همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

طرح ملى "آموزش غیر حضورى شهروند کارآفرین" افتتاح شد


با حضور رئیس‌جمهور؛

طرح ملى "آموزش غیر حضورى شهروند کارآفرین" افتتاح شد

در قالب این طرح ملی 14 درس در قالب 12 دی.وی.دی و 12 جزوه درسی و با هدف آموزش غیرحضوری سه میلیون نفر تا پایان سال جاری ارایه می شود

با حضور رئیس‌جمهور در همایش 'تعاون، کارآفرینی و اشتغال'، طرح ملی آموزش غیرحضوری شهروند کارآفرین افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، در قالب این طرح ملی 14 درس در قالب 12 دی.وی.دی و 12 جزوه درسی و با هدف آموزش غیرحضوری سه میلیون نفر تا پایان سال جاری ارایه می شود.
این طرح در سطح ملی و به شیوه غیرحضوری از طریق سایت اینترنتی که از امروز فعال می‌شود، اجرا خواهد شد و ظرفیت پیش‌بینی شده در این سایت برای آموزش یکصد هزار نفر است.
وزارت تعاون با اجرای این طرح در نظر دارد تا در افق چشم‌انداز 1404 به هدف 'هر شهروند ایرانی یک کارآفرین' دست یابد.
رئیس‌جمهور قرار است تا دقایقی دیگر در این همایش که با حضور تعاون‌گران، کارآفرینان و نمایندگان بنیادهای توسعه کارآفرینی و تعاون در استان‌ها و نقاط مخلتف کشور در وزارت کشور در حال برگزاری است، سخنرانی کند.
همچنین راه‌های کسب آمادگی برای ورود به بازار کسب و کار، راه‌های شناسایی فرصت‌های شغلی مناسب، روش‌های فروش و بازاریابی کالا و خدمات، مزایای کارآفرینی در قالب شرکت‌های تعاونی، آشنایی با اصول موفقیت در انجام کارهای تیمی و کاربرد فناوری اطلاعات در راه‌اندازی کسب و کارهای جدید از جمله عناوین دروس این دوره آموزشی غیرحضوری است.
در این طرح همچنین دروسی با عناوینی چون آشنایی با اصول قوانین و مقررات بانکی ویژه کارآفرینان و تعاون‌گران، مشاغل خانگی، مزایا و شیوه‌ها، آموزش تهیه کسب‌وکار، آشنایی با قانون کار و قوانین و مقررات تامین اجتماعی، آشنایی با مراحل اخذ مجوزهای قانونی مورد نیاز برای شروع فعالیت‌های کارآفرینی و آشنایی با فواید استفاده از بیمه‌های بازرگانی در کسب‌وکار و همچنین دانستنی‌هایی درباره قوانین و مقررات مالیاتی به علاقه‌مندان ارایه می‌شود.
سایت اینترنتی www.shahrvandekarafarin.ir از امروز فعالیت خود را در راستای اجرای این طرح ملی آغاز کرده است.

منبع : سایت دولت مورخ 21 فروردین 90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد