همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون استخدامی دخانیات گیلان در رشت برگزار ٢٠/١١/١٣٨٨

آزمون استخدامی دخانیات گیلان در رشت برگزار می‌شود

مدیرعامل مجتمع دخانیات گیلان گفت: آزمون استخدامی دخانیات گیلان 29 و 30 بهمن ماه جاری در رشت برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، مجید مقدادی دوشنبه شب در همایش تجلیل از توتونکاران نمونه این شهرستان اظهار داشت: این آزمون طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در دانشگاه گیلان یا دانشکده فنی شهید چمران

رشت برگزار می‌شود.
وی با تکذیب شایعه عدم برگزاری آزمون و تعطیلی یکی از خطوط مجتمع دخانیات گیلان اظهار داشت: هیچ سالن تولیدی در این مجتمع تعطیل نشده است.
مقدادی با تبریک سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: دولت در عرصه‌های مختلف دستاوردهای بسیاری داشته که دهه فجر فرصت مغتنمی برای ارائه آن به مردم است.
مدیرعامل مجتمع دخانیات گیلان با اشاره به احیای دخانیات در استان گفت: گیلان بزرگ‌ترین مرکز تولید توتون کشور می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سالانه 62 میلیارد نخ مصرف سیگار در کشور است، افزود: بالغ بر 12 میلیون نفر در کشور سیگاری هستند که به 30 هزار تن توتون نیازمندیم.
مقدادی خاطرنشان کرد: برای تهیه این میزان توتون به 25 تا 30 هزار هکتار زمین نیاز داریم که گیلان 600 هکتار اراضی زیر کشت توتون دارد.
مدیرعامل مجتمع دخانیات گیلان اظهار داشت: طبق برنامه و با همکاری استانداری، فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها در تلاش هستیم، تولید توتون را افزایش دهیم.
به گفته وی اگر توتون در داخل تولید نشود، مجبور می‌شویم آن را از کشورهای دیگر وارد کنیم.
مقدادی با بیان اینکه دولت تاکید دارد توتون مصرفی کشور در داخل تولید شود، تصریح کرد: برای این کار برنامه داریم.
وی خاطرنشان کرد: بذر جدیدی به کشاورزان داده می‌ِشود که تولید محصول آن دو برابر رقم کوکر فعلی است و بهره‌وری بالاتری دارد.
معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار تالش نیز در این همایش گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری دارد که در بخش کشاورزی آمار آن قابل توجه است.
محمود هادی‌نژاد با قدردانی از کشاورزان تالش افزود: همه مردم و مسئولان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت می‌کنند تا نشان دهند برای دفاع از آرمان‌های انقلاب در صحنه حضور دارند.
وی نگرانی دشمنان از رشد و پیشرفت ایران را به سبب نقش تاثیرگذار آن در منطقه و جهان دانست و تصریح کرد: تجربه نشان داده هر گونه توطئه علیه انقلاب اسلامی بر خلاف خواست دشمنان به تقویت و اقتدار ایران افزوده

است.
هادی‌نژاد خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بار دیگر عظمت، اقتدار و وفاداری خود به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی را به رخ جهان می‌کشد.
در این مراسم از شش نفر توتونکاران نمونه تالش با هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد. 
٢٠/١١/١٣٨٨

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد