ضمن عرض تبریک قبولی در مقطع کارشناسی این دانشگاه و با آرزوی کامیابی به آگاهی میرساند، مدارک لازم و مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته سال آموزشی ۱۴۰۲ نوبت مهرماه به شرح ذیل اعلام میگردد. این ثبت نام به صورت دومرحلهای، غیرحضوری و حضوری میباشد.
الف. ثبت نام غیر حضوری
ثبت نام غیرحضوری از روز ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح تا تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ در درگاه آموزشی گلستان دانشگاه به نشانی golestan.abru.ac.ir انجام خواهد پذیرفت. هنگام ورود به سامانه گلستان مشخصات خود را به صورت زیر وارد نمایید:
نام کاربری: شماره ملی +A021
رمز ورود: شماره ملی
همچنین فایل راهنمای ثبتنام غیر حضوری، پیوست همین متن قابل دریافت است.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام غیرحضوری :
۱- مدارک تحصیلی
الف- اسکن اصل مدرک دیپلم متوسطه نظام قدیم و اصل ریز نمرات دیپلم متوسطه
ب- اصل مدرک دیپلم متوسطه نظام سالی واحدی و اصل ریزنمرات دیپلم متوسطه، اصل مدرک پیش دانشگاهی و اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی
پ- اصل دیپلم متوسطه دوره دوم نظام 6.3.3 و اصل ریزنمرات دیپلم متوسطه
ت- مدرک معادل کاردانی یا مدرک کاردانی یا مدرک کاردانی پیوسته برای فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای، جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی (حداکثر حجم دو مگابایت 2Mb)
۲- اعلام کد پیگیری تاییدیه تحصیلی برای دیپلم متوسطه نظام قدیم، دیپلم متوسطه نظام 6.3.3، دیپلم متوسطه و پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی (دانشجویان میبایست جهت دریافت تاییدیه تحصیلی، از طریق لینک موجود در سامانه گلستان یا با مراجعه به سامانه بر خط آن به نشانی emt.medu.ir جهت دریافت مدرک تاییدیه تحصیلی خود و دریافت کد پیگیری مدرک خود اقدام فرمایند)
۳- تصویر شناسنامه از تمامی صفحات آن (حداکثر حجم هر فایل دویست و پنجاه کیلوبایت 250Kb)
۴- تصویر هر دو طرف کارت ملی (حداکثر حجم هر فایل دویست و پنجاه کیلوبایت 250Kb)
۵- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت
۶- مدرکی دال بر تعیین وضعیت نظام وظیفه (معافیت دائم، کارت پایان خدمت ... یا معافیت تحصیلی )
نکته: قابل توجه دانشجویان پسر مشمول خدمت سربازی به اطلاع میرساند، جهت دریافت معافیت تحصیلی میبایست با مراجعه به سایت sakha.epolice.ir نسبت به صدور معافیت تحصیلی خود به صورت غیرحضوری اقدام فرمایند. دانشجویان پسر مشمول جهت ورود به سایت می توانند با کد ملی خود به عنوان کد کاربری و رمز عبور آنها نیز کد سخا میباشد، که جهت دریافت کد سخا میتوانند با مراجعه به پلیس +10 محل اقامت خود کدسخای خود را دریافت نمایند. لازم به ذکر است جهت مشاهده کلیپ ها آموزشی صدور غیر حضوری معافیت تحصیلی میتوانند بر روی این لینک کلیک نمایید.
۷- فرم تعهد سهمیه مناطق (فرم شماره ۲ برای منطقه یک و فرم شماره ۳ برای مناطق دو و سه) لازم است دانشجویان با توجه به سهمیه منطقهای قبولی فرم لازم را از وبسایت دانشگاه دریافت نموده و پس از تکمیل، تصویر اسکن شده آن را در سامانه گلستان دانشگاه بارگذاری نمایید.
۸- فرم شماره 18 برای سهمیه مناطق سیل زده و بلایای طبیعی
۹- فرم شماره 7 برای سهمیه مناطق محروم
۱۰- فرم شماره 10 برای کارمندان دولت
۱۱- فرم شماره 1 ویژه دانشجویان فارغ التحصیل، دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
۱۲- پذیرفته شدگان نوبت دوم (شبانه) وجه شهریه علی الحساب خود را در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت نمایند؛ درغیر اینصورت ثبت نام آنان انجام نخواهد شد شهریه دانشجویان شبانه برای ثبت نام به صورت علی الحساب 10.000.000 ریال میباشد.
۱۳- واریز مبلغ 700.000 ریال بابت خدمات دانشجویی(دانشجویان شبانه و روزانه) و مبلغ 1.490.000 ریال جهت صدور کارت هوشمند دانشجویی و کارت تغذیه (ویژه دانشجویان شبانه)
ب. ثبت نام حضوری
دانشجویان ارجمند پس از ثبت نام غیرحضوری، و با به همراه داشتن کلیه مدارک مورد نیاز و پرینت تاییدیه ثبت نام غیر حضوری، از تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ به دانشگاه مراجعه فرمایند. جدول زمانبندی ثبت نام حضوری بر اساس حروف نخست نام خانوادگی به شرح زیر است:
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری:
الف- اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت متوسطه دوم نظام 6.3.3 / اصل مدرک دیپلم و اصل مدرک پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی / اصل مدرک دیپلم نظام قدیم / یا مدرک معادل کاردانی یا مدرک کاردانی پیوسته برای فارغ التحصیلان فنی و حرفهای، جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی
ب- کارنامه فارغ التحصیلی تایید شده متوسطه دوم، نظام 6.3.3 / کارنامه فارغ التحصیلی تایید شده دیپلم و کارنامه فارغ التحصیلی تایید شده پیش دانشگاهی، نظام سالی واحدی / کارنامه فارغ التحصیلی تایید شده دیپلم، نظام قدیم
پ- کپی کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، و تصویر دفترچه بیمه به همراه سه قطعه عکس
ت- مدرک معافیت سربازی برای دانشجویان پسر مطابق بند 6
ث- تاییدیه پذیرش غیرحضوری
ج- فرم تعهد شماره ۲ برای دانشجویان منطقه ۱ و فرم تعهد شماره ۳ برای دانشجویان منطقه ۲ و ۳
چ- پرینت تائیدیه تحصیلی مطابق بند 2
ح- اصل فرم انصراف از تحصیل تا تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ویژه دانشجویان انصرافی و اخراجی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی- یا فرم شماره 1
پ. نکات قابل توجه
1. انتخاب واحد پذیرفته شدگان پس از اتمام ثبت نام حضوری از سوی دانشگاه در سامانه گلستان انجام خواهد شد.
2. آغاز کلاسها در نیمسال نخست سال آموزشی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از تاریخ ۱ آبان ۱۴۰۲ میباشد. (تقویم آموزشی)
بدیهی است دانشجویانی که حائز شرایط لازم برای تاریخ فارغ التحصیلی اعلام شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور نباشند ویا درصورت داشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان، ثبت نام آنان لغو خواهد شد.
شماره تماس جهت پاسخ گویی حوزه آموزش: ۰۶۶۴۲۴۶۸۳۲۰ داخلیهای ۳۰۲، ۳۳۰، ۳۱۴ و ۳۲۸ (راهنمای جامع شمارههای تماس دانشگاه)
تارنماهای مراجعه غیر حضوری حوزه دانشجویی
لطفا با مراجعه به تارنماهای ذیل اقدام به تکمیل اطلاعات آنها بفرمایید.
توجه مهم: خوابگاه در روز مراجعه حضوری برابر با برنامه زمان بندی دانشگاه و سامانه هایی که در بالا ذکر شده است تخصیص داده می شود. دانشگاه در صورت پر نکردن سامانههای بالا هیچ مسئولیتی پیرامون اسکان در خوابگاه برای دانشجویان را ندارد.
سایر جزئیات روند ثبت نام واحد خوابگاه و تغذیه در کانال اطلاعرسانی حوزه امور دانشجویی بارگذاری شده است. همچنین شماره تماس داخلی جهت پرسشهای دانشجویان ۴۰۲ میباشد.
دریافت فرم شماره ۱ - اخذ تعهد از فارغالتحصیلان، دانشجویان فعلی و انصرافی
دریافت فرم شماره ۲ - اخذ تعهد منطقه یک
دریافت فرم شماره ۳ - اخذ تعهد منطقه دو و سه
دریافت فرم شماره ۷ - اخذ تعهد مناطق محروم
دریافت فرم شماره ۱۰ - موافقت کارمندان
دریافت فرم شماره ۱۸ - تعهد بلایای طبیعی
دریافت فایل راهنمای ثبتنام غیرحضوری (برخط)
با سپاس از همراهی شما