همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1394 داشگاه آزاد اسلامی بر روی سایت سنجش و پذیرش این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1394 داشگاه آزاد اسلامی بر روی سایت سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی azmoon.com قرار گرفت.

دریافت شماره پرونده و داوطلبی مقاطع دانشگاه آزاد از طریق تلفن گویا


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از میسر شدن امکان بازیابی شماره پرونده و داوطلبی شرکت کنندگان در آزمون های تمامی مقاطع دانشگاه آزاد از طریق تلفن گویا خبر داد.
مجتبی علوی فاضل اظهار داشت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون مقطع کارشناسی ارشد می توانند برای دریافت شماره داوطلبی و پرونده خود با شماره 4743 تماس حاصل کنند و با شماره گیری کلید شماره 3، اطلاعات مورد نظر را دریافت کنند.

وی در ادامه گفت: این سرویس برای داوطلبان دوره های دکتری پژوهش محور و دکتری آموزشی پژوهشی نیز فراهم شده است، لذا داوطلبان این دو مقطع نیز می توانند با شماره مورد نظر تماس حاصل نموده و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز امکان استفاده از این سرویس را دارند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، وی در پایان گفت: داوطلبان در کلیه مقاطع به وب سایت www.azmoon.org مراجعه و سؤال خود را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنند، تا کارشناسان به آن ها پاسخ گویند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد