همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

محل مراجعه خانوارهادر صورت عدم پرداخت یارانه پس ازاصلاح اطلاعات


خانوارها در صورت عدم پرداخت یارانه پس از اصلاح اطلاعات به این دفاتر مراجعه کنند
اطلاعات جدید خانوارها را در دفاتر پلیس + 10 اصلاح کنید
رئیس مرکز آمار ایران درخصوص خانوارهایی که دارای فرزند شده‌اند یا تغییر ترکیب خانوارها در پی ازدواج یا دیگر علت‌ها، اعلام کرد: اگر یارانه آنها در نوبت پس از تغییر به آنها پرداخت نشده است به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

عادل آذر در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: براساس برنامه کارگروه طرح تحول اقتصادی قرار بود مرکز آمار سالانه 2 بار (اردیبهشت و آذر) سامانه خود را برای تغییرات خانوارها باز کند، اما تقاضای زیاد و تغییرات مستمر خانوارها موجب شد این شیوه تغییر کند.

وی افزود: براساس طرح جدید، توافقی با پلیس + 10 امضا شد تا در طول سال سامانه برای آنها باز باشد و بتوانند تغییرات خانوارها را اعمال کنند.عادل آذر گفت: اطلاعاتی مانند تولد یا فوت که سازمان ثبت احوال به مرکز آمار ایران ارائه می‌کند پس از راستی‌آزمایی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای انجام خودکار تغییرات و اصلاح اطلاعات خانوارها ارسال می‌شود.وی افزود: با توافق انجام شده حدود 1000 مرکز پلیس + 10 در کشور آماده‌اند چنانچه تغییرات اطلاعات خانوارها به صورت خودکار اعمال نشد، این مراکز بتوانند تغییراتی نظیر تولد، تغییر سرپرست خانوار و ازدواج را اعمال کنند.

رئیس مرکز آمار ایران درباره چگونگی پرداخت یارانه نقدی نوزادان اظهار کرد: اطلاعات نوزادان با 2 روش از طریق ثبت احوال و مرکز آمار و دیگری از راه مراکز پلیس + 10 به خانوارها اضافه می‌شود.

عادل آذر در پاسخ به این‌ که یارانه نقدی نوزادان چه مدت پس از تولد به حساب خانوارها واریز می‌شود، افزود: معمولا باید یک دوره یا یک ماه پس از تولد، یارانه نوزادان و نیز تغییر اطلاعات خانوارها اعمال شود و چنانچه این اتفاق نیفتاد، سرپرست خانوار با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه خود و نوزاد و کد رهگیری با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 مبادرت به اصلاح اطلاعات خانوار کند. در این باره مرادی، رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز اظهار کرد: شهروندان چنانچه پس از اعمال تغییرات در مراکز پلیس + 10، اطلاعات خانوار آنها اصلاح نشد در استان‌ها به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و در تهران به دبیرستان البرز در تقاطع خیابان‌های انقلاب و حافظ مراجعه کنند.

مدیر یکی از دفاتر پلیس + 10 در تهران گفت: برای اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها و افزودن نام نوزاد به جمع یارانه‌بگیران خانوار، علاوه بر الزامی بودن حضور سرپرست خانوار باید اصل شناسنامه و کارت ملی و شناسنامه نوزاد با کد رهگیری همراه مراجعان باشد تا تغییرات اعمال شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد