پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعداد درخشان بدون آزمون در روزهای 27 و 28 شهریور با در دست داشتن مدارک ذیل به دانشگاه ملایر مراجعه نمایند. لازم
به ذکر است پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون قطعی و نهایی نمی باشد و فقط
با تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری
رسمیت وقظعیت می یابد. مدارک مورد نیاز: 1. اصل گواهی موقت کارشناسی و 2 برگ تصویر آن و یا اصل دانشنامه و ریز نمرات(الزامی) و 2 برگ تصویر آنها. تبصره (الف): در صورت نداشتن مدارک فوق، اصل فرم درج شده در ویژه نامه اعلام اسامی و 2 برگ تصویر آن و یا هر نوع گواهی تحت عنوان دانشگاه ملایر که نشان دهندۀ آن باشد که پذیرفته شده، دانش آموختۀ مقطع کارشناسی تا 31 شهریور 1395 می باشد با ذکر معدل و رشتۀ تحصیلی تبصره (ب): پذیرفته شدگانی که دانش آموخته مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشند لازم است اصل و تصویر مدرک کاردانی و ریز نمرات مقطع کاردانی را نیز همراه داشته باشند. 2. اصل شناسنامه و سه نسخه تصویر از تمام صفحات آن. 3. عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید 4×3 شش قطعه. 4. اصل و تصویر کارت ملی. 5. ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 95 مشخص کند (برای آقایان). تذکر مهم: کلیه
پذیرفته شدگانی که در حین گذراندن خدمت سربازی می باشند لازم است برای
انجام امور مربوط به ترخیص، در موعد ثبت نام حضوری مراجعه نمایند. لذا
خواهشمند است از مراجعه زودتر خودداری نمایند. 6. اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع (مخصوص کارمندان محترم). 7. ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد( ریز نمرات تأیید شده الزامی نمی باشد.) 8. واریز مبلغ 300000 ریال (سیصد هزار ریال) برای صدور کارت دانشجویی و بیمه حوادث(مبلغ واریزی برای پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر 216000 ریال (دویست و شانزده هزار ریال) می باشد.) این مبلغ می بایست به حساب شماره 2433118084 بانک تجارت در آمدهای اختصاصی دانشگاه ملایر واریز گردد. 9. حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت نام الزامی است در غیر این صورت ثبت نام صورت نخواهد گرفت. 10. ساعات ثبت نام صبحها از ساعت 8:30 لغایت 12:30 و بعدازظهر ها از ساعت 13:30 لغایت 15:30می باشد. 11. جهت اخذ تأییدیه انتخاب واحد در تاریخ 4 مهر 1395 به سایت آموزش دانشگاه مراجعه نمایید. 12. زمان شروع کلاس ها حسب تقویم آموزشی دانشگاه می باشد. لازم
به ذکر است کلیه پذیرفته شدگان محترم، مدارک ذیل را به صورت جداگانه آماده
نموده و پس از انجام ثبت نام به سرکار خانم ناصری تحویل نمایند. الف .فرم صلاحیت عمومی (1 نسخه اصلی "همراه با الصاق عکس" + 2 نسخه کپی) ب . فیش
پرداختی به مبلغ 290000 ریال به حساب 4001021101007489 یا 2172119001003
بنام خزانه داری کل کشور قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی.( از فیش
پرداختی کپی تهیه نموده و نزد خود نگه دارید.) ج .تصویر تمام صفحات شناسنامه ، کارت ملی و حکم کارگزینی (در صورت وجود)
پرسشنامه عمومی.pdf | 113.386 KB | ||
درخواست تاییدیه.pdf | 321.785 KB | ||
درخواست معافیت تحصیلی.pdf | 372.377 KB | ||
فرم بررسی صلاحیت عمومی 1395.pdf | 250.185 KB | ||
فرم تعهد.pdf | 467.412 KB |