همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فعالیت 2200 شرکت خدماتی و فنی مهندسی در بخش کشاورزی کشور

شماره مطلب 2034

تاریخ 18 مهر 89

معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:
فعالیت 2200 شرکت خدماتی و فنی مهندسی در بخش کشاورزی کشور

معاون بهبود تولیدات گیاهی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر 2 هزار و 200 شرکت خدماتی و فنی مهندسی در بخش کشاورزی با حضور فارغ‌التحصیلان این بخش فعال است.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید خلیلی خشنود در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری و گلخانه و ماشین‌های کشاورزی در زنجان اظهار داشت: شرکت‌های خدماتی و فنی مهندسی کشاورزی خدمات مختلفی را در این بخش به کشاورزان ارائه می‌کنند.
وی با اشاره به اهمیت حضور شرکت‌های خدماتی و فنی مهندسی کشاورزی تصریح کرد: گسترش حضور این شرکت‌ها در بخش کشاورزی از جمله اولویت‌های دولت و وزارت کشاورزی برای بهره‌وری بیشتر در این بخش است.
معاون بهبود تولیدات گیاهی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به توجهات دولت در راستای استفاده مناسب و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی افزود: توجه به این بخش‌ها از جمله توجهات دولت است که باید بیش از پیش مورد توجه فعالان این بخش قرار گیرد.
وی کاهش هزینه تولید و افزایش بهره‌وری را از رویکردهای مسئولان و دولت برشمرد و گفت: اهداف برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها در کشور در این راستا است.
خلیلی خشنود با اشاره به اهمیت آبیاری تحت فشار در کشور افزود: باید در زمینه استفاده از آبیاری تحت فشار در کشور بیش از پیش تلاش شود.
وی توسعه سیستم‌های گلخانه‌ای را دیگر اولویت‌های مورد توجه در بخش کشاورزی برشمرد و گفت: از جمله مزیت‌های سیستم‌های گلخانه‌ای افزایش تولید و بهره‌وری در بخش کشاورزی است.
معاون بهبود تولیدات گیاهی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: تلاش شده تا نیازهای کشاورزان در بخش کشاورزی احصاء شده و نمایشگاه نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری و گلخانه و ماشین‌های کشاورزی بر طبق نیازهای کشاورزان برگزار شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 200 شرکت خدماتی و فنی مهندسی در بخش کشاورزی با حضور فارغ‌التحصیلان این بخش فعال است، اظهار داشت: در سال جاری نیز 500 شرکت با حضور فارغ‌التحصیلان این بخش راه‌اندازی می‌شود.


برای ارسال رزومه یا آگهی خود به سایت از لینک زیر استفاده کنید

لینک


لینک های مرتبط

آگهی های کشاورزی

سوالات کارشناسی ارشد

رزومه های گروه کشاورزی

اخبار گروه کشاورزی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد