اطلاعیه پذیرفتهشدگان آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 95-94
با سلام و آرزوی موفقیت
ضروری است پذیرفتهشدگان گرامی جهت ثبتنام اینترنتی از تاریخ 17 شهریور ماه 1394 لغایت 22 شهریور ماه 1394 برای تکمیل فرمها و مدارک ثبتنامی زیر با وارد نمودن کد ملی بهعنوان کد کاربری و شماره شناسنامه بهعنوان رمز عبور به نشانی http://er.tums.ac.ir مراجعه و نسبت به اسکن مدارک مشروحه ذیل و ثبتنام اینترنتی خود (غیر از فرمهای گزینش) اقدام نمایند. بدیهی است عدم ثبتنام در تاریخ فوق بهمنزله انصراف تلقی خواهد شد.
*فرمت فایلهای ارسالی باید jpg و همچنین حجم فایلهای ارسالی نباید بیشتر از 500k باشد.
مدارک لازم برای ثبتنام اینترنتی:
الف: مدارکی که باید توسط پذیرفتهشدگان سهمیه آزاد ارائه شود:
1- فرم تکمیلشده ثبتنام
2- کارت ملی - شناسنامه (تمام صفحات) و عکس 4*3
3- دانشنامه کارشناسی و ریزنمرات و یا مدرکی که نشاندهنده فراغت از تحصیل باشد. لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر بایستی مدرکی که نشاندهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ میباشد، ارائه دهند. بدیهی است در صورت عدم فراغت از تحصیل مسئولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو خواهد بود. در صورت وجود این موارد از ثبتنام فرد جلوگیری به عمل خواهد آمد و مراتب به مرکز سنجش وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.
4- گواهی پایان یا معافیت از طرح برای فارغالتحصیلان رشتههای پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی.
5- گواهی پایان یا معافیت از طرح و یا هر مدرکی که نشاندهنده وضعیت طرح باشد برای فارغ التحصیلان رشتههای پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، فوریتهای پزشکی، پرستاری دندانپزشکی و بهداشت دهان.
الف- افرادی که قبل از تاریخ فارغالتحصیل شدهاند.
ب- افرادی که بین بازه زمانی لغایت فارغالتحصیل شده و در آزمون سال 93 شرکت نمودهاند.
ج-اتباع خارجی دارای شناسنامه ایرانی در زمان فارغالتحصیلی
6- مدارک و مستندات 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی برای دو رشته پرستاری مراقبتهای ویژه و رشته پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان (سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابلقبول نمیباشد)
7- مدرک نشاندهنده وضعیت بدهی به صندوقهای رفاه دانشجویان (در صورت اخذ مدرک مذکور)
8- تکمیل فرم تعهد
9-کارت پایان یا معافیت از خدمت نظاموظیفه برای آقایان بهصورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس + 10
تبصره: پذیرفتهشدگان مشمول معافیت تحصیلی موظفاند حداکثر تا دو ماه با در دست داشتن گواهی اعلام فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی به وظیفه عمومی جهت تمدید معافیت تحصیلی به معاونت آموزش دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.
10- پذیرفتهشدگان اتباع خارجی ضروری است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر مشروحه ذیل را اسکن نمایند.
الف: کارت هویت ویژه اتباع خارجی معتبر
ب: گذرنامه معتبر (با حداقل شش ماه اقامت معتبر)
ج :دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
د : برگ خروج از کشور مدتدار صادره از اداره کل امور اتباع خارجی وزارت کشور
11- فرم مخصوص اتباع خارجی
ب: مدارک موردنیاز برای سهمیه رزمندگان
1- کلیه مدارک موردنیاز در بند الف
2- اصل و کپی مدارک نشاندهنده استفاده از سهمیه رزمندگان
تذکر مهم: واجدین شرایط این سهمیه عبارتاند از رزمنده، ایثارگر _ همسر و فرزند: شاهد، جانباز 25 درصد به بالاتر، آزاده، مفقودالاثر، جانباز.
ج: مدارک موردنیاز برای پذیرفتهشدگان استعدادهای درخشان با آزمون ورودی و بدون آزمون و نمونه کشوری
1-کلیه مدارک موردنیاز دربند الف
2-نامه تأییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر.
3-برای پذیرفتهشدگان با استفاده آئیننامه استعدادهای درخشان نیاز به ارائه مدرک طرح نیروی انسانی نمی باشند.
هسته تحقیق و نظر دهی (گزینش):
داوطلبان محترم جهت تحویل فرمهای هسته تحقیق و نظر دهی (گزینش) با همراه داشتن مدارک زیر از تاریخ 28 شهریور ماه 1394 لغایت 31 شهریور ماه 1394 طبق جدول زیر شخصاً به نشانی بلوار کشاورز نبش خیابان قدس ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران طبقه هشتم اتاق 802 مراجعه فرمایند.
مدارک موردنیاز جهت تحویل به هسته تحقیق و نظر دهی (گزینش):
1- فرم هسته تحقیق و نظر دهی (گزینش) دو سری از صفحات اول و دوم
2- دو قطعه عکس پشتنویسی شده
3- داوطلبانی که در استخدام رسمی دولت و یا نیروهای نظامی و انتظامی میباشند یک نسخه از حکم کارگزینی ممهور به مهر کارگزینی محل خدمت
تذکر 1: تحویل مدارک به هسته تحقیق و نظر دهی (گزینش) در تاریخهای مذکور بهصورت حضوری الزامی بوده و مسئولیت عواقب عدم مراجعه به عهده داوطلب خواهد بود.
تذکر 2: داوطلبان جهت تسریع و تسهیل در امر ثبتنام در هسته تحقیق و نظر دهی (گزینش) مدارک موردنیاز را قبلاً آماده و مرتب نموده و مراجعه فرمایند.
تذکر 3: داوطلبانی که در مقطع تحصیلی قبل ورودی دانشگاه ایران بودهاند این مورد را مشخص نمایند.
تذکر 4: داوطلبان محترم توجه فرمایند با توجه به هماهنگیهای انجامشده با معاونت آموزش، پس از ثبتنام در هسته تحقیق و نظر دهی (گزینش) جهت ثبتنام حضوری در دانشکده رسید دریافت نمایند.
توجه ویژه (تسهیلات رفاهی) : به استناد آیین نامه اسکان، سکونت دانشجویان در تعطیلات تابستان و نوروز در خوابگاهها اکیدا ممنوع است. برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در صورت ثبت پروپوزال، فقط برای یک بار بعد از ترم چهارم، درخواست خوابگاه تابستانه قابل بررسی در شورای اسکان می باشد.
تذکر: ضمناً ارسال فرم تعهد محضری مطابق بند یک اطلاعیه معاونت دانشجویی در سامانه اسکان خوابگاه الزامی است و همچنین دانشجویان دختر می بایست ضمن دریافت فرم محارم از سایت اسکان مدیریت امور خوابگاهها و تأیید و امضای والدین محترم، نسبت به اسکن و ارسال آن اقدام نمایند.
توجه ویژه (غذای دانشجویی): در صورت تمایل به استفاده از غذای دانشجویی می توانید پس از دریافت شماره دانشجویی به وب سایت http://food.tums.ac.ir مراجعه و طبق راهنما http://vsca.tums.ac.ir/files/food-rahnama.pdf نسبت به شارژ حساب کارت و رزرو غذای هفته های بعد اقدام نمایید.(در هنگام رزرو اینترنتی حتماً به تاریخ رزرو دقت فرمائید)
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید آیین نامه تغذیه دانشجویان را مطالعه نمایید.
تذکر1: رزرو غذا برای هفتۀ بعد فقط از روز شنبه تا سه شنبه هر هفته میسر است.
تذکر2: تهیه و توزیع غذا فقط بر اساس آمار رزرو شده انجام خواهد شد.
تذکر3 : وعده غذایی رزرو شده فقط در همان سلفی که رزرو انجام گرفته قابل تحویل است.
تذکر4 : رزرو و تحویل شام و صبحانه فقط برای دانشجویان ساکن خوابگاه امکان پذیر است.
تذکر 5: دانشجویانی که موفق به رزرو غذا نشوند می توانند در صورت اضافه بودن غذا پس از پایان زمان توزیع حداکثر به مدت 15 دقیقه جهت دریافت غذای روزفروش با استفاده از کارت دانشجویی دارای اعتبار لازم (قیمت مصوب فعلی هر پرس 000/15ریال) مراجعه نمایند.
•
توجه ویژه (سنجش سلامت و معاینات پزشکی) : برای تمامی دانشجویان
جدیدالورود، طرح سنجش سلامت و معاینات پزشکی با هدف شناسایی دانشجویان
نیازمند به مراقبت ویژه و امکانات درمانی، برگزار می گردد. جهت ثبت نام و
تعیین نوبت می بایست از 15 مهرماه 1394 به وب سایت http://parsad.tums.ac.ir مراجعه نمایید. تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر 88981424 و 88981425 می باشد. شرکت کلیه دانشجویان در این طرح الزامی است.
تمامی
دانشجویان می بایست جهت دریافت تسهیلات رفاهی و خوابگاهی سند تعهدنامه
محضری ارائه دهند. لذا در این خصوص رعایت مراحل زیر الزامی است:
1- دریافت فرم تعهد محضری از سایت http://vsca.tums.ac.ir/files/taahod-mahzari.pdf
2- تکمیل در یکی از دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور (قابل ذکر است مهر و امضای دفتر اسناد رسمی در فرم اولیه مورد قبول نمی باشد)
3- تطبیق فرم تنظیم شده با سند دریافتی از دفاتر اسناد رسمی به عهده دانشجو می باشد(قبل از امضا سند در دفتر اسناد رسمی، محتویات سند با فرم مذکور توسط متعهد دقیقا کنترل و سپس امضا شود)
نکته: خواهشمند است دانشجویان در خصوص کنترل سند محضری توجه لازم را مبذول دارند. در صورت وجود هرگونه مغایرت سند با فرم نمونه، دانشجو به مدت یک سال از خوابگاه و تسهیلات رفاهی دیگر محروم می گردد.
4- ارسال اسکن سند تعهد محضری در سایت درخواست اسکان خوابگاه برای متقاضیان خوابگاه ضروری است.
5- اصل سند تعهد محضری را به امور دانشجویی دانشکده خود تحویل نمایید و تصویر آن را نزد خود نگاه دارید.
6- در نیمه اول آبان ماه 1394 به سایت http://refah.tums.ac.ir مراجعه و اطلاعات مرتبط با سند تعهد محضری را در سایت مذکور تکمیل نمایید.
• توجه ویژه (اسکان در خوابگاه) : دانشجویان
مقاطع عمومی (به جز شبانه، میهمان، انتقالی، بورسیه و ساکنین استان تهران و
البرز) در صورت نیاز به خوابگاه می توانید پس از دریافت شماره دانشجویی از
تاریخ 26 شهریور ماه 1394 تا 1 مهر ماه 1394 به وب سایتhttp://eskan.tums.ac.ir
مراجعه و نسبت به ارسال تقاضای خوابگاه اقدام نمایید. لازم بذکر است پس از
پایان مهلت ثبت نام، مدیریت امور خوابگاهها نسبت به تعیین خوابگاه
متقاضیان واجد شرایط اقدام می نماید و نتیجه را می توانید در قسمت سابقه
سکونت سایت مذکور مشاهده نمایید.
بدیهی
است ثبت نام به منزله درخواست خوابگاه می باشد و مدیریت امور خوابگاهها
بر اساس امکانات و آئین نامه های موجود، پس از بررسی در صورت داشتن فضای
خالی به شما خوابگاه اختصاص خواهد داد.
عدم ثبت نام در مهلت مقرر به منزله انصراف از خوابگاه تلقی و حداقل در نیم سال اول 95-94 به شما خوابگاه تعلق نمی گیرد.
به
استناد آیین نامه اسکان، سکونت دانشجویان در تعطیلات تابستان و نوروز در
خوابگاهها اکیدا ممنوع است. برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در صورت
ثبت پروپوزال، فقط برای یک بار بعد از ترم چهارم، درخواست خوابگاه تابستانه
قابل بررسی در شورای اسکان می باشد.
تذکر: ضمناً ارسال فرم تعهد محضری مطابق بند یک اطلاعیه معاونت دانشجویی در سامانه اسکان خوابگاه الزامی است و همچنین دانشجویان دختر می¬بایست ضمن دریافت فرم محارم از سایت اسکان مدیریت امور خوابگاهها و تأیید و امضای والدین محترم، نسبت به اسکن و ارسال آن اقدام نمایند.
توجه ویژه (غذای دانشجویی): در صورت تمایل به استفاده از غذای دانشجویی می توانید پس از دریافت شماره دانشجویی به وب سایت http://food.tums.ac.ir مراجعه و طبق راهنما http://vsca.tums.ac.ir/files/food-rahnama.pdf نسبت به شارژ حساب کارت و رزرو غذای هفته های بعد اقدام نمایید.(در هنگام رزرو اینترنتی حتماً به تاریخ رزرو دقت فرمائید)
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید آیین نامه تغذیه دانشجویان را مطالعه نمایید.
تذکر1: رزرو غذا برای هفتۀ بعد فقط از روز شنبه تا سه شنبه هر هفته میسر است.
تذکر2: تهیه و توزیع غذا فقط بر اساس آمار رزرو شده انجام خواهد شد.
تذکر3 : وعده غذایی رزرو شده فقط در همان سلفی که رزرو انجام گرفته قابل تحویل است.
تذکر4 : رزرو و تحویل شام و صبحانه فقط برای دانشجویان ساکن خوابگاه امکان پذیر است.
تذکر 5: دانشجویانی که موفق به رزرو غذا نشوند می توانند در صورت اضافه بودن غذا پس از پایان زمان توزیع حداکثر به مدت 15 دقیقه جهت دریافت غذای روزفروش با استفاده از کارت دانشجویی دارای اعتبار لازم (قیمت مصوب فعلی هر پرس 000/15ریال) مراجعه نمایند.
•
توجه ویژه (سنجش سلامت و معاینات پزشکی) : برای تمامی دانشجویان
جدیدالورود، طرح سنجش سلامت و معاینات پزشکی با هدف شناسایی دانشجویان
نیازمند به مراقبت ویژه و امکانات درمانی، برگزار می گردد. جهت ثبت نام و
تعیین نوبت می بایست از 15 مهرماه 1394 به وب سایت http://parsad.tums.ac.ir مراجعه نمایید. تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر 88981424 و 88981425 می باشد. شرکت کلیه دانشجویان در این طرح الزامی است.
توجه : شهریه پذیرفته شدگان مازاد (باپرداخت شهریه) برای هرترم علی الحساب 35/000/000 (سی و پنج میلیون )ریال می باشد.
توجه:
الف: جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک ضروری است مجدداً به سایت مراجعه تا پیام ثبتنام انجام شد را مشاهده نمایید.
ب: در صورت مشاهده پیام مدارک ناقص میباشد باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمایید.
ج: برای دریافت کارت دانشجوئی پس از صدور شماره دانشجوئی به نشانی vsca.tums.ac.ir مراجعه نمایید.
شمارههای تماس:
ضمناً شما عزیزان میتوانید در صورت لزوم در ساعات اداری (13 الی 15) با شماره تلفنهای 81633719(قسمت ثبتنام) و 81634162(قسمت رایانه و فنی) و 88352176 (امور رفاهی و خوابگاه) تماس حاصل نمایید.
تاریخ ثبتنام حضوری:
جهت ثبتنام حضوری از تاریخ 28 شهریورماه 1394 لغایت 31 شهریور 1394 با در دست داشتن اصل و کپی مدارک اسکن شده به همراه (شش قطعه عکس 4*3) و رسید تأییدیه هسته گزینش و فرم تأییدیه ثبتنام موقت به دانشکده مربوطه مراجعه نمایید در غیر این صورت ثبتنام شما کان لم یکن تلقی خواهد گردید.
توجه: مراجعه حضوری دانشجویان شاهد و ایثارگر اعم از افرادی که با سهمیه و یا غیر سهمیه قبولشدهاند پس از تکمیل مراحل ثبتنام اینترنتی به واحد مدیریت امور دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت ارائهی اصل مدارک ایثارگری و تکمیل مراحل ثبتنام الزامی است.
تذکرات مهم:
1- عدم مراجعه ثبتنام هریک از پذیرفتهشدگان در تاریخهای مقرر بهمنزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.
2- پذیرفتهشدگانی که پس از زمان ثبتنام در دانشگاه انصراف دهند یا جهت ثبتنام مراجعه ننمایند، حق شرکت در آزمون ورودی سال بعد وزارت بهداشت برای این مقطع را ندارند. البته پذیرفتهشدگان دانشگاههایی که بهصورت شهریهای پذیرفتهشدهاند مشمول این بند نمیشوند.
نشانی دانشکدهها تحت پوشش:
فرمهای موردنیاز: