همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدامی های دولتی۱۳بهمن ماه۸۸

در این قسمت ، فرصت های استخدامی وزارتخانه ها ، سازمان ها و نهادهای دولتی را در اختیار شما قرار می دهیم . در صورتیکه نیاز به مطالعه اصل فرم جاپ شده در جراید کشور دارید می توانید به روزنامه های کثیر الانتشار در تاریخ مربوطه مراجعه کرده و یا آن را از قسمت فرم های استخدام در همین سایت (سمت راست)دانلود کرده و مطالعه فرمایید . 

 

 

حوزه و دانشگاه قم از بین دارندگان مدرک دکترا یا کارشناسی ارشد در رشته های تاریخ اسلام ، جامعه شناسی ، روانشناسی ، علوم اقتصادی ، علوم قرآنی ، فلسفه علوم انسانی ، فلسفه و کلام و علوم سیاسی دعوت به همکاری می کند . (13/11/1388)


دانشگاه زابل برای تقویت کادر هیات علمی خود از دانشجویان و یا دارندگان مدرک دکترا در گروه های فنی و مهندسی ، علوم پایه ، ادبیات و علوم انسانی ، کشاورزی ، هنر ، منابع طبیعی و دامپزشکی دعوت به همکاری می کند . (13/11/1388)

پارک علم و فن آوری استان خراسان از دارندگان مدارک لیسانس و بالاتر در رشته های گروه اقتصاد ، مالی ، حسابداری ، اداری ، مهندسی تولید و بهره وری ، صنایع و مدیریت دعوت به همکاری می کند . (13/11/1388)

یک شرکت معتبر دولتی از کارشناسان حسابداری ، عمران و معماری دعوت به همکاری می کند . (13/11/1388)

یک شرکت معتبر صنعت نفت و گاز کشور در 19 ردیف شغلی از کارشناسان رشته های مختلف حفاری و مالی دعوت به همکاری می کند . (13/11/1388)

جهاد دانشگاهی دانشگاه اصفهان و شهید بهشتی از دارندگان مدارک کارشناسی در رشته های آزمایشگاهی و دارندگان مدرک دکترا در رشته زمین شناسی دعوت به همکاری می کند . (13/11/1388)

یک شرکت دولتی در 100 ردیف شغلی از دارندگان مدارک فوق دیپلم در رشته های مکانیک ، ماشین ابزار ، تاسیسات ، ساختمان ، برق و مکانیک و از دارندگان مدرک لیسانس در رشته های حسابداری صنعتی ، مدیریت صنعتی و عمران دعوت به همکاری می کند . (13/11/1388)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد