همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اول شهریور، آخرین مهلت برای نام نویسی مدارس


اول شهریور، آخرین مهلت برای نام نویسی مدارس
جام جم آنلاین: دبیر ستاد مرکزی نظارت بر ثبت نام مدارس گفت: با تصویب شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش، اول شهریور به عنوان آخرین مهلت برای نام نویسی مدارس تعیین شد.

قاسم مستقیم در گفتگو با واحد مرکزی خبر هدف از این مصوبه را، نام نویسی به موقع دانش آموزان و تاکید وزیر آموزش و پرورش بر ساماندهی نیروی انسانی، مراکز آموزشی و تراکم کلاسی اعلام کرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، کمک به مسوولان واحدهای آموزشی برای اداره امور مدارس را از دیگر اهداف این مصوبه دانست و گفت: پیرو این مصوبه با ابلاغ بخشنامه ای، از مدیران کل آموزش و پرورش در استان‌ها خواسته شده است برای ساماندهی و مدیریت بهینه منابع و نظارت دقیق بر امور، از دانش آموزان همه دوره‌های تحصیلی تا پایان وقت اداری دوشنبه یکم شهریور نام نویسی شود.

وی افزود: همچنین برای تسهیل در روند جمع آوری داده‌های لازم، شایسته است از دانش آموزان میان پایه ( به استثنای موارد خاص ) و دانش آموزان مشمول آزمون‌های شهریور( تجدیدی‌ها ) نیز به شکل مشروط پیش ثبت نام شود.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشنامه مربوط به این مصوبه که پیرو دستور العمل اردیبهشت ستاد مرکزی ثبت نام صادر شده به مناطق آموزش و پرورش کشور ابلاغ شده است.

در این بخشنامه از مدیران ستادهای نظارت بر ثبت نام نیز خواسته شده است با اطلاع رسانی به موقع و پاسخگویی به پرسش‌های اولیا، تمهیدات لازم را برای تسهیل در نام نویسی دانش آموزان فراهم کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد