همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بازگشایی مرز‌های مسدود شده/ امروز به مرز خسروی نروید!/ ثبت‌نام در سماح از ۳ میلیون نفر گذشت

 

 با کاروان اربعین حسینی:

بازگشایی مرز‌های مسدود شده/ امروز به مرز خسروی نروید!/ ثبت‌نام در سماح از ۳ میلیون نفر گذشت/ تصادف مرگبار دو اتوبوس زائران ایرانی در عراق/ طراحی سامانه پیامکی برای بازگشت زائران/ تکذیب شایعه عبور از مرز با کارت ملی

به گزارش «تابناک»، طی روز‌های اخیر ازدحام در مرز‌های کشورمان تا جایی افزایش یافت که منجر به بروز اختلالاتی شد. موج بزرگ جمعیتی که ظاهرا طرف عراقی امکان و ظرفیت استقبال از ایشان را ندارد و در نتیجه، ترجیح می‌دهد با وقفه ایجاد کردن در فرایند ورود زائران به خاکش، اوضاع را مدیریت کند.

این تصمیمی است که روز گذشته در دو مرز از چهار مرز ایران و عراق توسط مقامات کشور همسایه اتخاذ شد تا مرز چذابه موقتا و مرز شلمچه تا اطلاع ثانوی مسدود شوند. این در حالی است که مرز خسروی هم محدودیت تردد دارد و تنها مرز ایرانی که روند ۲۴ ساعته تردد در آن جریان داشته و دارد، مرز مهران باشد.

این در حالی است که بر اساس آمار و ارقام منتشر شده، عمده بار تردد زائران بر دوش مرز مهران قرار دارد به گونه‌ای که روز گذشته از بامداد تا ظهر قریب به ۲۴۰ هزار زائر از کشورمان خارج و به عراق وارد شدند که بیش از ۱۵۰ هزار تن از ایشان از مرز مهران عبور کرده بودند.

به مرور با اخبار مرتبط تکمیل می‌شود...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد