همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شهرداری 4 استان

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شهرداریهای استانهای آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، لرستان و یزد

1390/7/17 یکشنبه اطلاعیه درخصوص نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شهرداریهای استانهای آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، لرستان و یزد

معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشوردر زمینه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شهرداریهای استانهای آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، لرستان و یزد و رفع نواقص اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،متن این اطلاعیه به این شرح است :

 کلیه داوطلبین جهت چاپ کارت ورود به جلسه آزمون می بایست از ساعت 24 روز دوشنبه 18/7/90  لغایت ساعت 24 روز پنجشنبه  21/ 7/90 به قسمت دریافت کارت آزمون در سایت www.register.omorshahrdari.ir  مراجعه نموده  و نسبت به مشاهده و  چاپ کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام نمایند.

داوطلبین جهت رفع نقصهای احتمالی درخصوص مشخصات فردی خود نظیر نام ونام خانوادگی، شماره ملی، سهمیه ایثارگران ومعلولین، شماره شناسنامه و شهرداری مورد تقاضا (فقط مخصوص داوطلبانی که موفق به ثبت شهر مورد تقاضا نشده اند)،لازم است از ساعت 24 روز دوشنبه 18/7/90 تا ساعت 24 روز پنجشنبه 21/7/90 به قسمت رفع نواقص در سامانه ثبت نام آزمون به آدرس اینترنتیwww.register.omorshahrdari.ir  مراجعه نموده و پس از رفع نقص این موارد نسبت به چاپ کارت خود اقدام نماید.

 داوطلبین محترمی که اقدام به ثبت نام نموده اند و شماره پرونده و کد رهگیری دارند ، لیکن موفق به واریز وجه ثبت نام خود نشده اند می توانند از ساعت 24 روز دوشنبه 18/7/ 90 لغایت ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20/7/90 نسبت به واریز وجه خود به شماره حسابهای مندرج در سایت سامانه ثبت نام آزمون به آدرس مندرج فوق اقدام و سپس کد رهگیری خود را در قسمت مربوطه وارد نمایند. بدیهی است در صورت عدم واریز وجه کارت ورود به جلسه آزمون صادر  نمی‌گردد و امکان شرکت در آزمون وجود نخواهد داشت .

  داوطلبین درصورتیکه که کارت ورود به جلسه آنها فاقد عکس بوده و یا احتیاج به اصلاح دارد و همچنین افرادی که موفق به چاپ کارت خود نشده اند و یا چنانچه مغایرتی در خصوص جنسیت ،رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و تاریخ اخذ مدرک تحصیلی در کارت مشاهده می‌گردد، می بایست در تاریخ روزهای چهارشنبه 20/7/90 و پنجشنبه 21/7/90  از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 18 به باجه رفع نقص در نشانی هایی که متعاقبا در سامانه ثبت نام تعلام خواهد شد،مراجعه نمایند. بدیهی است درخصوص رفع نواقصی که از طریق سامانه ثبت نام امکان پذیر می‌باشد در باجه رفع نقص اقدام نخواهد شد.


در شهرستان بروجرد می توانید برای چاپ کارت ورود به جلسه به آدرس خیابان چمران مقابل ورزشگاه شهید محمد بروجردی خدمات فتوکپی و اینترنتی پویا مراجعه نمائید

شماره تماس

2625820

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد