همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزاری دوره‌های آموزشی‌ پدافند غیرعامل برای دانشگاهیان کشور

مهدی‌نژاد در گفتگو با فارس خبر داد:
برگزاری دوره‌های آموزشی‌ پدافند غیرعامل برای دانشگاهیان کشور


خبرگزاری فارس: رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت علوم گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری با دبیرخانه کمیته دائمی پدافند غیرعامل، دانشجویان، مدیران و گروه‌های دانشگاهی کشور برگزار می‌شود.


محمد مهدی‌نژاد نوری معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس به تشریح برنامه‌های کمیته پدافند غیرعامل وزارت علوم پرداخت و اظهار داشت: نقش اصلی وزارت علوم در بحث پدافند غیرعامل، توسعه آموزش‌های پدافند غیرعامل و فنآوری های موردنیاز آن است که توسط دانشگاه‌های و موسسات آموزشی و پژوهشی کشور انجام می‌شود. 
وی افزود: بر همین اساس در حال تدوین و امضای تفاهم‌نامه‌ای با دبیرخانه کمیته دائمی پدافند غیرعامل هستیم که طی آن برای دانشجویان در حال فارغ‌التحصیلی و یا مدیران و گروه‌های دانشگاهی در کشور آموزش‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که با تامین اعتبار دبیر‌خانه قرار است انجام شود. 
معاون پژوهشی و فنآوری وزارت علوم گفت: زمان اجرای این دوره‌های آموزشی نیز در همان تفاهم‌نامه مشخص خواهد شد ولی با توجه به اینکه این دوره‌ها کوتاه‌مدت است، می‌توان آن را به تدریج از اسفند امسال آغاز کرد و در سال آینده نیز ادامه داد. 
مهدی‌نژاد نوری همچنین خاطرنشان کرد: این دوره پس از آغاز در اسفند ماه سال جاری توسط دانشگاه‌های سراسر کشور به تدریج برگزار خواهد شد. 
وی همچنین به سایر برنامه‌های کمیته پدافند غیرعامل وزارت علوم پرداخت و یادآور شد: بحث تقویت انجمن علمی پدافند غیرعامل کشور، تقویت نشریات علمی-پژوهشی پدافند غیرعامل، انجام مطالعات و پژوهش‌ها در حوزه پدافند غیرعامل و همچنین فناوری‌هایی که در حوزه پدافند غیرعامل مورد نیاز است از دیگر برنامه‌های این کمیته هستند. 
بنابراین گزارش، محمد مهدی‌نژاد نوری معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 6 بهمن سال جاری با حفظ سمت به ریاست کمیته پدافند غیرعامل وزارت علوم منصوب شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد