همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

وعده وزارت تعاون برای ایجاد یک میلیون شغل

وزیر تعاون در پاسخ به این پرسش که آیا وعده وزارت تعاون برای ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری تحقق می‌یابد؟‌ گفت: به شرط آنکه منابع و تسهیلات مورد نیاز ما تامین شود، ایجاد یک میلون شغل حتمی است.

دکتر محمد عباسی ـ وزیر تعاون ـ در گفت‌وگو با خبرنگار تعاون ایسنا اظهار کرد: تعهدی که برای ایجاد یک میلیون فرصت شغلی به دولت داده‌ایم امکان‌پذیر است زیرا بخش تعاون ثابت کرده است که می‌تواند از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالای خود در هر شرایطی به نحو شایسته استفاده کند.

وی تصریح کرد: در صورتی که منابع صندوق توسعه ملی و همچنین امکانات مالی بانک‌های کشور را در اختیار بگیریم وزارت تعاون قادر است این ظرفیت را تا بیش از یک میلیون نفر هم افزایش بدهد.

عباسی در ادامه از ضمانت تسهیلات تعاونی‌های زنان تا سقف 20 میلیون تومان خبر داد و گفت: برای آنکه کسانی را که وام و تسهیلاتشان کم است به خصوص بانوان را مورد ضمانت قرار بدهیم، تفاهم‌نامه‌ای را با صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون منعقد خواهیم کرد تا صندوق از تعاونی‌های بانوان تا سقف 20 میلیون تومان حمایت کند.

وی تصریح کرد: یکی از تاکیدات وزارت تعاون این است که همه بخش‌هایی که می توانند در فرایند اشتغال کمک کنند وارد میدان شوند و در قالب تعاون ظرفیت‌های خود را به کار بگیرند که در این راستا بنیادهای توسعه کارآفرینی بانوان تشکیل و اعلام آمادگی کردند و وزارت تعاون با همکاری مرکز امور بانوان ریاست جمهوری آنها را مورد حمایت قرار داده است.

به اعتقاد وزیر تعاون با امضای این تفاهم‌نامه، تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های بانوان زمانی که از بانک وام می گیرند دیگر مشکل ضمانتی نخواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد