همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

چگونه پست های حذف شده را در اینستاگرام برگردانیم

  اینستاگرام اخیراً ویژگی جدیدی ارائه کرده است که به کاربران امکان می دهد پست های حذف شده را بازیابی کنند. این پست ها می توانند عکس ، فیلم ، داستان و موارد دیگر باشند. اگر می خواهید یکی از پست های حذف شده خود را در اینستاگرام بازیابی کنید ، می توانید آن را به راحتی بازیابی کنید و در همان مکان قبلی در دسترس خواهد بود. بیایید غواصی کنیم تا ببینیم چگونه پست های اخیراً حذف شده در اینستاگرام را بازیابی می کنیم.


چگونه می توان پست های اخیراً پاک شده در اینستاگرام را در چند مرحله ساده به راحتی بازیابی کرد

اگر کاربر iOS باشید ، با پنجره 30 روزه که عکسهای حذف شده را در خود نگه می دارد ، آشنا خواهید شد. با پایان یافتن زمان 30 روزه ، عکسهای شما برای همیشه در برنامه Stock Photos حذف می شوند. ویژگی جدید اخیراً حذف شده در اینستاگرام تقریباً مشابه آن است و عکسهای حذف شده را به مدت 30 روز قبل از اینکه برای همیشه پاک شوند ، نگه می دارد. این ویژگی برای عکسهایی که به طور تصادفی پاک می شوند بسیار مفید است زیرا می توانید بعداً آنها را بازیابی کنید. علاوه بر این ، در صورت هک شدن حساب کاربری کاربر و پاک شدن عکس ها ، می توانید آنها را نیز بازیابی کنید. اگر آشنایی ندارید ، به پایین اسکرول کنید تا ببینید چگونه می توانید پست های اخیراً حذف شده در اینستاگرام را بازیابی کنید.

1. اولین کاری که باید انجام دهید حرکت به نمایه خود است. این کار را می توانید با ضربه زدن روی Profile Profile در گوشه پایین سمت راست صفحه انجام دهید.


2. اکنون ، بر روی نماد همبرگر سه خطی واقع در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.


3. روی Settings و سپس Accounts ضربه بزنید.

How to restore recently deleted posts on Instagram

4- به دنبال گزینه های اخیراً حذف شده از لیست بگردید.

How to restore recently deleted posts on Instagram

پستهای اخیراً حذف شده در یک شبکه به شما ارائه می شود. اگر می خواهید یکی از آنها را بازیابی کنید ، از بین همه پست های حذف شده خود ، به سادگی پست ، فیلم ها ، داستان ها و موارد دیگر را انتخاب کنید.


5. پس از انتخاب پست ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی دکمه Restore ضربه بزنید.

How to restore recently deleted posts on Instagram

این همه کاری است که شما باید انجام دهید تا پست های حذف شده در اینستاگرام را بازیابی کنید. توجه داشته باشید که اگر پست ها به مدت 30 روز در پوشه حذف شده در دسترس هستند ، استوری ها فقط 24 ساعت هستند. پس از پایان دوره زمانی 30 روزه ، پست برای همیشه حذف می شود. اگر می خواهید برای همیشه پست ها را حذف کنید ، این کار از طریق پیام های متنی یا ایمیل انجام می شود. همچنین به جلوگیری از دسترسی هکرها به حساب های کاربری کمک خواهد کرد.


قابلیت بازیابی پست ها در اینستاگرام اکنون هم در iOS و هم در Android موجود است. این یک ابزار آسان و زیبا برای بازیابی پست هایی است که به طور تصادفی یا آگاهانه در اینستاگرام حذف کرده اید. جزئیات بیشتر در مورد ویژگی جدید را در پست اعلامیه بررسی کنید.


 در آینده راهنماهای بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت ، بنابراین نظرات خود را در مورد پست های اخیراً حذف شده در نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

How to Restore Recently Deleted Posts on Instagram on iOS and Android (wccftech.com)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد