همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

قبول شدگان آزمون استخدامی ثبت اسناد سال 93 به زودی جذب می شوند


  

مدیر کل دفتر تشکیلات ثبت اسناد:
قبول شدگان آزمون استخدامی سال 93 به زودی جذب می شوند
مدیر کل دفتر تشکیلات وبهبود روش های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت : قبول شدگان آزمون استخدامی سال 1393 به زودی بعداز طی مراحل قانونی جذب این سازمان می شوند.
وحید اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا این اظهارات را در رابطه با حضور روز یکشنبه (29 شهریور) تعدادی از قبول شدگان آزمون استخدامی سال های 91 و 93 سازمان ثبت اسناد و املاک، مقابل ساختمان شماره دو تامین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، این افراد با حضور مقابل سازمان یاد شده، خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.
اکبری، افزود:آزمون سال 93 زیر نظر سازمان ثبت اسناد برگزارشد و مقدمات قانونی به کارگیری این افراد مانند مصاحبه و سایر موارد انجام شده است و درآینده نزدیک پذیرفته شدگان یاد شده برای خدمت وارد این سازمان خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: در آگهی منتشره استخدامی آزمون 93تعداد این افراد یک هزار و 200 تن اعلام شد و مجوزهای استخدامی نیز برای همین تعداد گرفته شد.
*آزمون استخدامی سال 1391
وی یادآوری کرد: این آزمون در سال 1391براساس تفویض اختیار به استانداری ها در دولت گذشته برگزار و مقرر شده بود از این پست ها از محل پست های مازاد سایر دستگاه های اجرایی به واحد های سازمانی دچار مضیقه، استفاده شود.
وی با اشاره به برگزاری این آزمون ها توسط استانداری ها و روشن نشدن وضعیت پست ها اظهارداشت: در برخی از استان ها پست ها الحاق و جا به جایی ها انجام نشد و جوانان شرکت کننده در این آزمون نیز بلاتکلیف ماندند.
این مسوول سازمان ثبت اسناد تاکید کرد: چنانچه مقدمات مربوط به آزمون استخدامی استانداری ها تدارک دیده شود این سازمان آمادگی کارگیری این افراد را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد