همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام 850 نفر در سازمان تأمین اجتماعی


استخدام 850 نفر در سازمان تأمین اجتماعی
مدیر عامل صندوق سازمان تأمین اجتماعی از استخدام 850 نفر در این سازمان تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رحمت‌اله حافظی ظهر امروز در نشست خبری در خراسان جنوبی به کمبود نیروی انسانی تامین احتماعی در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: طی چهار سال گذشته هیچگونه استخدامی از سوی این سازمان صورت نگرفته است.
وی افزود: این درحالی است که تعدادی از نیروهای سازمان بازنشسته شده و حجم کاری در این مجموعه نیز افزایش یافته است.
مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی کشور تصریح کرد: در این راستا چهارم آذر ماه سال جاری آزمون سراسری برای جذب 850 نفر نیروی انسانی در سطح کشور برگزار می‌شود.
حافظی با اشاره به عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته، گفت: این سازمان با پرسنل 60 هزار نفر رشد و ارتقای قابل توجهی در زمینه‌های مختلف داشته است.
وی در مورد دسترسی عادلانه مناطق محروم از خدمات تامین اجتماعی، یادآور شد:‌ با اقدامات تکمیلی و اصلاحی انجام شده در سازمان هم اکنون 20 درصد بیمه شدگان در سطح کشور به درمان مستقیم دسترسی دارند.
* راه‌اندازی مرکز داده‌های سازمانی در تأمین اجتماعی
مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی کشور ادامه داد: از راه‌اندازی مرکز داده‌های سازمان (دیتا سنتر) در بحث بخش زیرساخت‌ها و فناوری سازمان خبر داد و گفت: این مرکز برای ارائه خدمات غیر حضوری تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
حافظی ادامه داد: طی سال جاری ارائه خدمات برای کارفرمایان به سمت خدمات غیرحضوری از طریق این مرکز سوق داده می‌شود و بیمه‌شدگان برای اخذ سوابق بیمه خود از طریق مرکز داده‌ها اقدام می‌کنند.
* میزان مطالبات معوقه در خراسان جنوبی 14 میلیارد تومان است
مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه مطالبات این سازمان از کارفرمایان 3 هزار و 500 میلیارد تومان است، گفت: میزان مطالبات معوقه در خراسان جنوبی 14 میلیارد تومان است.
حافظی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی استان مجوز دارد در این راستا نسبت به تقسیط 36 ماهه معوقات برای رفع مشکل کارفرمایان اقدام کند.
وی ادامه داد: درمان مستقیم به معنای ارائه خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان بوده که افراد می‌توانند با مراجعه به این سازمان از خدمات رایگان تامین اجتماعی برخوردار شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد