همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

به کار گیری 20 هزار مهندس ، گارگر و تکنسین در نیمه شمالی خط3 متروی تهران


  

به کار گیری 20 هزار مهندس ، گارگر و تکنسین در نیمه شمالی خط3
مدیر برنامه ریزی و بودجه شرکت متروی تهران گفت: در یکی دوسال گذشته بیش از 20 هزار مهندس، کارگر و تکنسین در بخش شمالی خط 3 مترو در سه شیفت فعالیت کرده اند.
فرزام ابوالفتحی مدیر برنامه ریزی و بودجه شرکت متروی تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه کار پروژه خط سه به دلیل وجود تفاوت های زیاد در بخش شمالی و جنوبی بسیار دشوار بود، اظهار کرد: در حین تونل سازی در بخش جنوبی به دلیل سستی خاک و در بخش شمالی به دلیل وجود قنات ها ی متعدد در مسیر با مشکلاتی مواجه بوده ایم که به همت متخصصان ایرانی تمامی موانع برطرف شد و طولانی ترین خط پایتخت نیز به پایان رسید.
وی تصریح کرد:خط سه متروی تهران از همه محله های اصلی و قدیمی شهر از جمله آزادگان ، آیت الله سعیدی، عبدل آباد ، نعمت آباد قلعه مرغی ، میدان منیریه ، چهارراه امیر اکرم ، چهارراه ولیعصر "(عج )عبور کرده و اکنون در بخش شمالی با عبور از ایستگاه شهید بهشتی تا میدان قائم آماده بهره برداری است.
ابوالفتحی با بیان اینکه در نیمه شمالی تنها چهار ایستگاه شهید بهشتی، شهید زین الدین ،نوبنیادو قائم مورد بهربرداری قرار می گیرند ، تصریح کرد:' ایستگا ه های باقی مانده نیز تا پایان سال آماده مسافر گیری می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد