همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تالیف کتابهای جدید درسی پایه اول و ششم ابتدایی



   
تالیف کتابهای جدید درسی پایه اول و ششم ابتدایی
ساعت خبر: 13:25 - تاریخ خبر: 08/02/1389

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت اموزش و پرورش گفت : برای سال تحصیلی 90-91 کتابهای درسی جدیدی برای پایه تحصیلی اول و ششم ابتدایی تالیف می شود.
 

به گزارش واحد مرکزی خبر، محی الدین بهرام محمدیان در حاشیه همایش علمی کاربردی خلیج فارس و برنامه درسی ، درجمع خبرنگاران افزود : یکی از مولفه های تحول بنیادین در اموزش و پرورش ، تالیف کتاب های درسی متناسب با برنامه درسی ملی است .

وی با بیان اینکه هم اکنون ویرایش نهایی برنامه درسی ملی تدوین شده است اضافه کرد : این برنامه پس از تصویب سند ملی آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب به این شورا ارائه می شود .

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی تصریح کرد : با اینحال پیش بینی می شود تغییر محتوای همه کتابهای درسی در پایه های مختلف اموزش و پرورش حدود 6 سال به طول بیانجامد.

وی گفت : برنامه درسی ملی بسته ای اموزشی داردکه در ان علاوه بر کتاب درسی ، راهنمای معلم ، کتابهای کمک اموزشی ، مجلات اموزشی و محتوای الکترونیکی نیز در نظر گرفته شده است .

محمدیان درپاسخ به سئوال خبرنگاری درباره تعیین مدیرکل جدید دفتر تالیف کتب درسی نیز گفت : پس از استعفای آقای ذوعلم ، برای تسریع در تدوین برنامه درسی ملی ، مدیریت این دفتر را برعهده گرفتم .

وی با اشاره به اینکه ساختار تشکیلاتی این دفتر تنظیم شده است افزود : در چند هفته اینده مدیر کل مستقلی برای این دفتر منصوب می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد