همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اشتغال و بیکاری علت 95 درصد مراجعات به نمایندگان مجلس است


اشتغال و بیکاری علت 95 درصد مراجعات به نمایندگان مجلس است
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: 95 درصد از موضوع مراجعات مردم به نمایندگان مجلس اشتغال و بیکاری است.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری سید رمضان شجاعی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات منطقه‌ چهادانگه ساری که در شهر کیاسر برگزار شد، تأکید کرد: این بخش به گواهی حضور مقام معظم رهبری در سال 74 از محروم‌ترین بخش مازندران تلقی می‌شود.
وی با اعلام اینکه بنا داریم وارد مباحث اجرایی و عمرانی نشویم، خاطرنشان کرد: در بخش قانونگذاری کمک می‌کنیم تا کارهای اجرایی و عمرانی از سوی مسئولان امر انجام شود.
وی به نقاط اشتراک خود و دیگر نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس اشاره کرد و گفت: با یوسف‌نژاد نماینده اصلاح‌طلب مردم ساری در مجلس بنا گذاشتیم که حرف‌های سیاسی خود را در مجلس بزنیم و حرف‌های عمرانی و اجرایی را با کمک هم در استان و وزارتخانه پیگیری کنیم.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از قول وزیر نیرو برای کم کردن دغدغه‌های طرح‌های آبرسانی و برق‌رسانی خبرداد و افزود: وزیر نیرو دستور دادند تا مجتمع‌های آبرسانی منطقه محروم ساری با سرعت بیشتری انجام شوند.
وی با تأکید بر اینکه نیازمندی‌های زیرساختی باید به صورت کلان پیگیری شود، گفت: نمایندگان مجلس محل رجوع مردم هستند.
شجاعی اضافه کرد: 95 درصد از موضوع مراجعات مردم به نمایندگان مجلس اشتغال و بیکاری است.
وی با اشاره به حضور استاندار و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در این نشست گفت: قول‌هایی که امروز به مردم منطقه داده شده است باید توسط مدیران پیگیری شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه در بهداشت و درمان منطقه فعالیت خوبی آغاز شده است، گفت: مرکز درمان بستر با تیپ یک قرار است در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.
محمدمهدی ناصحی با اعلام اینکه این مرکز 10 تختخواب دارد خاطرنشان کرد: بهره‌برداری این مرکز می‌تواند در بعد درمانی نیازهای اولیه را برطرف کند.
وی با اعلام اینکه کار ساختمان این مرکز به اتمام رسیده است تصریح کرد: تحویل موقت این مرکز نیز انجام شده است.
وی با تأکید بر اینکه این مرکز نواقصی دارد که باید برطرف شود از استقرار گردان 315 در منطقه خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: در بخش نیروی انسانی منطقه با مشکلاتی مواجه هستیم که باید با همکاری استاندار و نمایندگان مجلس حل شود.
وی وعده داد: اگر مجوز نیروی انسانی مرکز 10 تختخوابی چهاردانگه ساری حذف شود این مرکز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از اختصاص 100 میلیون تومان برای تجهیز این مرکز خبر داد.
وی درباره فعالیت خانه‌های بهداشت اضافه کرد: پزشکان مراکز بهداشتی موظفند هر دو هفته یکبار به خانه‌های بهداشت منطقه سرکشی کنند.
ناصحی یادآور شد: تمام خانه‌های بهداشت استیجاری منطقه چهاردانگه باید به ملکی تبدیل شود و در فازهای بعدی برای ملکی کردن مناطق بهداشتی نیز وارد عمل خواهیم شد.
وی با اعلام اینکه در حاضر 200 قلم دارو در اختیار خانه‌های بهداشت است درباره مشکلات کمبود دارو مربوط به منطقه چهاردونگه ساری گفت: این مسائل باید با حضور مسئولان ذیربط بررسی شود.
ناصحی در پایان گفت: ملاک توضیح تجهیزات پزشکی مناطق محروم است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد