همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام افراد غیردانشگاهی در دستگاه‌های اجرایی ممنوع شد


ستخدام افراد غیردانشگاهی در دستگاه‌های اجرایی ممنوع شد

معاون پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی استاندار کردستان گفت: براساس ابلاغ دولت، در ابتدای برنامه چهارم توسعه، استخدام افراد غیر دانشگاهی در دستگاه‌های اجرایی ممنوع شده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) از سنندج، کریم مهرشاد در جمع خبرنگاران استان در سنندج با بیان این مطلب افزود: دولت استخدام‌ها را کاملا تخصصی کرده است.
وی ادامه داد: در استخدام نیروهای انسانی، اولویت با نیروهای بومی است که براین اساس 99 درصد استخدام‌های بومی استان و 50 درصد نیز بومی شهرستان هستند.
مهرشاد از برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: برای بهبود مدیریت در استان و آموزش بهتر کارکنان دستگاه‌های اجرایی، سالانه دوره‌های آموزشی مختلفی در ابعاد مختلف برگزار می‌شود.
معاون پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی استانداری کردستان خاطرنشان کرد: در پنج ماهه نخست سال ‌جاری تاکنون 2500 نفر آموزش دیده‌اند.
وی بیان کرد: سال گذشته 5000 نفر در دوره‌های آموزش ضمن خدمت شرکت کردند.
مهرشاد یادآور شد: آموزش مشترک اداری، آموزش خاص دستگاه‌های اجرایی، آموزش عمومی و آموزش عمومی مدیران تحت عنوان بهبود مدیریت از جمله دوره‌های آموزشی است که هر سال برای کارکنان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که استخدام نهادهای عمومی غیردولتی، بانک‌ها و شرکت‌ها ارتباطی با استانداری ندارد، اعلام کرد: برای استخدام نهادهای یاد شده نظارتی نیز از سوی استانداری صورت نمی‌گیرد.
مهرشاد به ارزشیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: در این راستا عملکرد اداره‌ها توسط استاندار و معاونان، سالانه ارزیابی می‌شود.
وی تصریح کرد: میزان رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه‌های اجرایی از طریق طرح پرسشگری، هر سال یک‌بار، ارزیابی و سطح رضایت مردم از دستگاه‌ها سنجیده خواهد شد.
معاون پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی استاندار کردستان از وجود 42 هزار کارمند در اداره‌های استان خبر داد و افزود: از این تعداد بیش از 15 هزار نفر زیر دیپلم و دیپلم و مابقی دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد