همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آمادگی استخدام بیش از یکصد عضو هیات علمی در واحد اندیمشک


آمادگی استخدام بیش از یکصد عضو هیات علمی در واحد اندیمشک

رئیس واحد اندیمشک از آمادگی این واحد جهت جذب و استخدام اعضای هیات علمی َََََََََبیمانی تمام وقت و نیمه وقت خبر داد.
عبدالرضا بزرگ نژاد در این خصوص به خبرنگار ایسکانیوز در اندیمشک گفت: جهت تکمیل کادر هیات علمی خود از تمامی نخبگان و افراد متخصص و متعهد که دارای مدارک کارشناسی ارشد، دکترا و دانشجوی دکترا می باشند جهت تدریس و استخدام دعوت به همکاری می کنیم.
بزرگ ن‍ژاد با بیان اینکه جذب اعضای هیات علمی بیشتر در رشته های علوم انسانی و فنی مهندسی خواهد بود افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از رشته هایی که ظرفیت جذب داریم و همچنین شرایط عمومی و اختصاصی استخدام به بایگاه اطلاع رسانی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.ebo.iau.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 3 -06424240821 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک تماس بگیرند.
رئیس واحد اندیمشک تصریح کرد: این واحد متعهد است تمامی امکانات و تسهیلات رفاهی از جمله مهمانسرا،وام خرید خودرو ،وام خرید مسکن و .... را جهت رفاه حال متقاضیان فراهم کند.
بزرگ نژاد یاد آورشد: در مقاطع کارشناسی ارشد، دکترا و بورسیه دکترا بیش از یکصد نفر را جذب خواهیم کرد. به گزارش ایسکانیوز ، شهرستان اندیمشک با بیش از 200000 نفر جمعیت بعنوان دروازه طلایی استان زر خیز خوزستان و شاهراه اصلی سه استان مهم کشور ( خوزستان- لرستان – ایلام) بشمار می رود.
واحد اندیمشک هم بعنوان شمالی ترین واحد دانشگاهی منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی در مجاورت دو سد عظیم کرخه و دز در منطقه کوی دانشگاه ( فرمانداری سابق) این شهر قرار دارد.
 
١١:٤٢ ٢٥/٠٦/١٣٨٨

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد