همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سوابق تحصیلی به جای معدل در کنکور 89



   
سوابق تحصیلی به جای معدل در کنکور 89
- تاریخ خبر: 01/02/1389

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت : نخستین بار ، امسال در آزمون سراسری به جای معدل سوم متوسطه ، سوابق تحصیلی دروس داوطلبان که به صورت نهایی و سراسری برگزار شده است اعمال خواهد شد.
 

سرورالدین در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : پس از تصویب قانون حذف کنکور ، فقط معدل به عنوان سوابق تحصیلی برای آزمون سراسری درنظر گرفته شد و این معدل سالانه15درصد به عنوان معدل سال سوم متوسطه داوطلب اعمال می شد.

وی اضافه کرد : این معدل به این دلیل اعمال می شد که اطلاعات تکمیلی از سوابق تحصیلی داوطلبان وجود نداشت اما بر اساس این مصوبه، سوابق تحصیلی با 15درصد تاثیرگذاری از سال89 اعمال می شود و به جای معدل، مدنظر قرار می گیرد.


رییس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: مقرر شده است که سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری به صورت نمرات تک درس تاثیر داده شود و از هم اکنون وزارت آموزش و پرورش برای داوطلبان دقت لازم را به خرج دهد تا این سوابق تحصیلی تکمیل شود.

رئیس سازمان سنجش گفت: سوابق تحصیلی داوطلبان از امروز چهارشنبه اول اردیبهشت در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دسترسی است.


سرور الدین افزود: قرار بود داوطلبان تا5 اردیبهشت برای تایید یا تکمیل این سوابق اقدام کنند که بر اساس مصوبه این کارگروه مقرر شد تا یک ماه و نیم یعنی تا 15خرداد به داوطلبان فرصت داده شود که سوابق تحصیلی خود را تایید و تکمیل کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان در تکمیل سوابق تحصیلی خود دقت کنند زیرا در صورت مغایرت سوابق تحصیلی حتماً با گرفتن پرینت (رونوشت) سوابق تحصیلی برای اصلاح آن به اداره آموزش و پرورش منطقه تحصیل خود مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد