همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعطای نمایندگی فروش ظروف یکبارمصرف گیاهی

اعطای نمایندگی فروش ظروف یکبارمصرف گیاهی

شرکت یکتا ایمن ایرسا – سهامی خاص
از استانهای کشور در زمینه بازاریابی و فروش ظروف
یکبار مصرف گیاهی نماینده فعال می پذیرد.
انستیتو سرطان فرانسه میزان سرطان زایی ظروف پلی استایرنی را از درجه 3 به درجه 2 کاهش داده یعنی آن ها را مواد خطرناک اعلام کرده است .
کارشناسان و مسئولان بهداشتی می گویند: ظروف یکبارمصرف گیاهی سالم ترند
متخصصان تغذیه و سلامت می گویند: استفاده از ظروف یکبارمصرف پلی استایرن و بسیاری از ظروف کاغذی موجود در بازار (به علت دارا بودن لایه ای از پلاستیک در رویه داخلی
ظرف ) موجب از بین رفتن ویتامین ها و پروتئین های موجود در غذا ، ورود مواد سمی به غذا و تجمع این مواد سمی در بافت چربی بدن که بتدریج موجب خستگی ، عصبیت ، بی‌خوابی ، کم شدن پلاکت‌ها و گلوبین ، غیرعادی شدن کروموزوم‌ها ، شیوع انواع سرطان‌ها(سرطان کبد ، ریه و پروستات) و انتقال مواد خطرناک از طریق ژن ها از نسلی به نسل دیگر خواهد شد. این در حالی است که معضل پراکنش زباله‌‌های پلاستیکی در جای جای کشور و ورود مواد سمی حاصل از تجزیه این مواد به چرخه غذایی موجودات نیز موجب ایجاد بسیاری از مشکلات زیست محیطی شده است. لذا طبق دستور وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، استفاده از ظروف یکبارمصرف پلی استایرن در کلیه ی بیمارستان ها ، سالن های غذاخوری ، بوفه ها ، رستورانها ، هتلها ، دانشگاه ها و ... برای مصرف مواد غذایی داغ ، چرب و مواد غذایی اسیدی که موجب آزاد شدن مواد شیمیایی و حل شدن استایرن های آزاد این ظروف در مواد غذایی می شود منع شده است.
دکتر حسن امامی‌ رضوی ، معاون سلامت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در هفته نامه سلامت می گوید:«ظروف یک‌بارمصرف گیاهی به تایید وزارت بهداشت رسیده و این وزارتخانه از تولید و عرضه این ظروف حمایت می‌کند.» وی می‌افزاید: «ظروف یک‌بارمصرف گیاهی منشأ نشاسته داشته و عیوب و مضرات ظروف یک‌بارمصرف عادی را ندارند.» به گفته امامی رضوی ، این ظروف برای سلامت مضر نیست و عوارض آلرژیک و سرطان‌زایی ندارد و می‌تواند جایگزین خوبی برای ظروف فعلی باشد.
ظروف یک‌بارمصرف گیاهی تماما از گیاه و با استفاده از نشاسته ذرت ساخته می‌شود و طبق آزمایشاتی که از سوی وزارت بهداشت انجام شده به هیچ عنوان برای سلامت انسان مضر نیست.
معاون سلامت وزارت بهداشت می‌افزاید: «حدود 200 تا 500 سال طول می‌کشد تا ظروف پلاستیکی به چرخه طبیعت بازگردد و البته پس از بازگشت نیز با توجه به مواد شیمیایی که دارد ، برای گیاهان خوب نیست و آنها را آلوده می‌کند و در صورت ترکیب با اکسیژن هوا نیز آلودگی ایجاد می‌کند. »
ظروف یک‌بارمصرف گیاهی به طور مستقیم خوراک دام و طیور می‌شوند ضمن اینکه قابلیت آن را دارند تا در کمتر از شش ماه به طبیعت باز گردند. «خوشبختانه ایران در جهان پس از کشورهای آمریکا ، آلمان ، انگلیس و ایتالیا ، پنجمین کشوری است که به فناوری تولید ظروف یک‌بارمصرف گیاهی دست یافته و به عنوان تنها تولید کننده این نوع ظروف در خاورمیانه شناخته شده است.
توصیه وزارت بهداشت
وزارت بهداشت هم در راستای تامین و حفظ و ارتقای سلامت جامعه بر استفاده از ظروف
یکبار مصرف گیاهی که دارای مجوز قانونی لازم از این وزارتخانه است ، تاکید کرد
به گزارش وزارت بهداشت ، ‌درمان و آموزش پزشکی ، ظروف
یکبار مصرف گیاهی (بر پایه نشاسته ذرت) که بتازگی در کشور تولید شده ، هیچ مشکلی برای سلامتی استفاده‌کنندگان ایجادنمی‌کند و به دلیل طبیعی بودن پلیمرهای آن ، زیست تجزیه‌پذیر بوده و باعث تخریب محیط زیست نیز نمی‌شود
وزارت بهداشت از وزارتخانه‌ها ، سازمان‌ها و مراکز ذی‌ربط درخواست کرده است که به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه ترتیبی اتخاذ کنند تا در تمامی مراکز طبخ ، تهیه ، عرضه و سرو مواد غذایی و آشامیدنی از جمله سلف سرویس‌ ها ، رستوران‌ها ، تالارها ، پانسیون‌ها و آبدارخانه‌های ادارات از ظروف یک‌بار
مصرف گیاهی (بر پایه نشاسته ذرت) که دارای مجوز قانونی نیز از این وزارتخانه است ، استفاده شود


ارسال آگهی: ‪جمعه، ۴ دی ۱۳۸۸‬
قیمت: به قیمت نمایندگی


مشخصات آگهی

نام:الوندی
ایمیل:
تلفن: 09133117905
انقضا:‪سه‌شنبه، ۴ اسفند ۱۳۸۸‬
موقعیت:
آدرس:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد