ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
به گزارش روابطعمومی بانکپاسارگاد، دارندگان کارتهای نقدی بانکپاسارگاد برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده پس از مفقود شدن کارت، میتوانند از طرق مختلف مانند بهرهمندی از امکان مسدود کردن کارت در سایت بانک، غیرفعال کردن کارت در سامانههای موبایلی بانکپاسارگاد (سامانههای همراهبانک پاسارگاد و پرداختهمراه پاسارگاد)، دستگاههای خودپرداز (با استفاده از عملیات بدون کارت)، سامانه بانکداریمجازی بانکپاسارگاد، تماس با مرکز مشاوره و امداد بانک به شماره 82890، شرکت پرداخت الکترونیکپاسارگاد به شماره 23505 در طول شبانهروز و مراجعه به نزدیکترین شعبه بانکپاسارگاد نسبت به غیرفعالکردن کارت خود در اسرع وقت اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 و سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک ارتباط برقرار کنید.