همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران استخدام

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران
آگهی استخدام  


شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران بمنظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای عملیاتی تابعه خود در مقاطع و رشته های تحصیلی ذکر شده در جدول ذیل از داوطلبان علاقمند به خدمت ازطریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی، انجام مراحل گزینش و طب صنعتی دعوت به همکاری می نماید. داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات و شرایط استخدام و همچنین ثبت نام در آزمون استخدامی از تاریخ 16/3/88 لغایت 26/3/88 به سایت www.e-reg.ir مراجعه نمایند.

«جدول شماره1: مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز »  

 

رشته تحصیلی

مقطع

گرایش تحصیلی

جنسیت

محل خدمت های مورد نیاز

مرد

زن

مهندسی شیمی

کارشناسی

طراحی فرآیندهای صنایع نفت/ پالایش

کرمان/ لرستان/ کردستان/ ایلام/ مازندران/ گلستان/ خوزستان/ مرکزی/ کرمانشاه/ تهران/ سمنان/ هرمزگان

کارشناسی ارشد

مهندسی فرآیند/ مهندسی فرآیندهای جداسازی/ پدیده های انتقال

مهندسی مکانیک

کارشناسی

حرارت و سیالات/ طراحی جامدات

تهران/ مرکزی/کرمانشاه/ خوزستان/هرمزگان/ کردستان/ آذربایجان غربی/ مازندران/ زنجان

کارشناسی ارشد

تبدیل انرژی/ طراحی کاربردی

مهندسی برق

کارشناسی و
کارشناسی ارشد

کنترل/ الکترونیک/ مخابرات/قدرت

خوزستان/کرمان/هرمزگان/لرستان/ایلام/کردستان/ آذربایجانشرقی و غربی/ اردبیل/ چهارمحال و بختیاری/ تهران/ مرکزی/ کرمانشاه/ زنجان

مهندسی عمران

کارشناسی

عمران

مرکزی/ کرمانشاه/ خوزستان/هرمزگان/مازندران

کارشناسی ارشد

سازه

مهندسی کامپیوتر

کارشناسی

نرم افزار/ سخت افزار

تهران/ مرکزی/ کرمانشاه/ خوزستان/ هرمزگان/مازندران

کارشناسی ارشد

معماری سیستمهای کامپیوتر/ نرم افزار

مهندسی صنایع

کارشناسی

برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها

خراسان شمالی/ تهران/ قزوین/ کرمانشاه/ هرمزگان/خوزستان/ ایلام/ بوشهر

کارشناسی ارشد

مدیریت سیستم و بهره وری/سیستم های اقتصادی-اجتماعی

حسابداری

کارشناسی و کارشناسی ارشد

-

کرمانشاه/ فارس/ هرمزگان / کهگیلویه و بویراحمد/ کرمان/ لرستان/ یزد/ بوشهر/ مازندران

مدیریت بازرگانی

کارشناسی و کارشناسی ارشد

-

کرمان/ کهگیلویه و بویراحمد/ گلستان/ گیلان/ خراسان جنوبی/ ایلام/ زنجان/ کرمانشاه/ هرمزگان

بهداشت محیط *

کارشناسی و کارشناسی ارشد

-

خوزستان/هرمزگان

مهندسی ایمنی و بازرسی فنی *

کارشناسی

-

خوزستان/هرمزگان

بهداشت حرفه ای *

کارشناسی و کارشناسی ارشد

-

خوزستان/هرمزگان/کرمان

مدیریت صنعتی *

کارشناسی و کارشناسی ارشد

-

تهران/خوزستان/هرمزگان/کرمانشاه/فارس/آذربایجان شرقی/مرکزی

مدیریت دولتی *

کارشناسی ارشد

تشکیلات و روشها/مدیریت منابع انسانی/مدیریت سیستم های اطلاعاتی

تهران/خوزستان/هرمزگان/کرمانشاه/فارس/آذربایجان شرقی/مرکزی

شیمی

کاردانی

صنایع پالایش/ عملیات پتروشیمی/ صنایع شیمیایی

کرمانشاه/ خوزستان/ فارس/ هرمزگان/ قزوین/ گیلان/ قم/ سمنان

مکانیک

کاردانی

ماشین آلات/ جوشکاری/ تاسیسات حرارتی نیروگاهها/ تاسیسات تهویه و تبرید

چهارمحال و بختیاری/ خوزستان/ قزوین/ گیلان/ سمنان/ خراسان جنوبی/ مازندران/ گلستان/ هرمزگان/ کرمان/ کرمانشاه/ ایلام/ زنجان/ اردبیل/ یزد/ لرستان/ همدان

برق

کاردانی

الکترونیک/ قدرت

چهارمحال و بختیاری/ خوزستان/ قزوین/ گیلان/ سمنان/ خراسان جنوبی/ مازندران/ گلستان/ هرمزگان/ کرمان/ کرمانشاه/ ایلام/ لرستان

عمران

کاردانی

-

خوزستان/هرمزگان

مدیریت

کاردانی

اداری/ دولتی

هرمزگان/غرب(ایلام/ کرمانشاه/ کردستان/ لرستان) شمالغرب (زنجان/ اردبیل/ آذربایجان غربی و شرقی) فارس/ خوزستان/ مرکزی/ همدان/ مازندران

حسابداری

کاردانی

-

هرمزگان/ مازندران/ کهگیلویه و بویراحمد/ تهران/ سیستان و بلوچستان

ریاضی/ علوم تجربی/ فنی هنرستان (بجز کاردانش)

دیپلم

-

 

جنوب شرق (اصفهان/ یزد/ کرمان/ هرمزگان) چهارمحال و بختیاری/ خوزستان/ شمال (مازندران/ گلستان) خراسان جنوبی/ قزوین/ سمنان/ لرستان/ ایلام/ تهران/ مرکزی/ آذربایجان شرقی/ کرمانشاه/ هرمزگان

 
 
 
 

تذکرمهم: جهت رشته هایی که با علامت *مشخص گردیده اند آزمون استخدامی برگزار نخواهد شد و صرفاً متقاضیان ممتاز مجاز به ثبت نام می باشند.

الف – شرایط داوطلبان استخدام
1-
شرایط عمومی :1-1- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران و متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور .
1-2-
عدم سوء پیشینه کیفری .
1-3-
داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی به تائید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت .
1-4-
دارا بودن برگ پایان خدمت یا معافیت دائم کامپیوتری برای داوطلبان مرد .
1-5-
عدم اشتغال و تعهد کار در مراکز دولتی و همچنین عدم استخدام بصورت پیمانی یا رسمی در واحدهای تابعه صنعت نفت (قراردادی و یا پیمانکاری بلامانع است)

2-
شرایط سنی : حداکثر سن برای مقطع دیپلم 23 سال ( متولدین سال 1365 به بعد ) کاردانی 26 سال ( متولدین سال 1362 به بعد ) ، مقطع کارشناسی 30 سال ( متولدین سال 1358 به بعد ) و مقطع کارشناسی ارشد 34 سال ( متولدین سال 1354 به بعد ) می باشد .
تبصره 1: مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مذکور در این ماده افزوده می شود .
تبصره 2 : شرط حداکثر سن درمورد ایثار گران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد :الف – داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل .
ب – داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب در آمده اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه .
ج – افراد خانواده شهدا ، جاوید الاثر ها (همسر ، فرزندان ، پدر و مادر ، برادر و خواهر )، جانبازان و آزادگان حداکثر به میزان 5 سال .


*
در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن با مراعات تبصره های فوق برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم نباید از 30سال ، کاردانی از 32 سال وکارشناسی و بالاتر از 40 سال بیشتر باشد .

3-
شرط معدل :حداقل معدل برای داوطلبین استخدام بشرح ذیل می باشد :
در مقطع دیپلم حداقل معدل کل 15 .
در مقطع کاردانی و کارشناسی حداقل معدل کل 13 .
در مقطع کارشناسی ارشد حداقل معدل کل 15 .
تبصره1-3: بر اساس قانون تسهیلات استخدامی ویژه فرزندان شاهد مصوب سال 1380 رعایت حداقل شرط معدل برای فرزندان شاهد داوطلب استخدام الزامی نمی باشد
تبصره2-3:. دانش آموختگان رشته های فنی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاههای تهران، صنعتی شریف، صنعتی اصفهان، صنعتی امیرکبیر، صنعت نفت، تربیت مدرس،شیراز، علم و صنعت و خواجه نصیرالدین طوسی با تقلیل یک نمره در شرط معدل می توانند در آزمون استخدامی ثبت نام نمایند.
تبصره3-3: جهت داوطلبان بومی در مقطع دیپلم و کاردانی یک نمره و برای مقطع کارشناسی نیم نمره در شرط معدل اعلام شده تقلیل داده خواهد شد. ضمناً افراد درصورتی از امتیاز مذکور بهره مند خواهند شد که تعهد حداقل 5 سال خدمت در محل تعیین شده را بسپارند.توضیح: داوطلبان بومی به افرادی اطلاق می گردد که محل تولد و یا محل اخذ دیپلم آنان منحصراً در استان های محل خدمت باشد. شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز مشمول امتیازات افراد بومی نمی شود.
ب)تخصیص امتیاز به نیروهای پیمانکاری و قرارداد مدت معین شاغل در صنعت نفت، شرکت کننده در آزمون استخدامی:
تبصره1: برای داوطلبین دیپلم و بالاتر شاغل در صنعت که به هنگام ثبت نام دارای سابقه خدمت بصورت قراردادی تمام وقت براساس ضوابط مصوب بوده باشند به ازاء هر سال سابقه خدمت در صنعت نفت 2/0 نمره و حداکثر یک نمره در شرایط معدل فوق تقلیل داده می شود.
تبصره 2: حداقل معدل مورد نیاز جهت نیروهای پیمانکاری شاغل در صنعت نفت برای مقاطع تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی به ترتیب 12، 12 و 5/12 می باشد.
تذکر: بدیهی است داوطلبان بومی درصورت استفاده از مزایای تبصره 1 و 2، حق استفاده از مزایای تبصره 3-3 (شرط معدل) را نخواهند داشت.
تبصره 3: جهت نیروهای پیمانکاری و قراردادی مدت معین شاغل در صنعت نفت به ازاء هر سال سابقه کار تمام وقت یک سال به شرط حداکثر سن آنان اضافه می شود.(با رعایت حداکثر شرایط سن اعلام شده در مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی و بالاتر)
تبصره4: نیروهای پیمانکاری و قراردادی مدت معین شاغل در صنعت نفت در صورتی مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی می باشند که دارای مدرک تحصیلی با مقاطع، رشته و گرایش های تحصیلی اعلام شده در مفاد این آگهی باشند.
تبصره 5: گواهی اشتغال بکار صادره توسط شرکتهای پیمانکاری در مورد نیروهای پیمانکار لازم است به تائید اموراداری شرکت/مدیریت ذیربط رسانیده شود.
تبصره 6: سوابق کار کارکنان شاغل در شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با صنعت نفت، تاتاریخ برگزاری آزمون استخدامی قابل احتساب در امتیازات مربوطه می باشد.
تبصره 7: نیروهای پیمانکاری با شرایط اعلام شده می توانند در آزمونهای استخدامی ثبت نام و شرکت نمایند که شرکت پیمانکاری ذیربط آنان بطور مستقیم با شرکت قرارداد منعقد نموده باشد.

ج) شرایط فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهها :
فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ورودی سال 75 به بعد و کارشناسی ارشد ورودی سال 77 به بعد دانشگاههای روزانه و شبانه دولتی در رشته های مورد نیاز ، که دارای یکی از شرایط مندرج در جدول شماره 1 باشند بدون شرکت در آزمون کتبی به مرحله بعدی (مصاحبه فنی/ تخصصی) راه خواهند یافت، لذا داوطلبانی که واجد شرایط ذکر شده می باشند لازم است در روز مصاحبه کلیه مدارک معتبر (اصل و تصاویر مدرک تحصیلی، گواهی رتبه با تائید مدیر کل امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل ، گواهی رتبه کنکور کشوری و ...) و سایر مدارک مربوط به احراز شرایط ممتازی را ارائه نمایند. بدیهی است درصورت عدم ارائه، ناقص بودن یا عدم اعتبار مدارک، داوطلب حق شرکت در مصاحبه را ندارد و از ادامه فرآیند استخدام حذف می گردد. تذکر1: همراه داشتن اصل و تصویر مدارک مورد نیاز بویژه اصل آخرین گواهی و یا مدرک تحصیلی هنگام مراجعه جهت مصاحبه استخدامی الزامی خواهد بود. بدیهی است درصورت همراه نداشتن اصل گواهی و یا مدرک تحصیلی به هر دلیل با داوطلب مصاحبه بعمل نخواهد آمد.تذکر2: در مقاطع و رشته های تحصیلی که پذیرش صرفاً از طریق جذب فارغ التحصیلان ممتاز صورت می پذیرد آزمون استخدامی برگزار نخواهد شد و داوطلبان ممتاز فقط اقدام به ثبت نام نموده و حسب نیاز از آنان برای انجام مصاحبه استخدامی دعوت بعمل خواهد آمد.

 

 

جدول شماره 2 : « شرایط فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهها»  

 

ردیف

شرایط لازم

1

دانشگاههای روزانه دولتی (به غیر از دانشگاه پیام نورو دانشگاه جامع علمیکاربردی ) و دانشگاههای معتبر خارج از کشور با معدل کل حداقل 17 برای رشته های فنی و معدل حداقل 18 برای رشته های غیر فنی

2

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد روزانه دولتی و همچنین شبانه دانشگاههای صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران، صنعتی اصفهان، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت ایران، شیراز، تبریز، تربیت مدرس، شهید بهشتی و صنعت نفت با معدل کل حداقل برای رشته های فنی 16 و برای رشته های غیر فنی 17 می باشد(دانشگاه های علامه طباطبائی و امام صادق در مقطع کارشناسی ارشد)

3

فارغ التحصیلان رتبه اول تا پنجم در مقطع کارشناسی و اول تا سوم در مقطع کارشناسی ارشد دوره های روزانه و همچنین شبانه دولتی دانشگاههای صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران، صنعتی اصفهان، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت ایران، شیراز، تبریز، تربیت مدرس، شهید بهشتی و صنعت نفت و نیز فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه علامه طباطبائی فقط در مقطع کارشناسی ارشد، مشروط به اینکه به ازای هر رتبه به ترتیب در مقطع کارشناسی حداقل 6 نفر (رتبه اول 6 نفر، رتبه دوم 12 نفر و ...) و در مقطع کارشناسی ارشد حداقل 4 نفر (رتبه اول 4 نفر، رتبه دوم 8 نفر و ...) دانش آموخته وجود داشته باشد.

4

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی با حداقل معدل کل 15 دارای رتبه کشوری آزمون سراسری ورودی دانشگاههای دولتی روزانه و همچنین شبانه مندرج در ردیف 2 جدول با رتبه اول تا پانصد گروه آزمایشی ریاضی فیزیک، اول تا دویست و پنجاه گروه آزمایشی علوم تجربی و اول تا صد در گروه آزمایشی علوم انسانی در مقطع کارشناسی با ارائه گواهی مربوطه از سازمان سنجش آموزش کشور قابل قبول خواهد بود (شایان ذکر است که رتبه مناطق به هیچ وجه ملاک عمل نخواهد بود)

5

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد با حداقل معدل کل 16 که جزء شش درصد اول پذیرفته شدگان آزمون سراسری ورودی دانشگاههای دولتی روزانه و همچنین شبانه دانشگاههای مندرج در ردیف2 جدول باشند (با ارائه گواهی مربوطه از سازمان سنجش آموزش کشور).

6

فارغ التحصیلان دانشگاههای روزانه دولتی (بغیر از دانشگاه پیام نورو دانشگاه جامع علمی - کاربردی) و دانشگاههای معتبر خارج از کشور که دارای گواهی از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی در زمینه اختراعات مرتبط با صنعت نفت با معدل کل حداقل 16 برای رشته های فنی و 17 برای رشته های غیر فنی

7

فارغ التحصیلان دانشگاههای روزانه و شبانه دولتی(به غیر از دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی – کاربردی) دانشگاههای مندرج در ردیف 2 جدول که در مقطع کارشناسی ارشد با معدل کل حداقل 16 به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب گردیده اند

8

فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی با معدل کل حداقل 15 و کارشناسی ارشد با معدل کل حداقل 16 که در المپیادهای علمی دانشجویی و دانش آموزی بعنوان نفرات نهایی برگزیده کشوری برای اعزام به المپیادهای جهانی انتخاب شده اند

 

 


5-
شرایط مدرک تحصیلی: 5-1- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود).
5-2-
تائید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری الزامی است.
5-3-
مدارک دانشگاهی کسانی قابل قبول برای شرکت در آزمونهای استخدامی است که از لحاظ ارزش علمی، مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.
د ) چگونگی ثبت نام:داوطلبان در صورت داشتن شرایط مندرج در این اگهی می توانند از روز شنبه مورخ 16/3/88 تا حداکثر روز سه شنبه مورخ 26/3/88 از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.e-reg.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. بدیهی است فرصت اعلام شده جهت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد .بمنظور جلوگیری از مشکلات بعدی و اطمینان از صحت ثبت نام درخواست می شود اطلاعات خود را با دقت کامل تکمیل نموده و پس از اطمینان از تغذیه اطلاعات خود در سیستم کد رهگیری را برای ارتباطات بعدی نگهداری نمایند.
هـ ) تاریخ و محل برگزاری آزمون استخدامی:آزمون استخدامی در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 18/4 و 19/4/88 در محل های اعلام شده برگزار خواهد شد. ساعت و روز برگزاری آزمون در مقاطع مختلف تحصیلی از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.
و) امتیازات ویژه:افراد مذکور در جدول ذیل طبق مقررات از امتیازات ویژه برخوردار خواهند بود. لذا بدیهی است مشمولین امتیازات ویژه درصورت پذیرش در آزمون کتبی لازم است در روز مصاحبه اصل مدارک مثبته معتبر ارائه نمایند در غیر اینصورت مشمول استفاده از مزایای مربوطه نخواهند شد.

جدول شماره3: امتیازات ویژه

 

ردیف

واجدین شرایط اولویت

1

فرزندان شهدا و مفقودان ، اسراء و جانبازان از کارافتاده کلی

2

آزادگان

3

جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی

4

رزمندگان

5

خانواده شهدا (همسر ، برادر ، خواهر )

6

فرزندان کارکنان (بازنشسته ، شاغل ، از کارافتاه و فوت شده عادی و ناشی از کار) صنعت نفت

7

فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت


توضیح: تشخیص و تعیین میزان از کارافتادگی کلی جانبازان بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مربوطه و حسب مورد نیروهای مسلح می باشند.

تذکرات مهم
1-
ثبت نام فقط در رشته ها و گرایشهای تحصیلی که در جداول اعلام شده مجاز خواهد بود . بنابراین خواهشمند است از ثبت نام در رشته ها و گرایشهای تحصیلی مشابه جداً خودداری نمایید.زیرا در هر مرحله ای از استخدام موضوع درخواست آنان منتفی خواهد شد.

2-
دانشجویان، فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی برای مقاطع تحصیلی پایین تر نخواهند بود. درصورت مشاهده به عنوان کتمان حقیقت تلقی خواهد شد و از ادامه روند استخدام آنان جلوگیری بعمل خواهد آمد.

3 -
تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست حداکثر تا پایان تیر ماه 88 باشد بدیهی است چنانچه تاریخ فارغ التحصیلی داوطلب بعد از تاریخ اعلام شده فوق باشد، حتی درصورت موفقیت در آزمون استخدامی موضوع درخواست استخدام ایشان منتفی خواهد شد.

4 -
داوطلبانی که تاریخ پایان خدمت نظام و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از اتمام مهلت ثبت نام باشد مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی نخواهند بود.

5-
کارکنان رسمی (جهت تعدیل مدرک تحصیلی)، نیروهای پیمانکار و قراردادی اناث دارای مدارک کاردانی، کارشناسی و بالاتر در رشته ها و گرایش های تحصیلی اعلام شده در این آگهی می توانند براساس مفاد دستورالعمل شماره 4124-1 مورخ 12/2/87 مقام محترم وزیر نفت اقدام به ثبت نام نمایند.

6-
چنانچه در هر مرحله ای از استخدام مشخص شود اطلاعات و مدارک ارائه شده خلاف واقع و یا مغایر با شرایط اعلام شده در آگهی استخدامی باشد مسئولیت آن برعهده داوطلب بوده و موضوع درخواست استخدام آنان منتفی خواهد شد. بنابراین لازم است اطلاعات داده شده منطبق با شرایط مندرج در این آگهی باشد و از ارائه اطلاعات غیر واقعی جداً خودداری نمایند.

7-
داوطلبان عزیز لازم است با کمال دقت استان محل خدمت مورد درخواست خود را در یکی از مناطق اعلام شدهدر جدول شماره 1 انتخاب نمایند. بدیهی است در هر شرایط انتخاب محل خدمت پذیرفته شدگان با تصمیم و به عهده شرکت خواهد بود.


جدول شماره4: مواد آزمون

ردیف

عنوان رشته تحصیلی

مقطع

گرایش

تعداد سوال

مواد درسی

1

مهندسی برق

کارشناسی و کارشناسی ارشد

قدرت

60

مدارهای الکتریکی 1 و 2 - ماشینهای الکتریکی AC و DC - رله و حفاظت سیستم‌های قدرت - بررسی سیستمهای قدرت 1 و 2 - تولید و نیروگاه - اندازه‌گیری الکتریکی

2

مهندسی برق

کارشناسی و کارشناسی ارشد

الکترونیک/کنترل و مخابرات

60

مدارهای الکتریکی 1 و 2 - الکترونیک 1 و 2 - سیستمهای کنترل خطی - مدارهای منطقی - تجزیه و تحلیل سیستم‌ها

3

مهندسی کامپیوتر

کارشناسی و کارشناسی ارشد

نرم افزار

60

ساختمان داده‌ها - معماری کامپیوتر - سیستم‌ عامل - مهندسی نرم‌افزار - پایگاه داده‌ها - ذخیره و بازیابی - هوش مصنوعی

4

مهندسی کامپیوتر

کارشناسی و کارشناسی ارشد

سخت افزار/معماری سیستمهای کامپیوتری

60

مدارهای الکتریکی - طراحی مدارهای VLSI - شبکه‌های کامپیوتری - معماری کامپیوتر - ساختمان داده‌ها - سیستم‌ عامل

5

مهندسی شیمی

کارشناسی و کارشناسی ارشد

طراحی فرایند های صنایع نفت / پالایش/مهندسی فرایند / پدیده های انتقال/مهندسی فرایند های جداسازی

60

ترمودینامیک - انتقال جرم - کنترل فرآیند - مکانیک سیالات - انتقال حرارت - عملیات واحد - طراحی راکتورهای شیمیایی - کاربرد ریاضیات در مهندسی شیمی

6

مهندسی مکانیک

کارشناسی و کارشناسی ارشد

حرارت سیالات / طراحی جامدات/تبدیل انرژی/ طراحی کاربردی

60

ترمودینامیک 1 و 2 - مکانیک سیالات 1 و 2 - انتقال حرارت 1 و 2 -استاتیک و مقاومت مصالح - دینامیک

7

حسابداری

کارشناسی و کارشناسی ارشد

 

60

حسابداری مالی ـ حسابداری صنعتی ـ حسابرسی - بودجه بندی دولتی ـ اصول حسابداری ـ حسابداری پیشرفته ـ کنترل بودجه - پژوهش عملیاتی-ریاضی وآمار

8

مهندسی عمران

کارشناسی و کارشناسی ارشد

عمران/سازه

60

مقاومت مصالح ـ تحلیل سازه ها - مکانیک خاک - پی سازی - سازه های فولادی و بتنی ـ تکنولوژی بتن- نقشه برداری - مکانیک سیالات-روش های اجرایی

9

مهندسی صنایع

کارشناسی و کارشناسی ارشد

صنایع

60

تحقیق در عملیات ـ کنترل پروژه ـ اصول مدیریت و تئوری سازمان ـ برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات ـ طرح ریزی واحدهای صنعتی ـ برنامه ریزی و کنترل موجودی ـ آمار مهندسی، تئوری احتمالات و کاربردهای آن

10

مدیریت بازرگانی

کارشناسی و کارشناسی ارشد

 

60

تحقیق در عملیات ـ اقتصاد خرد و کلان ـ مبانی سازمان و مدیریت ـ مدیریت مالی ـ بازرگانی بین الملل ـ مدیریت منابع انسانی ـ سیستمهای خریدوانبارداری

11

شیمی

کاردانی

صنایع پالایش - عملیات پالایش - صنایع پتروشیمی

60

انتقال حرارت/ترمودینامیک/مکانیک سیالات/شیمی الی/شیمی فیزیک-انتقال جرم-موازنه انرژی ومواد/ شیمی تجزیه

12

مکانیک

کاردانی

ماشین الات - تاسیسات حرارتی نیروگاهها-تاسیسات تهویه وتبرید

60

استاتیک/مقاومت مصالح/ترمودینامیک/مکانیک سیالات/ انتقال حرارت

13

مکانیک

کاردانی

جوشکاری

60

استاتیک/مقاومت مصالح/ تکنیک و علوم جوشکاری/ طراحی جوش/ متالورژی جوش/ ماشین ابزار

14

برق

کاردانی

قدرت-برق صنعتی

60

ماشین های الکتریکی/رله و حفاظت/مدارهای فرمان/مدارهای الکتریکی/الکتریسیته ومغناطیس

15

برق

کاردانی

الکترونیک

60

مدارهای الکتریکی/الکترونیک/اصول اندازه گیری الکتریکی/اصول مدارهای مخابراتی/مدار منطقی

16

مدیریت

کاردانی

اداری/ دولتی

60

سازمان و تئوریهای مدیریت/مدیریت منابع انسانی/اقتصاد خرد و کلان/ریاضی و آمار/ حسابداری دولتی

17

عمران

کاردانی

 

60

استاتیک و مقاومت مصالح /سازه های فلزی و بتنی / ماشین آلات ساختمانی / مکانیک خاک / محوطه سازی / نقشه برداری / قالب بندی و آرماتور

18

حسابداری

کاردانی

 

60

اصول حسابداری /حسابداری صنعتی /حسابرسی /اصول تنظیم وکنترل بودجه دولتی/ریاضی وآمار/حسابداری دولتی/اقتصاد

19

دیپلم

دیپلم

فنی - ریاضی - تجربی

ادبیات فارسی - زبان انگلیسی


مواد آزمون از دروس عمومی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد شامل زبان انگلیسی ، ادبیات فارسی و رایانه می باشد




برای ثبت نام اینجا را کلیک نمایید

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد