همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آگهی ها/هتل /هتل بین المللی زاگرس بروجرد


درج آگهی رایگان  -   آگهی وِیژه شرایط آگهی ویژه - شماره حساب -



هتل بین المللی زاگرس 

هتل 4 ستاره مجلل زاگرس در دامنه سر سبز رشته کوه زاگرس و زیباترین منطقه توریستی غرب کشور یعنی شهر علم و اجتهاد (بروجرد زیبا)بر فراز تپه ای در جوار شهر و در کنار دریاچه و آبشار مصنوعی مجتمع تفریحی چغا واقع گردیده است.

این هتل زیبا با معماری منحصر به فرد خود به گونه ای احداث گردیده که از یک طرف چشم انداز شهر و از طرف دیگر منطقه مصفای گلدشت برخوردار گردیده که روزانه پذیرای بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی می باشد.

امکانات هتل :

لابی زیبا با کتیبه هایی منقش به آثار تاریخی ایران ،20 باب اتاق دو تخته لوکس و 14 باب سو ئیت مجلل مجهز به کلیه امکانات رفاهی از جمله آسانسور شیشه ای ،تهویه مطبوع مرکزی، یخچال ،تلویزیون،تلفن سانترال،سیستم ویدئو مرکزی سیستم ماهواره ،تاکسی سرویس 24 ساعته ،لاندری،غرفه فروش صنایع دستی و سوغاتی بروجرد می باشد.


رستورانها و کافی شاپ:

رستوران مجلل هتل زاگرس با محیطی دلنشین و چشم اندازی زیبا و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب همه روزه آماده سرویس دهی به میهمانان ارجمند می باشد.کافی شاپ زیبای هتل ارائه دهنده انواع نوشیدنی سرد و گرم دسرهای مطبوع ،انواع کیک و بستنی میباشد..


تالارها:

تالارهای باشکوه و مجلل میلاد و نور در مجاورت هتل موجب تکمیل تر شدن این مجموعه زیبا گردیده و ساختار مهندسی تالارها به طوری است که با وجود مجزا بودن از طریق ارتباط داخلی و سیستم صوتی در ارتباط کامل با یکدیگر می باشند.تالارها با گنجایش 1000 نفر جهت برگزاری انواع مراسم ،همایش و مجالس عروسی با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت آماده سرویس دهی میباشد.

سالن کنفرانس :سالنی با چشم انداز بسیار زیبا و مجهز به پیشرفته ترین سیستم صوتی جهت برگزاری سمینارها و جلسات ارگانهای دولتی و شرکت های خصوصی و... 


واحد صدور گواهینامه رانندگی بین المللی :


هتل بین المللی زاگرس به غیر از خدمات ارزشمند اقامتی و پذیرایی  از عموم هموطنان و توریستهای خارجی با عنایت به اخذ مجوز ارائه و صدور اسناد بین المللی از کانون جهانگردی و اتومبیل رانی ج.ا.ا اقدام به صدور گواهینامه  رانندگی بین المللی در سطح استان نیز می نماید.


واحد تورگردانی :

هتل بین المللی زاگرس تنها متولی تور گردانی در سطح استان لرستان با همکاری آژانسهای هواپیمایی ارس و ایرانگردی و جهانگردی اقدام به تور گردانی داخلی و خارجی می نماید.


تلفن 3504901الی 9


آدرس سایت هتل بین المللی زاگرس:




درج آگهی رایگان در سایت   -   آگهی وِیژه  -  شرایط آگهی ویژه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد