همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

قبول شدگان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه


 

کاربران گرامی اگر از شهر بروجرد در  این دانشگاه قبول شده اید برای انجام ثبت نام اینترنتی در خدمت شما هستیم
آدرس ما:بروجرد خیابان چمران دفتر خدمات اینترنتی پویا تلفن 06642625820
09384163692

آدرس سایت ما را همیشه به خاطر داشته باشید از زمان ثبت نام در دانشگاه تا فارغ التحصیلی با شما خواهیم بود hamyaronline.ir همیار آنلاین




 ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 94

بسمه تعالی


ضمن عرض تبریک قبولی در آزمون سراسری برای جنابعالی و خانواده محترم و آرزوی موفقیت در تمامی عرصه های زندگی


باطلاع می رساند ثبت نام در این دانشگاه به صورت الکترونیکی میباشد و لازم است  پذیرفته شدگان  این دانشگاه  پس از اعلام قطعی نتایج از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به سایت دانشگاه مراجعه و بعد از مطالعه کامل  راهنمای  انجام ثبت نام در ذیل همین اطلاعیه در تاریخهای مشخص شده برای انجام ثبت نام الکترونیکی  مراجعه و نسبت به ثبت نام  اینترنتی اقدام نمایند.

ثبت نام الکترونیکی دو مرحله دارد :

1- ثبت نام الکترونیکی آموزشی

2- ثبت نام الکترونیکی دانشجویی

پذیرفته شدگان لازم است پس از اخذ کد رهگیری و شماره دانشجویی از سیستم ثبت نام آموزشی و وسپس اخذ کد رهگیری از سیستم دانشجویی در تاریخهای اعلام شده برای تحویل مدارک و تشکیل پرونده به ستاد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بصورت حصوری (با بهمراه داشتن اصل مدارک) مراجعه نمایند.

مراحل انجام  ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در آزمون   سراسری 1394

1- پذیرفته شدگان دانشگاه می بایست پس از اعلام اسامی پذیرفته شدن نهایی در این دانشگاه  از طرف سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخهای   24 و 25 و 26 و 27 شهریور ماه سالجاری نسبت به انجام مراحل  ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

2- پذیرفته شدگان نهائی در این دانشگاه  می بایست ابتدا به ثبت نام الکترونیکی آموزشی و سپس به سامانه ثبت نام الکترونیکی دانشجویی وارد شده و پس از تکمیل اطلاعات در بخش ثبت نام از قسمت فرمهای ثبت نامی فرمهای مربوطه را دریافت و پس از چاپ نسبت به تکمیل فرمها اقدام نموده و پس از امضاء در زمان اعلام شده برای تحویل مدارک و ثبت نام نهایی به همراه خود به محل ثبت نام در تاریخهای اعلام شده در ادامه اطلاعیه ارائه نمایند.مجددا" تاکید می شود. فرمهای مذکور قبل از مراجعه حضوری، بایستی از سایت ثبت نام  دریافت و به صورت تایپ شده تکمیل  شده و به همراه سایر مدارک قبل از مراجعه حضوری آماده شده باشند.

3- برای ورود به بخش ثبت نام الکترونیکی آموزشی لازم است  پذیرفته شدگان ابتداء روی قسمت  ثبت نام اینترنتی کلیک نموده و در مرحله اول، ثبت نام آموزشی در بخش  کد کاربری شماره ملی خود بدون خط تیره و در بخش کلمه عبور: شماره داوطلبی خود را وارد نمایند که همان شماره کارت داوطلبی می باشد  وارد نمایند، پس از ورود  پذیرفته شدگان  ضمن مشاهده اطلاعات اولیه خود نسبت به تکمیل کامل اطلاعات در خواستی به ترتیب اطلاعات شناسنامه ای سپس اطلاعات تکمیلی -  اطلاعات آموزشی - دریافت فرمها و سپس ارسال اسکن مدارک درخواستی در بخش ثبت نام آنلاین  اقدام نمایند.

4- پس از دریافت شماره دانشجویی از سامانه ثبت نام آموزشی، برای ورود به بخش ثبت نام الکترونیکی دانشجویی لازم است  پذیرفته شدگان ابتداء روی قسمت  ثبت نام اینترنتی کلیک نموده و در مرحله دوم ثبت نام دانشجویی در بخش کد کاربری شماره دانشجویی خود بدون خط تیره  و در بخش کلمه عبور: شماره ملی خود خود بدون خط تیره را وارد نمایند

5- تقاضا می شود قبل از ورود به بخش پیش ثبت نام اینترنتی فایل های  اسکن شده عکس پذیرفته شده -صفحات شناسنامه در یک برگ – کارت ملی مدرک دیپلم -پیش دانشگاهی وکارت پایان خدمت (در صورت انجام خدمت) با فرمت jpeg   و بیشینه اندازه  99 kb آماده کرده باشند.

6- پذیرفته شدگان پسر لازم است برای اطلاع از مقررات نظام وظیفه قسمت مربوط به راهنمای نظام وظیفه را که از طرِیق دفترچه های راهنمای سازمان سنجش آموزش کشور ارائه شده ، بدقت مطالعه نموده سپس نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی در قسمت وضعیت نظام وظیفه ، اقدام نمایند. لازم است اصل مدارک در روز ارائه مدارک همراه پذیرفته  باشد. برای سربازان وظیفه پس از دریافت مدارک نامه ترخیص از خدمت در همان محل تحویل مدارک ارائه خواهد شد. و به موارد ناقص در این خصوص ترتیب اثر داده نمی شود و دانشگاه از دریافت مدارک ناقص معذور خواهد بود.

7- پذیرفته شدگان لازم است مبلغ 150000 ریال معادل پانزده هزار تومان از بابت کارت دانشجوی چند منظوره به شماره حساب 2178490138008 نزد بانک ملی ایران بنام برنامه 30121 دکترای حرفه ای تمرکز وجوه درآمد اختصاصی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه واریز و اصل فیش خود را در روز ثبت نام تحویل نمایند.

8-زمان مراجعه حضوری به ستاد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برای تحویل اصل مدارک و ثبت نام نهائی به این شرح می باشد:  

رشته

روز

پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی

شنبه 28 شهریور از راس ساعت 8.30 صبح  لغایت 16 عصر

پرستاری ارومیه، مامایی، پرستاری خوی ، پرستاری میاندوآّب، پرستاری بوکان، پرستاری نقده، پرستاری سلماس

یکشنبه 29 شهریور از راس ساعت 8.30 صبح  لغایت 16 عصر

اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، بهداشت عمومی، تکنولوژی پرتوشناسی، فناوری اطلاعات سلامت، مهندسی بهداشت حرفه ای ، مهندسی بهداشت محیط، هوشبری

دوشنبه 30 شهریور از راس ساعت 8.30 صبح  لغایت 16 عصر

 9- از پذیرفته شدگان تقاضا میشود در تاریخ های اعلام شده  برای تحویل مدارک مراجعه نمایند خواهشمند است از مراجعه حضوری پیش از تاریخ اعلام شده جدا" خودداری بعمل آید چرا که مسئولین ثبت نام بجز تاریخهای اعلام شده در محل حضور ندارند.

10- جهت آگاهی از برنامه کلاسی و دروس ترم اول دانشجویان محترم می توانند از مورخه 31/ 94/06از طریق سامانه انتخاب واحد اطلاع حاصل فرمایند. برای ورود به سامانه انتخاب واحد در بخش کد کاربری شماره دانشجویی و در بخش کلمه عبور: شماره شناسنامه خود را وارد نمایند.

شروع کلاسهای آموزشی پذیرفته شدگان از 94/07/4 خواهد بود.  

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد