همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

حمایت از پایان نامه ها با موضوع امام و انقلاب


حمایت از پایان نامه ها با موضوع امام و انقلاب

معاون وزیر علوم گفت: توجه به اندیشه های ناب حضرت امام خمینی (ره) و مبانی انقلاب اسلامی بیمه کننده رشد و استحکام کشور است.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، غلامرضا خواجه سروی در حاشیه گشایش کتابخانه تخصصی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در دانشکده علوم اقتصادی افزود: نسل جوان ما، تشنه دانستن درباره اندیشه ها و آرای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و بسترهای شکل گیری نهضت اسلامی، وقایع و مراحل پیروزی انقلاب اسلامی و مسایل مربوط به آن است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با تاکید بر این که هرچه بیشتر در اندیشه های حضرت امام (ره) کاووش کنیم به آرامش و پیشرفت بیشتری خواهیم رسید اضافه کرد: توجه به درخواست به حق دانشجویان برای فراهم کردن بسترهای پژوهشی لازم با موضوع حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی در محیط دانشگاهی و همچنین به وجود آوردن فضای مناسب برای تبیین آرا و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و آسیب شناسی یکی از بزرگترین انقلاب های جهان در فضای دانشگاهی از جمله اهداف تاسیس این کتابخانه تخصصی است.

وی افزود: در مرحله نخست کتابخانه های تخصصی حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی با 800 کتاب و نرم افزار در معرض استفاده علاقه مندان قرار می گیرد و تا پایان سال با همکاری نهادهای مرتبط از جمله دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره)، دیگر آثار مرتبط تالیف شده را به این کتابخانه ها، اضافه می کنیم.

خواجه سروی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: حمایت از تالیف پایان نامه های دانشجویی با موضوع امام (ره) و انقلاب اسلامی در همه مقاطع تحصیلی،‌ در محور برنامه های حمایتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری قرار دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: چاپ و نشر، پایان نامه های فاخر با موضوع سیره و آرای حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی نیز از جمله برنامه های این وزارتخانه برای معرفی آثار مکتوب در این حوزه است.

خواجه سروی افزود: تا پایان سال کتابخانه تخصصی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در 15 دانشگاه دیگر کشور راه اندازی می شود و تاسیس این کتابخانه ها در همه دانشگاه های کشور در محور برنامه ها قرار دارد.


http://94.232.172.104/VMK/BodyGozideh.aspx?news_num=253286

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد