همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه های ثبت نام قبول شدگان دانشگاه شهید بهشتی

  تاریخ انتشار: 1394/06/16 11:24 ق.ظ

 

 
 
 
به اطلاع کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد روزانه غیر بومی ورودی 94 می رساند، از تاریخ 29/6/94 می توانند با مراجعه به سیستم جامع گلستان از خوابگاه و اتاق تخصیص داده شده خود از مسیر زیرمطلع شوند:
v دانشجویی ¬ خوابگاه ¬ اطلاعات جامع خوابگاهی دانشجو
پس از کسب اطلاع از محل اسکان خود به خوابگاههای مربوطه مراجعه و نسبت به پرداخت اجاره بهاء مطابق با اطلاعیه های مندرج در آن خوابگاه اقدام نمایند.

تذکر: آخرین مهلت مراجعه و دریافت کارت سکونت درخوابگاه حداکثر تاریخ 7/7/94می باشد. عدم مراجعه تا تاریخ ذکر شده بمنزله انصراف از اسکان خوابگاه تلقی و فضای در نظر گرفته شده به سایر متقاضیان اختصاص داده خواهد شد.




تاریخ انتشار: 1394/06/11 11:07 ق.ظ

 

به اطلاع کلیه دانشجویان روزانه غیر بومی ورودی ما قبل94 که قبلا درخواست اینترنتی خوابگاه ارائه نموده بودند می رساند، از تاریخ 13/6/94 با مراجعه به سیستم جامع گلستان از خوابگاه و اتاق تخصیص داده شده خود از مسیر زیرمطلع شوند:
دانشجوییاطلاعات جامع خوابگاهی دانشجو
 از تاریخ 13/6/94 جهت پرداخت هزینه سکونت در خوابگاه نیمسال اول 95-94 به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس http://bp.swf.ir  مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خوابگاه بصورت غیرحضوری و الکترونیکی حداکثر تا تاریخ 25/6/94 اقدام و رسید پرداخت دریافت نمایند، سپس با ارائه پرینت پرداخت به مسئول خوابگاه مربوطه، کارت خوابگاه را دریافت نمایند.
تذکر1: چنانچه مشخص گردد دانشجو علی رغم پرداخت هزینه اسکان، در این نیمسال ثبت نام آموزشی ننموده، از ادامه سکونت وی جلوگیری بعمل آمده و هزینه اسکان مسترد نخواهد شد.
تذکر2: آخرین مهلت ارائه رسید پرداخت اینترنتی و دریافت کارت سکونت درخوابگاه حداکثر تاریخ 25/6/94می باشد. عدم مراجعه تا تاریخ ذکر شده بمنزله انصراف از اسکان خوابگاه تلقی و فضای در نظر گرفته شده به سایر متقاضیان اختصاص داده خواهد شد.
تذکر3: دانشجویانی که در خوابگاههای خارج از دانشگاه اسکان داده شده اند، برای پرداخت هزینه به اطلاعیه های مندرج در خوابگاه مربوطه مراجعه نمایند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد