همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام نیروی درجه دار در پلیس اصفهان


استخدام نیروی درجه دار در پلیس اصفهان
گروه استان ها _ فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر درجه داری خود از بین برادران واجد شرایط برای استخدام در نیروی انتظامی ثبت نام به عمل می آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "مرتضی داوری" رییس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این مطلب عنوان داشت: این فرماندهی به منظور تکمیل کادر درجه داری خود از بین برادران واجد شرایط ثبت نام به عمل آورد.

وی افزود: داشتن مدرک تحصیلی دیپلم، دارا بودن سن 18 تا 23 سال برای افرادی که به خدمت وظیفه نرفته اند و حداکثر 25 سال برای افرادی که دارای کارت پایان خدمت باشند، داشتن معدل تحصیلی 14 و معدل 12 برای اعضای خانواده شهدا، جانبازان، حافظان یک جزء قرآن کریم، فعالان بسیج و دارندگان حکم قهرمانی ورزشی ، نداشتن عدم سوءپیشینه و سابقه سکونت در اصفهان طی پنج سال اخیر از جمله شرایط ثبت نام برای استخدام در فرماندهی انتظامی استان می باشد.

سرهنگ" داوری" در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند به آدرس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان واقع در اصفهان، خیابان آیت اله طیب، کوی سرلت مراجعه و یا با شماره تلفن های 2369193 ، 2187166 و 2630248 تماس حاصل نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد