همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جنایت شیطانی در طبقه منهای 3


جنایت شیطانی در طبقه منهای 3
جام جم آنلاین: زن جوانی که در جستجوی کار بود، وقتی مقابل امیال شیطانی سرایدار یک مجتمع مقاومت کرد، در زیرزمین یک ساختمان به قتل رسید.

به گزارش «جام‌جم»، به دنبال کشف جسد و حضور کارآگاهان شعبه 10 پلیس آگاهی در محل جنایت، با بررسی دوربین مدار بسته، عامل این جنایت شناسایی شد.

رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که حوالی ظهر 13 مهر ماه فردی در زیرزمین طبقه 3ـ مجتمعی در شهرک نفت پونک با مشاهده جسد زن جوانی در این محل موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داد و با عزیمت ماموران کلانتری 140 باغ‌فیض در محل، بازپرس روشن در دادسرای جنایی تهران در جریان قتل قرار گرفت.

با حضور قاضی ویژه قتل تهران و تیم تحقیقاتی پلیس آگاهی در محل، مشخص شد زن جوان از ناحیه سر مورد حمله قرار گرفته و عامل جنایت پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده است.

تصویر راز گشود

با دستور قضایی مبنی بر انتقال جسد به پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی ابتدا از ساکنان مجتمع درباره هویت مقتول تحقیق کردند که ساکنان گفتند زن غریبه را نمی‌شناسند. بنابراین گزارش، ماموران در ادامه تحقیقات به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مجتمع پرداختند که نتایج بررسی‌ها نشان داد ساعت 11 مقتول همراه مردی حدود 30 ساله وارد محل شده است. با به دست آمدن تصویر این مرد، تحقیقات دوباره از ساکنان مشخص کرد این مرد جوان رضا نام دارد که مدتی به عنوان سرایدار در این محل مشغول به کار بوده است.

شناسایی و دستگیری

با به دست آمدن این سرنخ معلوم شد رضا (متهم تحت تعقیب) در یک سوپرمارکت مشغول به کار شده است و شب‌ها نیز در فروشگاهی در مجیدیه نگهبانی می‌دهد.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران با کنترل محل‌های کار متهم؛ در ساعات پایانی شب، وی که قصد حضور در فروشگاه مجیدیه را داشت، دستگیر کردند.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی نقش خود را در جنایت انکار کرد، اما پس از مشاهده تصاویر دوربین مداربسته که وی را همراه مقتول هنگام ورود به مجتمع محل جنایت نشان می‌داد، زبان به اعتراف گشود و راز جنایت پنهان خود را فاش کرد.

متهم در اعترافات خود گفت: مقتول برای پرسیدن نشانی یک شرکت کاریابی به سوپرمارکت محل کارم در فرحزاد آمد و من نیز آدرس شرکت را به او دادم.

وی افزود: این خانم دقایقی بعد از خروج از محل شرکت کاریابی، درباره پیدا کردن کار با من به گفتگو پرداخت که به وی پیشنهاد کردم یکی از بستگانم در مجتمعی در جستجوی خدمتکار است تا او را استخدام کند. متهم ادامه داد: پس از این گفتگو او ابراز تمایل کرد تا برای استخدام به سراغ آشنای من برود، اما وقتی به محل رسیدیم، آشنای من بیان کرد در حال حاضر نیاز به خدمتکار ندارد.

جنایت در زیرزمین

متهم در ارتباط با نحوه قتل گفت: پس از آن‌که به اتفاق خانم جوان سوار آسانسور شدیم تا از مجتمع خارج شویم، شیطان وسوسه‌ام کرد و او را به طبقه 3ـ بردم، اما زمانی که این خانم متوجه شد افکار شیطانی دارم، به من پرخاش کرد و من نیز بشدت عصبانی شده و با او درگیر شدم و سرش را محکم به دیوار کوبیدم که بی‌هوش روی زمین افتاد و در ادامه با پا ضربات محکمی به سرش زدم و پس از آن‌که متوجه شدم جان باخته از محل متواری شدم.

در پی این اعترافات، متهم به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی منتقل شد و با صدور قرار بازداشت موقت برای ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد