همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا (ع

ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا (ع)



خبرگزاری موج - مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان اصفهان از آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان خبر داد. 


به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، جلال قریشی زمان ثبت نام متقاضیان تسهیلات اشتغال در سایت صندوق مهر امام رضا (ع) را از 16 خرداد به مدت یک هفته اعلام کرد و افزود: کلیه افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات اشتغالزایی با ثبت نام در سایت، طی دو مرحله پذیرش می‏شوند.

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان اصفهان، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن کارت پایان خدمت وظیفه برای آقایان، عدم استفاده قبلی از تسهیلات اشتغال، بیکار بودن و دارا بودن سن 18 تا 50 سال را از شرایط عمومی لازم برای دریافت این تسهیلات برشمرد و ادامه داد: سکونت در محل اجرای طرح، عدم اشتغال به تحصیل تمام وقت، داشتن ایده و توانایی مدیریت برای اداره کسب و کار از جمله شرایط اختصاصی دریافت تسهیلات می‏باشد.

وی با بیان این که پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در قالب سه بخش مشاغل خانگی، مشاغل خرد و مشاغل کارفرمایی و کارآفرینی است، خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغالزایی در مشاغل خانگی تا سقف 5 میلیون تومان، در مشاغل خرد تا سقف 15 میلیون تومان و در مشاغل کارآفرینی تا سقف 100 میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

قریشی با اشاره به کارمزد 4 درصدی تسهیلات اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا (ع) اظهار داشت: یکی از ویژگی‏های صندوق مهر امام رضا (ع)، پرداخت تسهیلات با شرایط آسان نسبت به بانک‏ها است؛ به طوری که دریافت تسهیلات اشتغال در بخش مشاغل خانگی با معرفی یک ضامن، مشاغل خرد با معرفی دو ضامن و مشاغل کارفرمایی با اخذ وثیقه صورت می‏گیرد.

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان اصفهان، مدت زمان در نظر گرفته شده برای بازپرداخت تسهیلات صندوق در همه مشاغل با احتساب زمان تنفس طرح را 60 ماه اعلام و تصریح کرد: صندوق مهر اما رضا (ع) برای جلوگیری از انحراف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، در دو مرحله قبل و بعد از پرداخت تسهیلات، نظارت کامل بر طرح‏ها خواهد داشت.

وی یادآور شد: در سال گذشته، 11 درصد تسهیلات پرداختی صندوق مهر امام رضا (ع) در استان منجر به اشتغال نشد که اقدام حقوقی لازم در این زمینه به عمل آمد. همچنین از 5 هزار و 817 طرح نظارت شده، 5 هزار و 220 طرح فعال و 597 طرح غیرفعال بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد