همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام سازمان بنادر و دریانوردی شروع شد تا


سازمان بنادر و دریانوردی برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه‌های اجرایی از محل مجوز استخدامی شماره 25526/ت32964هـ مورخ 11/5/84 هیأت محترم وزیران تعداد 104 نفر از افراد واجد شرایط زیر را از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی استخدام می‌نماید

 تذکرات 

1- جهت ثبت نام در آزمون استخدامی از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 20/04/90 به سامانه استخدام سازمان بنادر و دریانوردی  به نشانی Azmoon.pmo.ir  مراجعه فرمایید.
2- ثبت نام در آزمون استخدامی تا ساعت 9 صبح روز دوشنبه 27/04/90 امکان پذیر بوده و بعد از زمان تعیین شده امکان دریافت اطلاعات داوطلبین شرکت در آزمون  وجود ندارد.
3- از آنجا که هر داوطلب تنها یک بار می تواند در سامانه استخدام ثبت نام نماید، لذا پیشنهاد می گردد داوطلبین پس از مطالعه دقیق کلیه اطلاعات این سامانه و آگاهی از شرایط استخدام،نسبت به انتخاب رشته شغلی و بندر مورد تقاضا، واریز وجه به حساب تعیین شده و تهیه عکس پرسنلی ( با فرمت و سایز اعلام شده) اقدام نموده و سپس فرم ثبت نام الکترونیکی را تکمیل نمایند.4- پس از درج کلیه اطلاعات فرم ثبت نام، داوطلب می تواند با انتخاب گزینه "پیش نمایش"  اطلاعات خود را مشاهده در صورت نیاز به تصحیح کلید "تصحیح فرم "را انتخاب نماید، به آگاهی می رساند در صورت تایید اطلاعات و انتخاب گزینه "ارسال" امکان اصلاح اطلاعات وجود ندارد.
5- پس از ارسال اطلاعات، سامانه به داوطلب یک کد پیگیری تخصیص می دهد ،کد پیگیری خود را حتما یادداشت نمایید. همچنین می توانید پس از ارسال فرم با انتخاب گزینه "نسخه چاپی" نسبت به چاپ اطلاعات ثبت نامی و کد پیگیری خود به صورت یک جا اقدام نمایید.
6- صرفا آن دسته از فرم های ثبت نامی که از طریق این سامانه ارسال شده و به داوطلبین کد پیگیری تخصیص داده شده باشد دارای اعتبار بوده و به اطلاعاتی که از طرق مختلف  نظیر ایمیل ،فکس ، بسته پستی و ... ارسال گردند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
7- زمان دریافت کارت شرکت در آزمون در اطلاعیه های بعدی که از طریق همین سامانه منتشر می گردد، اعلام خواهد شد،افراد ثبت نام شده  که حائز شرایط شرکت در آزمون باشند می توانند با استفاده از کدپیگیری خود نسبت به دریافت کارت الکترونیکی شرکت در آزمون اقدام نمایند.
8- زمان برگزاری آزمون متعاقبا از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.
9- مسوولیت صحت کلیه مندجات در فرم ثبت نامی بر عهده داوطلب بوده و در صورت اثبات خلاف اظهارات ( یا اشتباه در درج اطلاعات) در هر مقطعی (قبل و بعد از اشتغال) داوطلب هر گونه حقی را برای استخدام از خود سلب می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد