همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

توافق سنتی ها و صنعتی ها برای افزایش کیفیت نان

اتحادیه های نان سنتی و صنعتی در نشستی با وزیر بازرگانی بر آمادگی خود برای افزایش کیفیت نان تاکید و 16 راهکار خود را ارائه و تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ؛ در این نشست که دیشب در وزارت بازرگانی تشکیل شد ، برنامه های کوتاه مدت برای نشان دادن کیفیت نان در همین هفته ، اطلاع رسانی مناسب به مردم در مورد نان کیفی، نظارت و بازرسی با رویکرد ارتقای کیفیت و رعایت استاندارد کمیت در اتحادیه بررسی و توافق شد.

برگزاری مسابقه نان با مدیریت اتحادیه نانوایان، کاهش قیمت نان صنعتی و افزایش کیفیت ، درخواست ادغام اتحادیه نانوایان سنتی و واحد های آزادپز ، جلسات مشترک برای افزایش کیفیت نان ، تدوین استانداردها و روش های پیاده سازی آنها هم مورد تاکید قرار گرفت.

درج برچسب مشخصات آرد روی گونی های آرد در کارخانه های آسیابانی را قرار شد شرکت بازرگانی دولتی پیگیری کند.

تشکیل آکادمی نان با همکاری اتحادیه ها، پیشنهاد واردات یک میلیون تن با همکاری اتحادیه نانوایان در صورت نیاز به واردات گندم، پیگیری مناسب برای استمرار روند فعلی بیمه کارگران نانوایی نیز مطرح و توافق شد.

برای بهسازی واحدهای نانوایی و خرید تجهیزات و ماشین آلات مدرن برای نانوایی ها هم تخصیص وام پیگیری می شود.

با توجه به برگزاری همایش ملی کیفیت آرد و نان همزمان با پنجمین روز هفته کیفیت نان ( 15 دی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی) قرار شد همزمان نمایشگاه نان کیفی نیز برگزار شود و روزهای 16 و 17 دی ادامه یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد