همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پذیرش دانشجوی خارجی در رشته دندانپزشکی برای نخستین‌بار در کشور

پذیرش دانشجوی خارجی در رشته دندانپزشکی برای نخستین‌بار در کشور میسر شد
رئیس شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از پذیرش دانشجوی خارجی در رشته دندانپزشکی برای نخستین‌بار در کشور در دانشکده دندانپزشکی بین المللی پردیس دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، علی عرب ‌خردمند در مراسم افتتاح دانشکده دندانپزشکی بین‌المللی پردیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که با حضور وزیر بهداشت صورت پذیرفت، اظهار داشت: این شعبه بین‌المللی با تلاش وزیر بهداشت در سال 86 که خود متصدی و مسئول بودند ایجاد شد و از بستر این شعبه بین‌المللی می‌توانیم برای نخستین‌بار در کشور دانشجوی خارجی در رشته دندانپزشکی با مجوز هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرش کنیم.
وی به تأیید 7 دانشجوی خارجی که با هماهنگی وزارت خارجه برای گذراندن تحصیل در حال حاضر صورت پذیرفته است، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بدون وزارت علوم و فقط با هماهنگی وزارت بهداشت که نشان‌دهنده استقلال این وزارتخانه است می‌توانیم دانشجوی خارجی را با هماهنگی وزارت خارجه پذیرش کنیم.
خردمند خاطرنشان کرد: دانشکده دندانپزشکی بین‌المللی پردیس با بازسازی و گرفتن تاییدیه‌های لازم در کوتاهترین زمان ممکن تلاش دارد با ارائه آموزش‌های بالینی و تکمیلی ارائه خدمات خوبی را نیز به مردم منطقه داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد