همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اخبار حساب خانوار

اخبار حساب خانوار

زمانبندی مربوط به اعلام حساب های بانکی سرپرست خانوار در سایر استانها 1389/05/02
زمانبندی اعلام حساب های بانکی در سایر استانها به شرح ذیل می باشد:
سرپرستان خانوار در استان های خراسان رضوی،کرمان،یزد،همدان،زنجان و چهارمحال و بختیاری که فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را پر کرده اند و به دریافت یارانه نقدی تمایل دارند از تاریخ 10/05/1389 (دهم مردادماه)به مدت یک هفته قادر به اعلام حساب بانکی سرپرست خانوار می باشند.
سرپرستان خانوار در استان های تهران، قم و قزوین که فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را پر کرده اند و به دریافت یارانه نقدی تمایل دارند از تاریخ 25/05/1389 (بیست و پنجم مردادماه)به مدت یک هفته قادر به اعلام حساب بانکی سرپرست خانوار می باشند.

اعلام حسابهای بانکی سرپرست خانوار مربوط به فرم های اطلاعات اقتصادی خانوار در سال 1389 1389/04/26
کسانی که اخیراً در سال 1389 نسبت به تکمیل فرم اطلاعات اقتصادی خانوار در سامانه مرکز آمار ایران اقدام نموده اند می توانند حساب خود را در سامانه وزارت رفاه اعلام نمایند.

اعلام حسابهای بانکی سرپرست خانوار در 6 استان جدید 1389/04/12
سرپرستان خانوار در استان های آذربایجان غربی ، اصفهان ، بوشهر، خراسان جنوبی ، کرمانشاه و گلستان که فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را پر کرده اند و به دریافت یارانه نقدی تمایل دارند از 15 تیریک هفته فرصت دارند تا شماره کارت بانکی یا شماره حساب خود را به وزارت رفاه و تامین اجتماعی اعلام کنند .

اعلام نتایج بررسی حساب های چند بانک دیگر 1389/3/18
بانک های کشاورزی، رفاه، صنعت ومعدن و توسعه صادرات نتایج بررسی حساب ها را اعلام کردند.
کسانی که در مرحله اول تا پایان روز سه شنبه 89/3/4 حساب خود را اعلام نموده اند می توانند برای دریافت نتیجه بررسی حساب به سایت اعلام حساب خانوار مراجعه نمایند

فرصت مجدد برای اعلام حساب 1389/3/16
کسانی که در مهلت مقرر نتوانستند حساب خود را اعلام نمایند می توانند با مراجعه به سایت اعلام حساب خانوار، مشخصات حساب خود را اعلام نمایند.
همچنین کسانی که در وارد کردن مشخصات حساب خود مرتکب اشتباه شده اند می توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات حساب را اصلاح نمایند.

بانک هایی که نتایج بررسی حساب ها را اعلام نموده اند 1389/3/13
در حال حاضر بانک های صادرات، ملت، تجارت، پاسارگاد، مسکن و سپه نتایج بررسی حساب سرپرت خانوارها را اعلام کرده اند.
هموطنانی که در حساب خود را د راین بانک ها اعلام نموده اند می توانند برای دریافت وضعیت حساب خود به سایت اعلام حساب خانوار مراجعه نمایند.
سایر هموطنان منتظر باشند. به محض دریافت نتایج از سایر بانک ها، اطلاع رسانی خواهد شد.


اعلام نتایج بررسی حساب ها از 14 خرداد 1389/3/13
بررسی وضعیت حساب کسانی که به صورت موقت ثبت نام نموده اند در حال انجام است و بخشی از حساب ها توسط بانک های مربوطه بررسی و اعلام وضعیت شده است.
مهندس بابائی مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت رفاه و تامین اجتماعی با اعلام این خبر افزود سایت اعلام حساب خانوار از 89/3/14 فعال خواهد شد و افرادی که حساب خود را اعلام نموده اند ولی مورد تایید سیستم قرار نگرفته است می توانند با مراجعه به این سایت، از وضعیت حساب خود مطلع شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد