همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فراخوان جذب هیات علمی و بورس تحصیلی در دانشگاه صنعتی سهند

فراخوان جذب هیات علمی و بورس تحصیلی در دانشگاه صنعتی سهند

دانشگاه صنعتی سهند برای تکمیل کادر هیات علمی خود از بین فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دوره‌های دکتری در رشته‌های مورد نیاز دعوت به همکاری تمام وقت می‌کند.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، داوطلبان باید دارای مدرک دکتری و یا دانشجوی دوره دکتری از یکی از دانشگاه‌های معتبر داخلی یا خارجی با سوابق دانشگاهی و انتشارات در زمینه مورد درخواست بوده و در دوره‌ کارشناسی و تحصیلات تکمیلی نیز از سوابق تحصیلی درخشان برخوردار باشند.
متقاضیان باید ضمن تکمیل فرم تقاضانامه مدارک خود را حداکتر تا 20 بهمن ماه با پست سفارشی به نشانی تبریز – شهر جدید سهند- دانشگاه صنعتی سهند – دبیرخانه هیات اجرایی جذب هیات علمی ارسال کنند.
فرم تقاضانامه در پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی
www.sut.ac.ir  موجود است.
متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره تلفن 3443862 – 0412 تماس حاصل کنند.



مشروح خبر از سایت دانشگاه سهند به آدرس

http://www.sut.ac.ir/main/ShowArticle.aspx?id=145

آگهی جذب هیات علمی و راتبه (بورس) تحصیلی بهمن ماه سال 1388

تاریخ: 29/10/88

دانشگاه صنعتی سهند به منظور تکمیل کادر هیات علمی خود از بین فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دوره‌های دکتری در رشته‌های مورد نیاز، مطابق جدول ارائه شده در لینک روبرو دعوت به همکاری تمام وقت می‌نماید. داوطلبان باید دارای مدرک دکتری و یا دانشجوی دوره دکتری ) کارشناسی ارشد فقط برای موارد مشخص شده ) در رشته‌های ذیل از یکی از دانشگاه‌های معتبر داخلی یا خارجی با سوابق دانشگاهی و انتشارات در زمینه مورد درخواست بوده و در دوره‌ کارشناسی و تحصیلات تکمیلی نیز از سوابق تحصیلی درخشان برخوردار باشند. ( متقاضیان باید ضمن تکمیل فرم تقاضانامه مدارک خود را حداکتر تا تاریخ 20/11/1388 با پست سفارشی به آدرس تبریز – شهر جدید سهند- دانشگاه صنعتی سهند – دبیرخانه هیات اجرایی جذب هیات علمی ارسال نمایند . فرم تقاضانامه در درگاه اینترنتی دانشگاه به آدرسwww.sut.ac.ir موجود می باشد و درصورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناس مربوطه با شماره تلفن 3443862 – 0412 تماس حاصل نمایید .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد