اطلاعیه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون سهمیه استعدادهای درخشان دانشگاه ملایر
کلیه
پذیرفته شدگان محترم در تاریخ یکشنبه و دوشنبه27 و 28 شهریور و با در دست
داشتن مدارک خواسته شده صبح ها از ساعت 8:30 تا 11:30 بعد ازظهر از ساعت
13:30 تا 15:30،شخصاً به محل، آموزش مرکزی دانشگاه واقع در پردیس دانشگاه مراجعه نمایند. لازم
به ذکر است پذیرش دکتری بدون آزمون قطعی و نهایی نمی باشد و فقط با تایید
نهایی سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری رسمیت
وقظعیت می یابد. مدارک لازم برای ثبت نام: 1-اصل گواهی موقت کارشناسی و کارشناسی ارشد و 2 برگ تصویر آن و یا اصل دانشنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد و 2 برگ تصویر آن (درج معدل و تاریخ فراغت از تحصیل در مدرک تحصیلی الزامی است) 2-تبصره : الف-
در صورت نداشتن مدارک فوق ، اصل فرم درج شده در ذیل اطلاعیه اعلام اسامی و
دو برگ تصویر آن و یا هرنوع گواهی تحت عنوان دانشگاه ملایر ب- پذیرفته شدگانی که دانش آموخته مقطع کارشناسی ناپیوسته بوده اند لازم است اصل و کپی مدرک کاردانی خود را نیز ارائه نمایند. 3- ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد ( ریز نمرات تایید شده الزامی نمی باشد ) 4-اصل شناسنامه و دو سری کپی از تمام صفحات آن 5- اصل کارت ملی و کپی آن 6-شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری 7-ارائه
مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند « مقررات وظیفه عمومی» مندرج
در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری « Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1395 مشخص کند (برای برادران). 8-حکم
مرخصی سالانه یا ماموریت تحصیلی یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان
متبوع برای کارمندان دولت.( در صورتیکه دانشجو اشتغال به کار خود را کتمان
نماید و در هر مرحله از تحصیل اشتغال به کار وی محرز گردد از ادامه تحصیل
وی جلوگیری به عمل خواهد آمد.) 9-ارائه
معرفی نامه رسمی مبنی بر واجدالشرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه
مربیان (قطعی و آزمایشی) وزارت علوم تحقیقات و فناوری 10- واریز مبلغ 300000 ریال (برابر سی هزار تومان) برای صدور کارت دانشجویی از طریق شماره حساب زیر و ارایه فیش مورد نظر به هنگام ثبت نام شماره حساب 2433118084 بانک تجارت شعبه مرکزی ملایر تذکرات مهم: 1- حضور
شخص پذیرفته شده جهت ثبت نام الزامی است و ثبت نام منحصرا در تاریخ اعلام
شده توسط دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می
پذیرد. 2- جهت انتخاب واحد پس از ثبت نام حضوری به اداره آموزش دانشکده مراجعه نمایید. 3- زمان شروع کلاس ها حسب تقویم آموزشی دانشگاه می باشد لازم
به ذکر است کلیه پذیرفته شدگان محترم، مدارک ذیل را به صورت جداگانه آماده
نموده و پس از انجام ثبت نام به سرکار خانم ناصری تحویل نمایند. الف .فرم صلاحیت عمومی (1 نسخه اصلی "همراه با الصاق عکس" + 2 نسخه کپی) ب . فیش
پرداختی به مبلغ 290000 ریال به حساب 4001021101007489 یا 2172119001003
بنام خزانه داری کل کشور قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی.( از فیش
پرداختی کپی تهیه نموده و نزد خود نگه دارید.) ج .تصویر تمام صفحات شناسنامه ، کارت ملی و حکم کارگزینی (در صورت وجود)
پرسشنامه عمومی دکترا.pdf | 113.9 KB | ||
درخواست تاییدیه.pdf | 235.207 KB | ||
درخواست معافیت تحصیلی.pdf | 372.377 KB | ||
فرم بررسی صلاحیت عمومی 1395.pdf | 250.185 KB | ||
گواهی معدل.pdf | 129.043 KB |