همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور در دانشگاه مازندران


پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور در دانشگاه مازندران
جام جم آنلاین: دانشگاه مازندران در 39 رشته گرایش از بین فارغ‌التحصیلان ممتاز سایر دانشگاه‌ها اقدام به پذیرش دانشجوی فوق‌لیسانس برای سال تحصیلی 91ـ90 بدون شرکت در آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد می‌کند.

به گزارش مهر، داوطلبان ورود بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مازندران علاوه بر این‌که باید حداکثر تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 90ـ 89 فارغ‌التحصیل شوند، لازم است جزو 10 درصد برتر دانشجویان هم ورودی و هم رشته خود در دوره کارشناسی بوده و مقطع کارشناسی را حداکثر در 8 نیمسال تحصیلی طی کرده باشند.

همچنین رشته تحصیلی داوطلب ورود بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مازندران باید با رشته مورد درخواست وی همخوانی داشته باشد و صرفا امکان انتخاب یک رشته و گرایش از 39 رشته‌ای که دانشجوی کارشناسی ارشد بدون کنکور در آنها پذیرش می‌شود، وجود دارد.

داوطلبان باید مدارک لازم برای اعلام درخواست ورود بدون کنکور به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مازندران را تا 25 مرداد 90 به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران ارسال کنند.

دانشگاه مازندران در شهرستان بابلسر است و مدیریت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در محل سازمان مرکزی دانشگاه مازندران واقع شده است.

داوطلبان علاوه بر ارائه تصویر کارت ملی، تصویر تمام صفحات شناسنامه و یک قطعه عکس 4×3 باید فرم تکمیل شده درخواست متقاضیان پذیرش در دوره‌های کارشناسی ارشد و معرفی‌نامه از معاون آموزشی دانشگاه جهت استفاده از تسهیلات آیین‌نامه استعدادهای درخشان به انضمام یک نسخه ریز نمرات تایید شده دوره کارشناسی را برای مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران ارسال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد