همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جذب 10 عضو هیات علمی با درجه دکتری امسال در دانشگاه پیام نور ایل


جذب 10 عضو هیات علمی با درجه دکتری امسال در دانشگاه پیام نور ایلام




جذب 10 عضو هیات علمی با درجه دکتری امسال در دانشگاه پیام نور ایلام

دانشگاه برای تاسیس مقاطع بالاتر با کمبود مدرس در مقطع دکتری روبروست .

رییس دانشگاه پیام نور ایلام گفت: تا پایان امسال10عضو هیات علمی با مدرک تحصیلی دکتری جذب این دانشگاه می شوند که در ارتقای سطح علمی دانشگاه بسیار موثر است.

دکتر الیاس نورایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی ایسنا، اظهارکرد: طی دو سال اخیر50عضو هیات علمی به این دانشگاه جذب شده‌اند که این تعداد تا پایان امسال به60 نفر افزایش می یابند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 8 هزار و500 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند، افزود: از این تعداد 7 هزار و450 نفر به صورت فعال در کلاس حضور می یابند که این تعداد در 66 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی به کارشناسی و کارشناسی تحصیل می کنند.

نورایی با اشاره به اینکه رشته‌های ادبیات فارسی، شیمی و جغرافیا جزو در خواست‌های این دانشگاه برای راه‌اندازی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتریست، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در حال حاضر با کمبود مدرس در مقطع دکتری برای راه اندازی مقاطع بالاتر روبروست.

رییس دانشگاه پیام نور ایلام گفت: هم اکنون تعداد مراکز و واحدهای پیام نور در ایلام به 11 واحد آموزشی رسیده است و کل دانشجویان در حال تحصیل این مراکز و واحدها 22 هزار و250 نفر است که از این تعداد 17 هزار و 500 دانشجوی فعال و حاضر در کلاس محسوب می شود.


http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1652465&Lang=P
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد