همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شمارش معکوس برای واریز یارانه


تهرانی‌ها در نوبت آخر قرار دارند
شمارش معکوس برای واریز یارانه
جام جم آنلاین: شمارش معکوس برای واریز یارانه های نقدی به حساب سرپرستان خانوار در 9 استان گیلان، ایلام، خراسان شمالی، اردبیل، سمنان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران و هرمزگان آغاز شد.

به گزارش فارس ، طبق برنامه ریزی که دولت کرده است، قرار است یارانه های نقدی طی 11 روز آینده به تدریج در 5 مرحله به حساب تمامی سرپرستان خانوار واریز شود.

بر این اساس ، مجموعه 31 استان کشور به 5 گروه تقسیم شده اند و طبق نوبتی که پیشتر در اعلام شماره حساب مقرر شده بود ، یارانه های نقدی به حساب مردم واریز خواهد شد.

بهروز مرادی مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها در همین مورد گفت: در مهرماه به صورت منطقه‌بندی در کل کشور شامل 5 منطقه که 31 استان را شامل می‌شود، به صورت نوبتی و طبق زمان‌بندی ثبت‌نام برای شماره‌ حساب‌های خانوارها، یارانه واریز می‌شود.

مرحله آزمایشی و نخستین مرحله رسمی اعلام شماره حساب در 9 استان گیلان، ایلام، خراسان شمالی، اردبیل، سمنان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران و هرمزگان آغاز شده بود که بالتبع واریز یارانه ها نیز با توجه به فرصت اندکی که تاپایان مهرماه باقی مانده است، بزودی در این 9 استان کلید می خورد.

منطقه دوم که شامل 6 استان آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، کرمانشاه و گلستان است، در فاز دوم واریز نقدی یارانه ها قرار دارد و در فاز سوم نیز یارانه های نقدی در 6 استان آذربایجان شرقی، خوزستان، فارس، کردستان ، لرستان و مرکزی واریز می شود.

طبق برنامه ریزی دولت ، فاز چهارم واریز یارانه ها در استان های چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی ، زنجان ، کرمان ، همدان و یزد و مرحله پایانی در استان های تهران، البرز، قم و قزوین اجرا خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد