همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال تحصیلی 95-94

  

     بسمه تعالی

                                                    اطلاعیه شماره 2

دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال 94-95 ، نام نویسی از پذیرفته شدگان را طی سه مرحله  به شرح ذیل انجام می دهد:

مرحله اول:  ثبت نام اینترنتی ، ثبت اطلاعات خواسته شده و اسکن مدارک

پذیرفته شدگان عزیز طبق برنامه زیر و براساس زمانبندی اعلام شده ثبت نام اینترنتی نموده و مدارک لازم را اسکن کنند.

( لطفا از مراجعه حضوری خودداری گردد) :

 

روز و تاریخ ثبت نام

ترتیب براساس حرف اول نام خانوادگی

یکشنبه             22/6/94

الف تا ذ

دوشنبه              23/6/94

ر تا غ

سه شنبه              24/6/94

ف تا ی

 

زمان ثبت نام :   از ساعت 8 صبح تا   24 شب

وب سایت دانشگاه به نشانی:     www.scu.ac.ir

ورود به سامانه :  سامانه الکترونیکی آموزش وارزشیابی اساتید    : ثبت نام پذیرفته شدگان95-94

نحوه ورود به مرحله ثبت نام :  وارد کردن کدملی به عنوان کد کاربری و  شماره داوطلبیبه عنوان رمز عبور ( ده رقم کد ملی کامل وارد شود)

اتمام ثبت نام :  ( دریافت کد رهگیری از صفحه پایانی و مشخص شدن شماره دانشجویی) واقدام به چاپ آن دردونسخه

 

توجه :پذیرفته شدگانی که در حین انجام خدمت نظام وظیفه می باشند  نمی توانند در ثبت نام الکترونیکی شرکت نمایند و لازم است  جهت انجام مراحل ترخیص از خدمت از تاریخ 17/6/1394 لغایت 18/6/1394 به تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه و پس از ترخیص از خدمت نظام وظیفه و دریافت مجوز ثبت نام از معاونت وظیفه عمومی شهرستان مربوطه نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

تذکر 1 : عدم اقدام به ثبت نام اینترنتی به منزله انصراف تلقی می گردد.

تذکر 2 : دانشگاه از دریافت مدارک حضوری قبل از ثبت نام اولیه معذور است .

 

 

 

 

 

 

مدارکی که توسط پذیرفته شده بایستی اسکن گردد.

1-    صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات، صفحه آخر نیز اسکن گردد.)

2-    کارت ملی

3-    اصل یا گواهینامه موقت دوره کارشناسی ( در صورت ناپیوسته بودن: مدرک کاردانی و دانشجویان سال آخر و شاغلین آموزش و پرورش: گواهی معدل)

4-    عکس پذیرفته شده

- عکس مورد نظر با فرمت JPEG ارسال شود.

- حجم (SIZE ) فایل نباید از KB 150 بیشتر باشد .

- در صورت عدم تطابق عکس ارسالی با عکس مورد نظر اندازه آن را استاندارد نموده دوباره ارسال نمائید .

5-    کارت پایان خدمت ، معافیت دائم ، معافیت موقت ، نامه اداره نظام وظیفه و ....( باید پشت و روی آنها به صورت یک فایل یکجا ارسال شود . )

6-    در خصوص شاغلین در ادارات ، موافقت بدون قید و شرط و ارائه حکم مأموریت تحصیلی با امضاء بالاترین مقام مسئول سازمان

مرحله دوم:   تحویل مدارک مورد نیاز

در ایــن مرحله تمامی کسانی که مبـادرت به ثبت نام اینترنتی کرده و کـد رهگیری و شمـاره دانشجویی دریافت نموده و انتخاب واحد انجام داده اند ضروری است در تاریخ اعلام شده زیر در ساعات اداری جهت تحویل مدارک ثبت نامی و تائید برگ انتخاب واحد  و حضور در کلاس درس به آموزش دانشکده محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

روز و تاریخ مراجعه حضوری به آموزش دانشکده مربوطه جهت تحویل مدارک

ترتیب بر اساس حرف اول نام خانوادگی

سه شنبه                 24/06/94

الف تا ذ

جهارشنبه                 25/06/94

ر تا غ

شنبه                28/ 6 /94

ف تا ی

مرحله سوم:  انتخاب واحد

کلیه کسانی که مبادرت به ثبت نام اینترنتی کرده و کد رهگیری و شماره دانشجویی دریافت نموده اند می­توانند همزمان با مراجعه حضوری وتحویل مدارک دردانشکده مربوطه واحدهای نیمسال اول 94را اخذ نمایند.

 

( دانشگاه از دریافت مدارک کسانی که ثبت نام الکترونیکی انجام نداده اند  معذور است .    )

 

 

جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام لازم است قبل از ثبت نام اینترنتی ابتدا به سایت دانشگاه شهید چمران www.scu.ac.ir   مراجعه شود.

 

 

مدارک مورد نیازی که کلیه پذیرفته شدگان باید جهت تحویل به آموزش دانشکده به همراه داشته باشند :

 

1 ـ تصویر و اصل مدرک گواهی موقت دوره کارشناسی مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت یا کپی برابر با اصل دانشنامه که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد ، در صورتی که دانشنامه فاقد معدل باشد گواهی معدل دوره کارشناسی نیز ارائه گردد .

تبصره  الف – پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند لازم است گواهی معدل دوره را ارائه نمایند.

تبصره  ب – پذیرفته شدگان باید عیناً همان معدلی را که به هنگام ثبت نام اولیه در این آزمون در تقاضا نامه ثبت نامی اینترنتی درج نموده، به موسسه آموزش عالی محل قبولی خود ارائه نماید.

2 ـ تصویر و اصل مدرک کاردانی (فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته )

1-  اصل شناسنامه و دو سری تصویر از تمام صفحات

2-  اصل و ودوسری کپی ازکارت ملی

3-  6 قطعه عکس 4×3 تهیه شده درسال جاری برای کلیه قبول شدگان و برای مشمولین نظام وظیفه 12 قطعه

4-  حکم مرخصی سالانه  یا حکم ماموریت و یا موافقت بدون قید شرط برای ادامه تحصیل جهت کارکنان دولت

5-  معرفینامه از ارگان مربوطه جهت استفاده از سهمیه ها ( معرفینامه رسمی ازستادمشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (نیروی مقاومت بسیج) ویاوزارت جهادکشاورزی باامضاءومهرهریک ازروسای ارگانهای مذکور برای پذیرفته شدگان سهمیه رزمندگان).

6-  معرفی از دانشگاه محل اخذ مدرک کارشناسی دال بر رتبه اول بودن (فرم شماره 13 برای افرادی که رتبه اول هستندازدانشگاه محل اخذ مدرک کارشناسی تهیه شود.)

7-  ارائه اصل موافقت نامه بدون قید و شرط و ارائه حکم ماموریت تحصیلی از بالاترین مقام وزارت و یا سازمان متبوع برای متعهدین خدمت در وزارتخانه‌ها و سازمان ها به همراه یک برگ تصویر از آن

8-  اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم  به همراه یک برگ تصویر از پشت و روی آن  بافرم کامپیوتری

9-  اصل برگ اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که تا تاریخ اعزام آن در زمان ثبت نام سپری نشده باشد و یا مجوز ثبت نام از معاونت وظیفه عمومی شهرستان مربوطه به همراه یک برگ تصویر از آن

10-                     ارانه گواهی موافقت از یگان مربوطه جهت پرسنل شاغل رسمی درنیروهای نظامی وانتظامی جمهوری اسلامی ایران.

11-                     طلبه دارنده مدرک کارشناسی مورد تائید،به شرطی که شورای مدیریت حوزه علمیه قم ویا خراسان تائید نماید که معافیت تحصیلی وی درحوزه،پوششی برای تحصیل دردانشگاه نیست وطلبه قادراست ضمن اشتغال به تحصیل به موازات آن دردانشگاه نیز تحصیل کند.بدیهی است درصورت خاتمه معافیت تحصیلی طلبه توسط حوزه علمیه مشمول دیگر نمی تواند از معافیت تحصیلی دانشگاه استفاده نموده وباید به خدمت اعزام شود.

 

12-                     فارغ التحصیلان  کارشناسی یا کارشناسی ارشدمتعهدخدمت سازمانها ویاوزارتخانه هاباارائه گواهی ازارگان مربوطه مبنی براینکه دوران خدمت وظیفه آنان ویا طرح تعهدخدمت آنان به سازمان یا ارگان مربوطه تا 31/6/1394به پایان برسد.

13-                     پذیرفته شدگان روزانه لازم است فرم شماره 16 را تکمیل نمایند.(دانلود از سامانه ثبت نام)

14-                     تائیدیه ثبت نام اینترنتی وکد رهگیری

15-                     ارائه فیش پرداختی شهریه ثابت و متغیر پذیرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه )

16-   تکمیل فرم شماره 15 فرم تعهد از فراغت تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی(دانشجویان سال آخر که تا 31/6/1394 فارغ التحصیل می شوند.(دانلود از سامانه ثبت نام)

17- کلیه پذیرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه ) لازم است شهریه ثابت و متغیر نیمسال اول را  به صورت علی الحساب به مبلغ /000/000/10 ریال به حساب شماره 2177272208008 ( سیبا بانک ملی ) به نام دوره‌های شبانه دانشگاه شهید چمران اهواز واریز و فیش مربوطه را تحویل دهند .

18-کلیه پذیرفته شدگان (روزانه ونوبت دوم)جهت صدور کارت دانشجوئی موظفند مبلغ 200000 ریال(بیست هزارتومان) بصورت جداگانه به حساب   2177272204005 بانک ملی شعبه شهر دانشگاهی واریزنموده وفیش مربوطه را با سایر مدارک تحویل نمایند.

19-اخذ نامه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان در مقطع تحصیلی قبلی 

در خاتمه اعلام می دارد که واحد اطلاعات و پاسخگویی این دانشگاه در ایام ثبت نام (17/6/1394لغایت25/6/1394 )

آماده پاسخگویی به سئوالات شما می باشد .

1- در خصوص سامانه کامپیوتری ، اسکن مدارک و مسائل فنی مربوط به آن با شماره تلفن های

( 19-3330010- 0611 داخلی 2071 ، 2072 ، 2073 ) از ساعت 8 صبح الی 14 بعد از ظهر

2- در خصوص مدارک ثبت نامی و آئین نامه ها و مقررات آموزشی شماره تلفن 33336116- 061 ) و
(19- 3330010 3 – 061داخلی ( 2095 - 2096) از ساعت 8 صبح تا 30/14 بعد از ظهر

3- در خصوص خوابگاه برادران شماره تلفن 33366184 – 061 و خوابگاه خواهران شماره تلفن 3362587 3– 061
      از ساعت 8 صبح تا 30/14 بعد از ظهر

 

                                               مدیریت تحصیلات تکمیلی

 

                                             دانشگاه شهید چمران اهواز

لطفا برای دانلود فرم های ثبت نام کلیک نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد