همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پخش تصاویری از جسد بن لادن

ادعای تازه درباره کشته شدن سرکرده القاعده
پخش تصاویری از جسد بن لادن
جام جم آنلاین: خبر کشته شدن بن لادن توسط نیروهای آمریکایی که در رسانه‌های غربی بازتاب گسترده‌ای داشت، توسط یک شبکه خبری پاکستانی تکذیب شد و اعلام شد که ارتش پاکستان بن لادن را کشته است.

شبکه خبری اردو زبان ژئوی پاکستان امروز دوشنبه تصاویری از جسد متلاشی شده اسامه بن لادن سرکرده گروه القاعده را پخش کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه خبری اردو زبان ژئوی پاکستان ،مسئولان اطلاعاتی این کشور اعلام کردند اسامه بن لان سرکرده گروه تروریستی القاعده در ساعات اولیه بامداد روز دوشنبه در عملیات جستجو نیروهای پاکستانی در شصت کیلومتری شمال پاکستان کشته شده است.

مسئولان اطلاعاتی پاکستان اعلام کردند این عملیات جستجو در پی سرنگون شدن یک هلیکوپتر ارتش پاکستان در منطقه کوهستانی ابوت آباد واقع در شصت کیلومتری شمال اسلام آباد پایتخت پاکستان، آغاز شده بود.

این هلیکوپتر حدود یک و بیست دقیقه بامداد به وقت محلی توسط افراد ناشناس در منطقه اسکندرآباد در ابوت آباد سرنگون شده بود.

نیروهای پاکستانی در پی این حادثه عملیات جستجو در مناطق اطراف را آغاز کردند اما با گروهی از افراد مسلح ناشناس برخورد کردند و با آنها درگیر شدند.

پس از پایان درگیری، نیروهای پاکستانی چند زن و کودک عرب و چند فرد مسلح دیگر را بازداشت کردند که بعدا اعتراف کردند با اسامه بن لادن بوده اند و بن لادن نیز در این تبادل آتش کشته شده است.

رسانه های محلی اعلام کردند پس از انکه جسد بن لادن پیدا شد. دو هلیکوپتبر امریکایی به محل رفتند و جسد بن لادن را با خود بردند.

این در حالی است که اعلام شده بود بن لادن در عملیات ارتش آمریکا درپاکستان کشته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد