گزینش:

-        پذیرفته شدگان  مرحله سوم پس از طی گزینش ، به همکاری دعوت خواهند شد.

تذکر: شرکت در آزمون شرکت فناوری اطلاعات خادمان راه دانش، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نمی کند. متقاضی با علم به این موضوع در آزمون شرکت می نماید.

جدول جذب دو استان تهران و البرز به شرح ذیل است:

البرز

تهران


برای ثبت نام در آزمون اینجا را کلیک نمایید:

ورود به فرم ثبت نام

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب صحرایی 27 - مهر‌ماه - 1390 ساعت 21:24

سلام خسته نباشی من رشتم مهندسی صنایع شیمیایی هست میتونم تو استخدامی کتابخانه های عمومی شرکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد