همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهدپذیرفته شدگان نهایی بیست و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی دندانپزشکی 95-94

  

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، توجه پذیرفته شدگان محترم را به نکات ذیل در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز جلب می نماید.


1- ثبت نام در روز چهارشنبه 25/6/94 از ساعت 8:30 الی 14 انجام می پذیرد.
2- محل ثبت نام دانشکده دندانپزشکی به آدرس تهران : خیابان بلوار کشاورز ، خیابان وصال شیرازی ، تقاطع ایتالیا و وصال، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شاهد
3- کلیه ی پذیرفته شدگان در هنگام ثبت نام می بایست با توجه به سهمیه ی پذیرش، اصل مدارک خود را طبق مندرجات دفترچه راهنمای آزمون، به دانشگاه ارایه کنند. نوع سهمیه پذیرش افراد به دانشگاه های محل تحصیل اعلام شده است. سایر تعهدات از قبیل تعهدات استانی و تعهدات مناطق 2 و 3 به قوت خود باقی است.
4- کلیه ی پذیرفته شدگانی که با استفاده از مقررات استعداد درخشان و قانون تسهیل ازدواج جوانان، مجاز به شرکت و پذیرش در آزمون مذکور گردیده اند، موظفند تا تاریخ 31/6/94 فارغ التحصیل گردند. ثبت نام این گروه به صورت مشروط بوده و این گروه موظف به ارایه گواهی فراغت از تحصیل در زمان مقرر (31/6/94) به دانشگاه می باشند. در صورت عدم ارایه ی گواهی فارغ التحصیلی تا تاریخ ذکر شده (31/6/94) قبولی این گروه کان لم یکن تلقی می شود.
5- پس از ثبت نام، دانشجو جهت انتخاب واحد به دانشکده دندانپزشکی ، گروه مربوطه مراجعه نماید.
6- شروع آموزش کلیه ی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه خواهد بود.
7- عدم ثبت نام در موعد مقرر به منزله ی انصراف قطعی پذیرفته شده محسوب می شود و دانشگاه اسامی افرادی که در تاریخ مقرر ثبت نام ننموده اند و یا به صورت مکتوب انصراف داده اند، را حداکثر تا تاریخ 31/6/94 به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی اعلام می نماید.
8- در صورتی که پذیرفته شده در زمان تعیین شده ثبت نام ننماید یا پس از ثبت نام نسبت به شروع دوره ا قدام ننماید، منصرف از تحصیل محسوب شده و به مدت یک سال از شرکت در آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی محروم خواهد شد و در صورت انصراف پس از شروع دوره، علاوه بر پرداخت غرامت، به مدت دو سال از شرکت در آزمون دستیاری محروم خواهد شد.
9- حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام الزامی است.

شماره تلفن تماس:51213553-51213115-51213534

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد