همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همراه بانک کشاورزی نیز راه اندازی و اماده دانلود شد 17 آبان 89


فراتر از نداشتن محدودیت زمان و مکان، به آسانی و با استفاده از تلفن همراه، همیشه و هرجا، مشتریان عزیز بانک کشاورزی می‌توانند خدمات بانکی مورد درخواست خود را از طریق این خدمت دریافت کنند.

خدمات
1- اعلام موجودی حساب
2- اعلام سه تراکنش آخر حساب
3- انتقال وجه
4- پرداخت قبوض

نحوه ثبت‌نام
1- مراجعه به شعبه، تکمیل فرم ثبت‌نام و امضای قرارداد
2- دریافت رمز حساب ویژه بانکداری تلفن همراه
3- دریافت برنامه بانکداری تلفن همراه از سایت بانک و انتقال آن بر روی گوشی تلفن همراه
4- نصب برنامه بر روی گوشی تلفن همراه
5- انجام تبادل کلید با مرکز
(منوی اصلی در صورت موفق بودن عملیات تبادل کلید بر صفحه گوشی تلفن همراه ظاهر می‌شود.)

نصب برنامه بر روی گوشی تلفن همراه
برای نصب نرم‌افزار بانکداری تلفن همراه بر روی گوشی تلفن خود لطفا ابتدا توضیحات ارائه شده در فایل راهنمای زیر را مطالعه کنید. سپس با انتقال فایل فشرده شده‌ی برنامه (فایل Zip) دو فایل KESHAVARZI_MOBILE_BANKING.jar و KESHAVARZI_MOBILE_BANKING.jad را بازیابی کرده و مطابق راهنمایی‌های صورت گرفته در فایل راهنما اقدام به نصب برنامه بر روی گوشی تلفن خود بنمایید:
- راهنمای نصب نرم‌افزار بانکداری تلفن همراه
- فایل اول برنامه‌ی بانکداری تلفن همراه: KESHAVARZI_MOBILE_BANKING.zip
توجه: برای دریافت راهنمایی بیشتر در این رابطه می‌توانید از طریق شماره تلفن 81301 با مرکز ارتباط سبز بانک کشاورزی تماس بگیرید.

دریافت اطلاعات حساب
1- انتخاب گزینه حساب‌های من
2- انتخاب گزینه حساب جدید به منظور وارد کردن شماره حساب‌ها در گوشی و ارسال آنها به همراه رمز حساب‌ها به مرکز
3- در صورت موفق بودن عملیات ثبت حساب‌ها، سرویس‌های قابل ارائه به هر حساب به شرح ذیل رویت می‌گردند
     - اعلام موجودی حساب
     - اعلام سه تراکنش آخر حساب

دریافت خدمات فوق به روش ذیل صورت می‌گیرد:
پس از ورود رمز، درخواست خدمت و ورود رمز توسط مشتری، اطلاعات درخواستی از طریق پیامک به مرکز ارسال شده و نتیجه حاصله پس از پردازش برای مشتری ارسال می‌شود.

پرداخت قبض
1- ابتدا شناسه قبض و سپس شناسه پرداخت توسط مشتری وارد می‌شود.
2- پس از ورود اطلاعات فوق، نوع قبض و مبلغ آن برای تائید مشتری بر روی گوشی نمایش داده می‌شود.
3- پس از تائید مشخصات قبض و ورود رمز مربوطه، اطلاعات به مرکز ارسال و سپس نتیجه عملیات برای مشتری ارسال می‌شود.

انتقال وجه
1- ابتدا شماره حساب مقصد و مبلغ انتقال وجه توسط مشتری وارد و به مرکز ارسال می‌شود.
2- شماره حساب و نام انتقال‌گیرنده برای تائید مشتری بر روی گوشی نمایش داده می‌شود.
3- پس از تائید مشخصات انتقال‌گیرنده، مشتری رمز حساب را وارد نموده، اطلاعات به مرکز ارسال و پس از انجام عملیات مالی در مرکز نتیجه عملیات برای مشتری ارسال می‌شود.

سایر قابلیتهای سیستم
- قابلیت انجام عملیات به زبان انگلیسی
- امکان آرشیو عملیات در بخش تاریخچه و امکان بازبینی تاریخچه توسط مشتری
- ارائه پیغام هشدار بر روی گوشی موبایل، در صورت رسیدن پاسخ و بسته بودن برنامه
- امکان تغییر رمز ورود به برنامه
- امکان تغییر رمز حساب از طریق برنامه
شایان ذکر است گزینه‌های مربوط به کارت پس از راه‌اندازی سوئیچ کارت فعال خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد