همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌های شهید رجایی و فرهنگیان

  با حضور وزیر آموزش‌وپرورش آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌های شهید رجایی و فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آمورش و پرورش، صبح امروز آئین بازگشایی دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان با حضور محسن حاجی میرزایی، روسا و معاونان و تعدادی از کارکنان دو دانشگاه در دانشگاه شهید رجایی برگزار شد.

در این آئین وزیر آموزش‌وپرورش با تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به دانشجو معلمان به سخنرانی پرداخت و قبل از آن روسای دو دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان گزارشی از روند آموزشی دانشگاه خود ارائه دادند.

در این آئین نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه شهید رجایی ضمن خیرمقدم، به تشریح شرایط فعلی دانشگاه شهید رجایی پرداخت و اظهار کرد: ثبات مدیریت‌ها در آموزش‌وپرورش به افزایش کیفت کار در دانشگاه‌ها منجر می‌شود.

حجت‌الاسلام فضلعلی افزود: همفکری و تعامل بیشتر نهاد رهبری و آموزش‌وپرورش می‌تواند در تقویت و توسعه دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان مؤثر باشد.

در ادامه عظمتی با قرائت بخشی از فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص دو دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه شهید رجایی نقشی بی‌بدیل در تربیت دبیران متخصص دارد و در شرایط کرونایی با تلفیق روش‌های حضوری و الکترونیکی آموزش‌های عملی را ارائه داده است.

وی افزود: امیدواریم با آمورش نیروهای خلاق و متفکر آینده‌ای روشن را برای این کشور رقم بزنیم.

در بخش دیگری از برنامه، رئیس دانشگاه فرهنگیان با تبریک سال جدید تحصیلی اظهار کرد: تمام دنیا معتقدند آموزش‌وپرورش خونی در رگ و پوست جامع است و معلمین مهم‌ترین عامل توسعه جامعه است.

حسین خنیفر گفت: تحول باید همواره در دستور کار باشد، شبکه شاد کار بزرگی بود که باید همدلانه آن را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان در ۳۱ استان دانشگاه دارد و فعالیت می‌کند، اظهار کرد: هدف و تلاش ما ارائه آموزش‌های حضوری است و به اصل بودن آن معتقدیم اما در شرایط کرونایی ناچار شدیم آموزش‌های تلفیقی را ارائه دهیم.

 رئیس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: بیش از ۶۰ هزار دانشجو داریم و جذب بیش از ۲۰۰ عضو هیئت‌علمی دانشگاه ازجمله فعالیت‌های اخیر این دانشگاه است.

در ادامه این برنامه چند تن از اساتید دانشگاه در این برنامه به نکاتی در خصوص دغدغه‌های اساتید و دانشجو معلمان اشاره و پیشنهاد‌هایی را نیز ارائه دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد