همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مسابقه مدل زاگرس پوش

 

 زاگرس پوش به عنوان یک برند ایرانی که می کوشد پوشاک رسمی نظیر کت و شلوار مردانه و مانتوی زنانه را با طراحی زیبا و کیفیتی بالا به دست مصرف کنندگانش برساند، به آراستگی، خوشپوشی و خوشتیپی مخاطبان و مشتریانش اهمیت می دهد.

این برند با هدف پیدا کردن استعدادهای تازه، ارتقا سطح کیفی و آموزش مدل های ایرانی و همچنین ایجاد شرایطی که در آن به صورت تخصصی به مقوله ی مد و لباس و مدلینگ پرداخته شود، اقدام به برپایی مسابقه ای با نام ” ” کرد. فاز اول این مسابقه در قالب کمپینی با شعار “خوشتیپ کی بودی؟” در ۱۵ مهر ۱۳۹۷ طی یک فراخوان اینستاگرامی آغاز شد و به سرعت مورد استقبال مخاطبان در سرتاسر ایران قرار گرفت و در مدت کوتاهی نزدیک به ۲۰۰۰ نفر در این مسابقه ثبت نام کردند.

در هیات داوران این مسابقه، نیما نکیسا (دکترای فیزیک بدنی)، مجید انصاری ( مدل و مربی مدلینگ)، مسعود فروتن (کارگردان و بازیگر)، پوریا حیدری (خواننده)، غزال بهمنی ( استاد طراحی) و فرامرز فرمانی (طراح بین المللی) حضور داشتند. داوران بر اساس معیارهایی نظیر فرم بدنی مناسب، مهارت، چهره و پوشش شرکت کننده شرکت کنندگان را مورد ارزیابی قرار دادند و طی سه روز مسابقه که از ۱۱ تا ۱۴ آذر ۱۳۹۷ در نمایشگاه بین المللی برگزار شد، از میان ۲۰۰۰ شرکت کننده، ۲۰ نفر را برای شرکت در مرحله ی فینال – که در آینده برگزار خواهد شد – برگزیدند.

از این افراد برای شرکت در مراسمی که در شعبه ی جردن زاگرس پوش برگزار شد، دعوت به عمل آمد. مراسمی که در آن آقای رحیم چگنی مدیرعامل زاگرس پوش، نیوشا ضیغمی، پژمان بازغی، پوریا پورسرخ، مسعود فروتن و امیرحسین صادقی حضور داشتند .برگزیدگان در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند و جوایزی از طرف زاگرس پوش به آنها اهدا شد.

به دلیل استقبال مخاطبان و نیز به منظور انتخاب چهره های تبلیغاتی زاگرس پوش برای سال ۱۳۹۹، به زودی و در فراخوانی جدید، از علاقمندان دعوت به عمل می آید تا در فاز دوم این مسابقه بزرگ شرکت کنند. هدف اصلی زاگرس پوش از ادامه ی این رویداد، ارتقا سطح پوشش مردان ایرانی و جلب توجه جامعه به پوشش صحیح است. در پایان این فاز نیز بیست نفر دیگر انتخاب خواهند شد و این بیست نفر به همراه برگزیدگان فاز اول مسابقه، در کلاس های آموزشی، تحت نظر مربی های حرفه ای مورد آموزش قرار خواهند گرفت.

در پایان، چهل نفر برگزیده، در فینال مسابقه ای که در ” ایران مال ” برپا خواهد شد، با هم به رقابت می پردازند و در نهایت خوشتیپ ترین های برای همکاری به عنوان مدل ” زاگرس پوش ” در سال ۱۳۹۹ انتخاب خواهند شد.

منتظر خبرهای بعدی ما باشید…

فرم ثبت نام 

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد سوری 26 - مرداد‌ماه - 1401 ساعت 16:30

شرکت در مسابقه

محمد 14 - اسفند‌ماه - 1399 ساعت 01:10

حسین 30 - بهمن‌ماه - 1399 ساعت 22:01

واسه مدل مزاحمتون شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد